En voi käsittää SÄHKÖPYÖRÄÄ! Maailman paskin ja turhin keksintö...
Maksaa helvetisti ja jos sitä rahaa onkin niin pitääkö se mennä tuollaiseen käyttämään?
Se, että tämä nykyaikainen ihmiskunta on jo valmiiksi paskassa kunnossa niin, mitä tehdään?
Tuhlataan rahat sähköpyörään.
Poistetaan pyöräilystäkin se liikunnan hyöty.
Plussaa tässähän on vielä se, että näihin ei tarvita edes mopoikää vaan näillä voi itsesään laiskistuttaa jopa 10 vuotias.
Ei saatana ihan oikeasti.
Sori, mutta en voi käsittää.
Oli ihan tutkittua, että nuoremmat ihmiset ovat keskimäärin huonommassa kunnossa, kuin eläkkeelle jäävät.
Niin auttakaa se asiaa, että tuhlataan ne rahat sähköpyörään?
Se tekee ihmisestä hirveän reippaan ja liikkuvaisen, varmasti ajelee vielä parin päivän päästä mammapyörälläkin :D.
Tajuan kyllä, että onhan siinä tietyt mukavuudet, vaikka työmatkoja taittaessa, mutta voin sanoa 100% varmuudella, että ei tuo ihmisille hyvää tee!
Kommentit (74)
Kos työmatka on esim 30 km suuntaansa ja polkee sen sähköpyörllä niin luuletko ettei tule liikuntaa?
Mua kyllä kiinnostais! Töihin 12 km matka, julkinen liikenne tosi harvaa, eikä mulla ole ajokorttia. Lisäksi matka on tosi mäkinen ja mulla on paska kunto. Sähköavusteinen pyörä voisi hyvinkin olla ratkaisu.
Maailmassa taitaa olla aika paljon asioita, mitä sinä et tajua..
Sähköpyörähän ei ole mopo, vaan liikkuu polkemalla. Keventää tosin taakkaa esim. ylämäessä, mutta ihan vaan kyydissä istumalla ei eteenpäin pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostais! Töihin 12 km matka, julkinen liikenne tosi harvaa, eikä mulla ole ajokorttia. Lisäksi matka on tosi mäkinen ja mulla on paska kunto. Sähköavusteinen pyörä voisi hyvinkin olla ratkaisu.
Jos ihminen on noin paskassa kunnossa niin ratkaisu ei ole sähköpyörä vaan se, että alat liikkumaan enemmän.
Työkaverilla oli työmatkaa 20 km suuntaansa ja matkalla oli isoja ylämäkiä. Hän kulki työmatkat sulan maan aikaa sähköpyörällä ja tykkäsi pyörästään kovasti. Itsekin olen harkinnut, että jossain vaiheessa möisin auton pois ja ostaisin sähköpyörän.
Autot ja mopot ne vasta ihmisen rappeuttaakin!
Herättääkö mopo ap:ssa samanlaisen raivon 😆
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörähän ei ole mopo, vaan liikkuu polkemalla. Keventää tosin taakkaa esim. ylämäessä, mutta ihan vaan kyydissä istumalla ei eteenpäin pääse.
Ei näin. Sähköpyörä liikkuu sähköllä. Sähköavusteinen polkupyörä liikkuu polkemalla ja sähkö avustaa polkemista.
Termit on nyt hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on noin paskassa kunnossa niin ratkaisu ei ole sähköpyörä vaan se, että alat liikkumaan enemmän.
Tuohonhan sähköpyörä on ratkaisu. Kyllä siinä kunto kohoaa vaikka pahimmissa ylämäissä sähköä käyttäisikin avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla oli työmatkaa 20 km suuntaansa ja matkalla oli isoja ylämäkiä. Hän kulki työmatkat sulan maan aikaa sähköpyörällä ja tykkäsi pyörästään kovasti. Itsekin olen harkinnut, että jossain vaiheessa möisin auton pois ja ostaisin sähköpyörän.
Millainen pyörä hänellä on?
Minä haaveilen sellaisesta.
Kauppareissu on 15 km, sähköavusteisella ehkä pystyisin käymään kaupassa eikä ylämäet ja tuuli hyydyttäisi välille.
Käsittääkseni sähköpyörällä/moottoripolkupyörällä ajettaessa ei liikuta pelkästään moottorilla vaan se auttaa tarvittaessa/keventää polkemista. On todella epäloogista hyökätä sähköpyöriä vastaan tuolla perusteella, kun mopolla, skootterilla, moottoripyörällä, autolla, junalla, bussilla, lentokoneella, helikopterilla, moottorikelkalla ja moottoriveneellä liikuttaessa moottori tekee kaiken työn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin. Sähköpyörä liikkuu sähköllä. Sähköavusteinen polkupyörä liikkuu polkemalla ja sähkö avustaa polkemista.
Termit on nyt hukassa.
Höpö höpö. Mene vaikka bikerin sivulle tarkastamaan termisi
Oikein hyvä vanhalle ihmiselle, joka eijaksa enää polkea mäkisessä maastossa. Anoppi osti viime keväänä sellaisen ja pyöräilee taas innolla parin tunnin reissuja. Ei hän koko ajan sähköllä aja vaav ottaa apua tarvittaessa. Muorin kunto oli syksyllä huomattavasti parempi kuin keväällä, ja ilmiselvästi sähköpyörän ansiosta.
Jollekin nuorelle ehkä turhake, mutta ei kaikille.
Tiedättekö edes miten sähköpyörä toimii? Ei se mikään mopo ole. Sähköpyörä lisää liikuntaa sellaisilla joilla on joku liikkumiseen vaikuttava vaiva. Vanhat ihmiset hyötyy tosi paljon sähköpyörästä. Mootorista saa apua hankaliin paikkoihin, mutta muuten ajetaan ihan itse.
Jännä ettei toisilla ole kykyä ajatella omaa napaa pidemmälle. Vaikka itse ei tarvitsisi, niin joku muu voi tarvita.
Huvittaa millaista porukkaa täällä avllä pyörii. Tällä palstalla ajatellaan että huonoa kuntoa ei pidä yrittää kohottaa. On otettu hieman liian kirjaimelisesti sanonta "hyväksy itsesi sellaisena kuin olet".
Ei ihme miksi täällä ollaan niin ilkeitä muille. Huono itsetunto → ei huvita liikkua → paha olo → vihamielisyys → vielä pahempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Termit on nyt hukassa.
https://www.electrobike.fi/
Ne on kaikki sähköpyöriä
Olen samaa mieltä kanssasi ap, mutta luultavasti löllyvät av mammat alapeukuttavat aloitustasi :D