Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä palanut irti induktioliedestä?

Vierailija
10.05.2017 |

Kiehautin eilen maidot yli kattilasta, paloi kiinni lieteen. Mitä ainetta ostan kaupasta? Ei tunnu lähtevän vaikka kuinka hinkkaa, mutta josko jollain olisi antaa hyviä vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten lähtee aikuisen naisen aamuvirtsalla. Kokeiltu on!

Rättiin vaan virtsaa ja hinkkamaan...

Vierailija
2/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ei olis varmaan pitänyt kysyä täältä. En oikeastaan tiedä mitä ajattelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraamisen tason puhdistusaineella ja keraamisen tason puhdistuslastalla.Ei induktiolieteen pitäisi  kovinkaan helposti palaa mitään kiinni, joten olet todella onnistunut...

Vierailija
4/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasella skraballa, jossa on partaveitsen terä. On varsin tuohon tarkoitettu.

Vierailija
5/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasella skraballa, jossa on partaveitsen terä. On varsin tuohon tarkoitettu.

Ääni tälle, minulla tuli lieden mukana tuollainen skraba. En tosin ole itse vielä tarvinnut, kun en ole onnistunut polttamaan mitään kiinni lieden pintaan.

Vierailija
6/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universal stone eli savisaippua. Googlaa. Ekologista ja sillä voi putsata ihan kaiken. Suosittelen.

Vierailija
7/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin induktiolieteen palanut helposti kiinni jos jotain läikkynyt yli kattilasta. Itse olen puhdistanut cifillä.

Vierailija
8/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä saanut mitään niin tiukkaan etteikö fairyveteen kostutettu wettex olisi pyyhkinyt helpolla pois.

Miten tuo onnistuu... levyllä olevan maidon päälle on nostettu kuuma kattila? Miten muuten sen lasin saa niin kuumaksi että palaa kiinni?

Vai onko kuitenkin keraaminen liesi eikä induktio?

Vierailija
9/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keraamisen tason puhdistusaineella ja keraamisen tason puhdistuslastalla.Ei induktiolieteen pitäisi  kovinkaan helposti palaa mitään kiinni, joten olet todella onnistunut...

Tuo on hyvää ainetta, en ensimmäiseksi lähtisi kovin raaputtelemaan. Itsellä ei meinannut toimia, mutta sitä pulloa piti pitää pitkään ylösalaisin ennen kuin se aine sekoittuu hyvin. Sitten vaan ohjeen mukaan liottamaan palanutta pois.

Vierailija
10/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Universal stone eli savisaippua. Googlaa. Ekologista ja sillä voi putsata ihan kaiken. Suosittelen.

Olen ylläolevan vinkkaajan kanssa samaa mieltä.  Tuo aine on niin parasta kuin vaan voi olla.  Ei naarmuta, on riittoisaa, ei ärsytä käsiä ja lieden pinta on kuin uusi.

Vierailija
11/11 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni tuolle savisaippualle. Mulla on liesituulettimessa sellainen muovinen lippa, ja pyyhin monet vuodet pelkällä rätillä. Eihän siitä läpi nähnyt. Savisaippualla kun pyyhkii, niin avot, johan on kuin uusi. Samoin keraamisen liesitason puhdistaa kuin unelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi