Euroviisut 2017 OFFICIAL
Kommentit (523)
Moldova tähän mennessä tarttuvin. Alan pitää tästä. Hui.
Mitä ne 10 viestiä on jotka tästä ketjusta poistettu :D
No ei olis Moldovan bändin tarvinnut tulla uudestaan kisoihin...
Äänestän Moldovaa (ja Ruotsia :D)
Unkarista pidän, tanssijakin on kaunis.
Toivottavasti ainakaan tuo Moldovan ääliöhumppa ei voita. Ja ihmettelen jonkin (oliko se nyt) Armenian kebabjollotuksen pääsyä finaaliin.
Ihana tää Unkarin "loma"-biisi ja maitotonkka.
Unkari. <3 Euroviisut on pelastettu!
Unkarilla todella kaunis kappale. Tällasia ne pitäs olla ne euroviisu kappaleet kaikki, kulttuurista kertovia kappaleita.
Unkari, räppiä hyi perse. Tämä on kuitenkin "song contest"
Minä arvaan että Ukraina voittaa taas...
Ja eikö tuolla Italian äijälläkin ole sateenkaarinauhat takin hihoissa!
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä Kroatian esitystä. En ole mikään euroviisupoppifani, mutta se on aika hauska, koska siinä on laulutaitoa mutta myös ironiaa.
Ihan ylivoimainen ääni tosiaan.
Lisäksi kaikki elementit mitä pitää olla Euroviisussa. Ja ISOKIN mies voi olla sexy :)
En ymmärrä miksi tästä Italiasta tykätään niin paljon?
Toi Italian esiintyjä näyttää ihan siltä Vanderpumpin Jaxilta.
Kaikki ovat kuitenkin tähän mennessä olleet parempia kuin Suomen perseily.
No ny on muhkeaa saundia, urheilujuhlan tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun nämä Euroviisut on nykyään niin avoimen gay-myönteiset, ei siis ole mitään homoja vastaan, mutta koen että LGBT-yhteisö on jotenkin ominut nämä kisat, kommentaattoritkin on olleet homoja jo monena vuonna, tuo Silvennoinen ja Cristal Snow, pidin enemmän esim Jaana Pelkosesta ja Heikki Paasosesta aikanaan, kun Euroviisut oli enemmän vain hassu ja outo eurooppalainen kilpailu, nyt se on pelkkää homoilun ja erilaisuuden ylistämistä. Silvennoinenkin koko ajan lässyttää homoäänellään kuinka kuumia miehiä tuolla on. Koen jääväni hieman ulkopuoliseksi.
Ihanaa että joku ajattelee samalla lailla kuin minäkin! Muakin ärsyttää. Disclaimerina sanon minäkin että mulla ei ole homoja vastaan yhtään mitään, mutta EUROVIISUT EI VITTU OLE MIKÄÄN HOMOJEN OMISTAMA KILPAILU. Vittu.
Ja joo, Jaana Pelkosta kaipaan minäkin. Mun piti ottaa selostukset pois kun toi Silvennoinen ärsyttää niin paljon.
Mä em ymmärrä miksi tätä italiaa on hehkutettu niin paljon. Tää tylsä musta.
Komppaan. Tehdään turhankin iso numero siitä erilaisuudesta.