Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käsittää SÄHKÖPYÖRÄÄ! Maailman paskin ja turhin keksintö...

Vierailija
10.05.2017 |

Maksaa helvetisti ja jos sitä rahaa onkin niin pitääkö se mennä tuollaiseen käyttämään?

Se, että tämä nykyaikainen ihmiskunta on jo valmiiksi paskassa kunnossa niin, mitä tehdään?

Tuhlataan rahat sähköpyörään.

Poistetaan pyöräilystäkin se liikunnan hyöty.

Plussaa tässähän on vielä se, että näihin ei tarvita edes mopoikää vaan näillä voi itsesään laiskistuttaa jopa 10 vuotias.

Ei saatana ihan oikeasti.
Sori, mutta en voi käsittää.

Oli ihan tutkittua, että nuoremmat ihmiset ovat keskimäärin huonommassa kunnossa, kuin eläkkeelle jäävät.

Niin auttakaa se asiaa, että tuhlataan ne rahat sähköpyörään?

Se tekee ihmisestä hirveän reippaan ja liikkuvaisen, varmasti ajelee vielä parin päivän päästä mammapyörälläkin :D.

Tajuan kyllä, että onhan siinä tietyt mukavuudet, vaikka työmatkoja taittaessa, mutta voin sanoa 100% varmuudella, että ei tuo ihmisille hyvää tee!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedan kesäisin noin 70 km:n polkupyörämatkoja tavalliselka fillarilla 2-3 kertaa viikossa. Ei siellä muita näy, ei sähköllä, ei ilman.

Ap on torvi.

Vierailija
62/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannattaa luovuttaa suoraan ja vetää se 30 km työmatka mieluummin julkisilla tai omalla autolla. Kyllä silloin ei liho. Kyllä on auto halpa ja ekologinen menopeli sähköpyörään verrattuna.

Saamaton pullamössösukupolven kasvatti se on semmoinen ihminen, joka ei jaksa sotkea 30 km matkaa vartissa vanhalla kunnon mummomankelilla.

Eikun...

SAATANA JOS OLISIT samassa huoneessa niin pistäisin sinua nyrkillä naamaan!! Tuollsisia ääliöitö nämä nykyajan ihmiset!

T. Ap

Taidat ap olla ainoa ääliö tässä keskustelussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni käyttää koska on kovia lihaskipuja mutta ei ole kuitenkaan täysin liikuntakyvytön, joten parempi liikkua edes vähän kuin ei yhtään.

Vierailija
64/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoot asia miten vain, mutta jos ihminen tarvitsee kevennumyksiä normaalissa pyöräilyssä niin eikö silloin pitäisi tehdä jtn muuta, kuin sähköpyörä. Ihan oikeasti hei?

Ihan turha väittää, että ajatte mäkisiä 50 km matkoja.

Pian alkaa sähköpyörällä taittua myös matka lähikauppaan, mutta mammat taitavat tosiaan olla sitkeästi sähköpyörän puolella eikä siinä mitään. Mielipiteitä saa olla.

Tuo oli vai mun ajatus.

T. Aloittaja

Jos ihminen on todella huonossa kunnossa, ei sitä kuntoa kohoteta sillä, että aletaan polkemaan 12 kilometrin työmatka suuntaansa, joka päivä. Toisaalta voi olla myös hieman hankalaa polkea työmatka vain kaksi kertaa viikossa normaalilla pyörällä ja kulkea lopun aikaa julkisilla. Yksi hyvä vaihtoehto on käyttää joka päivä sähköpyörää.

Ja ap:lle vielä, vaikka se sinua nyt noin pahasti hiertää, että joku käyttää sähköpyörää joskus, niin helpotuksen sananen. Sähköpyörä on sen verran raskas työntää ja altis varkaille (kallis), että ihminen miettii tosiaan kahteen kertaan, onko sille todellista tarvetta, vai ei. Jospa jättäisit tämän(kin) asian kuluttajan oman harkinnan varaan. Jos sähköpyörä on typerä keksintö, älä osta tuotetta.

Joo joo. Jos ihmisellä on varaa ostaa sähköpyörä niin on varaa alkaa harrastamaan jtn tehokkaampaakin liikuntaa.

Se sähköpyörä ostetaan siksi, kun se on muotia ja ollaa laiskoja piste.

Ap

Käyn töissä ja minulla on varaa sähköpyörään. Oletko kade ap? :D

Varmasti kyllä huomaa sinun älykkyytesi tason!

Mistä vetoa, että olet joku nuori alle 30v tyttönen.

Ap

Ehei ap kulta, olen 43 vuotias aikuinen nainen, jonka on elämä kunnossa ja positiivinen elämänasenne.

Kerropa ap sinä itsestäsi ja taustoistasi heiman enemmän. Mistä vihamielisyytesi kumpuaa? Oletko muutenkin aina noin negatiivinen kaikkea uutta ja erilaista kohtaan? :)

Vierailija
65/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoot asia miten vain, mutta jos ihminen tarvitsee kevennumyksiä normaalissa pyöräilyssä niin eikö silloin pitäisi tehdä jtn muuta, kuin sähköpyörä. Ihan oikeasti hei?

Pian alkaa sähköpyörällä taittua myös matka lähikauppaan, mutta mammat taitavat tosiaan olla sitkeästi sähköpyörän puolella eikä siinä mitään. Mielipiteitä saa olla.

Tuo oli vai mun ajatus.

T. Aloittaja

Miten nuo muut arkea helpottavat laitteet, vatkaimet, robotti-imurit, ruohonleikkurit, lumilingot? Et kai sinä laiskuuttasi tunge ruokia jääkaappiin vaan kiikutat ne aina kellariin? Autolla et aja minnekään? Miten sähköpyörä eroaa noista muista vempeleistä?

No ap, sinulla kun tuo otsasuoni alkaa pullistua jo vaarallisesti, niin vastaapa tähän ennen kuin poksahtaa.

Vierailija
66/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli vai mun ajatus.

T. Aloittaja

Miten nuo muut arkea helpottavat laitteet, vatkaimet, robotti-imurit, ruohonleikkurit, lumilingot? Et kai sinä laiskuuttasi tunge ruokia jääkaappiin vaan kiikutat ne aina kellariin? Autolla et aja minnekään? Miten sähköpyörä eroaa noista muista vempeleistä?

No ap, sinulla kun tuo otsasuoni alkaa pullistua jo vaarallisesti, niin vastaapa tähän ennen kuin poksahtaa.

Tais poksahtaa jo. Toivotaan ettei se ollu motarilla Toyotassaan...

Vierailija
67/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi on tehty surisevia tekopeeniksiä kun aitojakin on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
68/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ei ole ihmiselle hyväksi teknolokiaa käyttää. Paljain käsin pitää puut kaataa ja talot rakentaa. Hirvet juosta kiinni ja niskat taittaa, ja sitten raakana pureskella. Ei mistään kotosin tollanen hunajamarinoitu proilerivile Alepasta

Vierailija
69/74 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt SÄHKÖTUOLIN käsität, hommaapa vaikka sellainen!

Vierailija
70/74 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70-vuotias ja ajanut polkupyörällä koko ikäni. Tänä kesänä hankin sähköpyörän. Pöytä väittää, ettei sillä ajaminen ole kuntoilua. Tuli ajettua pitempiä matkoja, kun ylämäet menee huomaamatta. Keski-Suomi on mäkinen.

Vierailija
71/74 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap sähköllä toimivaa hissiä, hammasharjaa, pesukonetta, porakonetta, vatkainta jne

Vierailija
72/74 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loistava keksintö. Itse olen sairaalloisen ylipainoinen, enkä jaksaisi paljoa normaalipyörällä ajaa. En ollut itse asiassa 20 vuoteen ajanut pyörää, ennen kuin sain lahjaksi sähköpyörän. Sillä on kiva kulkea auton sijasta melkein minne vaan hyvällä säällä ja lämpimään vuodenaikaan. Ei ole minulle liikuntaa varten,vaan ihan kulkemista ja ulkoilmasta nautiskelemista.

Vierailija
73/74 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kertoa että aika hiki siinä tulee kun halvalla sähköpyörällä polkee, siinä kun se avustus toimii aika kökösti pykälittäin. Kun napsauttaa vaikka max avustuksen päälle ja vähän heilauttaa poljinta niin pyörä kyllä kiihdyttää kepeästi siihen tiettyyn nopeuteen ja sitten jää siihen rajoille nylkyttämään niin että pitää itse polkemalla pitää se nopeus sen avustusrajan yläpuolella tai muuten se on sellaista ärsyttävää nykimistä.

Vierailija
74/74 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sukkahousupyöräilijä joka karjuu muille ja potkii lapsia ohi mennessään. Liikenne säännöt ei kiinnosta koska minäminäminä meen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi