Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä ei noudata dieettiään, pitäisikö sanoa asiasta vai olla vain hiljaa?

Vierailija
10.05.2017 |

Tyttöystävä kävi ravintoterapeutilla ja aloitti dieetin kuukausi sitten. Olen huomannut nyt ettei noudata sitä enää, tai siis normaalin ruoan suhteen noudattaa mutta herkuttelee päivittäin milloin milläkin.

Pitäisikö minun sanoa tästä hänelle, vai antaa vain asian olla? Minä en siis pyytänyt häntä dieetille, mutta jotenkin häiritsee tuollainen itsepetos.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa yhtään mitään. Nainen on aina jollain dietillä. Sivusta seuraten se menee aina pieleen. Napsitaan välipaloja ja pikkuherkkuja. Annokset aivan liian isoja ja kalorit tuplat siihen nähden mitä pitäisi olla. Jos erehdyt vaikka kuinka varovasti huomauttamaan tai kysymään kaloreiden kokonaismäärästä, nainen loukkaantuu verisesti, suuttuu ja riehuu, epäilee rakkauttasi ja kyseenalaistaa koko suhteen. Ja loppujen lopuksi hän saa syyn lopettaa dietin ja voi mättää safkaa estoitt suruunsa.

Näin se on mennyt aina ja kaikkien naisteni kanssa. Parempi vaan kuunnella hiljaa ihmettelyä siitä miksi paino ei laske vaan nousee ja myötäillä naisya hänen kertoilessaansyitä laihtumattomuuteen. Ja niitä syitähän löytyy pilvin pimein.

Vierailija
22/22 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi kävi kuitenkin ravintoterapeutilla niin sai sentään yksilölliset ohjeet eikä tilannut netistä mitään Samat ohjeet kaikille dieettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla