Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä häiritse, kun teidän keski-ikäiset ukot flirttailee nuoremmille..

Vierailija
10.05.2017 |

...naisille töissä? Varsinkin varastomiehet yms.

Ja se on oikeasti tosi härskiä! :D Olen kyllä tottunut kaikenlaiseen, mutta nykyisen työpaikan varastomiehet on kyllä.. Huhhuh. Naimisissa olevia keski-ikäisiä räävittömiä ukkoja!

Ja sitten firman bileissä yritetään vähän kosketella. Eikö teitä häiritse yhtään?

Joka päivä saan kuunnella kommentteja ulkonäöstä. Yleensä pepusta ja rinnoista. Aluksi luulin, että tämä on vain alkuun tämmöistä kun leikillä "kiusataan". Mutta ei.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulu. Minäkin flirttailen nuoremmille, mutta teen sen hyvällä maulla

Vierailija
2/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me vaimot tiedetä, kuinka miehemme työpaikoillaan käyttäytyvät. Oletetaan, että vähän äijähuumoria viljellään Kalen ja Peran kanssa, mutta ei ne keidenkään nuorten naisten läsnäolosta mitään kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan parinkymmenen vuoden päästä, kun sinua ei voi vähempää kiinnostaa mitä miehesi tekee.

Vierailija
4/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava. 

Vierailija
5/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...naisille töissä? Varsinkin varastomiehet yms.

Ja se on oikeasti tosi härskiä! :D Olen kyllä tottunut kaikenlaiseen, mutta nykyisen työpaikan varastomiehet on kyllä.. Huhhuh. Naimisissa olevia keski-ikäisiä räävittömiä ukkoja!

Ja sitten firman bileissä yritetään vähän kosketella. Eikö teitä häiritse yhtään?

Joka päivä saan kuunnella kommentteja ulkonäöstä. Yleensä pepusta ja rinnoista. Aluksi luulin, että tämä on vain alkuun tämmöistä kun leikillä "kiusataan". Mutta ei.

Miten tuo eroaa keski-ikäisten räävittömien akkojen puheista? Osa naimisissa osa ei, mutta tuollaista se vaan nykyään tuppaa olemaan.

Vierailija
6/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti osa keski-ikäisistä miehistä on pitkälti noloja noissa jutuissaan.

Typerykset ei FB tajua, että ne jutut nuorille neideille näkyy kaikille, kun ei sitten osata asetuksia säätää.

Mun 42 vuotias veli on aiheuttanut muutamia sisällissotia kotona tämän takia. Broidi ottaa pari viskipaukkua, kun vaimo on mennyt viikonloppuna nukkumaan ja alkaa kiehnätä FBssa. Myötähäpeä on valtava. Siellä lirkuttelee ja kehuu kaikkia parikymppisiä ja kommentoi : "panisin!" Juttuja kuviin...

Eikä muuten ole ainoa. Mitä se on sitten duunissa yms, kun vaimo ei näe. Voi tyttö parat.

Vierailija
7/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä vai käytöksen mahdollista, kumpi olikaan tyhmempi toistaan?

Yksikään itsään arvostava ei anna kenenkään käyttäytyä itseään kohtaan tuolla tavoin päivittäin. Turha valittaa, että ei ole herrasmiehiä, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua.

Joten ei häiritse. Enemmän häiritsee, että tässäkin kuvataan naista lapsen tasolle typistettynä viattomana uhrina. 

Todellakin toivon, että tämä oli pirun huono provo.

Vierailija
8/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia?

Vierailija
9/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän on reakoitu työpaikalla, kun olet ottanut asian esille?

Vierailija
10/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä osaa kuvitella, että oma mieheni tuollaista harrastaisi! Ei ole ollenkaan flirttailija-tyyppiä, tuskin edes osaa. Työpaikallaan ei kyllä taida olla yhtään alle 30-v naista ja naisia ylipäätään vain muutama ja lähinnä ovat vanhempia pomonaisia. Ja tosiaan, mistä mä tiedän mitä mieheni päivisin töissä puuhailee, eikä kyllä pahemmin kiinnostakaan. Jos noin tyhmästi käyttäytyisi, niin hänen oma mokansahan se olisi ja olisi typeryksen maineensa ansainnut.

Vierailija
11/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on esimies asemassa, ei voi flirttailla tai saa monoa. Vapaa-ajasta en tiedä, enkä välitä. Ei ole kyllä flirttailijan oloinen, jäyhä insinööri. Kaupassa joskus yrittää heittää kassaneitien kanssa läppää, silloin minua lähinnä nolottaa.

Vierailija
12/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei flirttaile minun läsnäollessani eikä minulla ole mitään syytä miettiä, mitä hän tekee poissaollessani. Ihan varmasti noteeraa kauniit naiset, mutta vaikea kuvitella hänen käyttäytyvän sovinistisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi