Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessä suihkuun miehen kanssa?

Vierailija
09.05.2017 |

Käyttekö usein? Miten pystytte? Tai siis, itselleni ulkonäköni ja varsinkin meikittömyys+märät hiukset on niin iso epävarmuus, että en varmaan siihen pystyisi jos mies ehdottaisi jotain suihkua+saunaa. Olen kyllä harrastanut suihkussa seksiä, mutta niin että ei vesisuihku ole naamaan/hiuksiin osunut.
Ja haluaisin kyllä. Omat epävarmuuteni vain tämän estävät.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh minkä aikaa olet miehesi kanssa oikein seurustellut, jos hän ei ole sua ikinä suihkusta tulleena/muuten ilman laittautumista nähnyt? :D

Pelkästään baaripanoja

Vierailija
22/26 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,AP,oikiasti.

Tämä mies saa sinulta seksiä.

ei sillä kiinnosta sun märkä tukka tai hikinen naama paskan vertaa.

Rauhotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, nuorena minäkin mietin tällaisia kun olin niiin epävarma itsestäni ja ulkonäöstäni, vaikka olinkin silloin aikamoisen hehkeä tapaus, niin kuin vain nuorena voi olla. Nyt läskinä mammana ei hävetä enää mikään; mies on vuosien aikana nähnyt minun joka ikisen muhkun ja kurvin, näpyn ja karvan, jokaisessa valaistuksessa, ja silti rakastaa ja haluaa aina vaan. Olisi kyllä mahdotonta nauttia estottomasta seksistä jos yhtään häpeilee itseään alastomana ja paljaana. Hyväksyn itseni ja hyväksyn toisen, juuri sellaisina kuin tällä hetkellä olemme. Minulle tämä tuli iän myötä, ehkä sinullekin ap, kun et liikaa mieti itseäsi pelkän ulkonäön kautta. Ihmisessä on niiiin paljon muutakin :)

Vierailija
24/26 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko mennä yhteissuihkuun!

Olen naimisissa, enkä ole ikinä käynyt miehen kanssa suihkussa tai saunassa. Ei ole mun juttu. Hampaidenpesukin on minusta yksityisasia. Kemia ja mysteeriyskin pysyy paremmin yllä pitkässä suhteessa, kun ei ihan kaikkea tuollaista arkista tehdä yhdessä. Mikään kaunosielu en ole ja seksi on bdsm:ää jne, mutta mun rajani menevät ns puhtaanapidossa :)

Vierailija
25/26 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaanhan kaverimiestenkin kanssa alasti niin miten ei oman kanssa uskalla o_O Mitä ylipäätään uskaltaa?

Vierailija
26/26 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan normaali huono itsetuntoinen baarihoratsu.