Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaihtamalla ei parane

Vierailija
09.05.2017 |

Tutustuin naiseen. Hauska, ihana, pikkuinen nainen jonka seurassa minulla oli helppo olla. Pelleiltiin ja rakasteltiin. Hänen ulkonäkönsä ei kuitenkaan vastannut minun mielikuviani täydellisestä. Lopetin siis suhteen noin kuukausi, kaksi tapaamisemme jälkeen. Nainen ei ymmärtänyt miksi, enkä tietenkään kehdannut sanoa että johtui hänen ulkonäöstään. Sanoin vain, että mielestäni kemiamme eivät kohdanneet, vaikak oikeasti kohtasivatkin.

Nyt olen tapaillut noin kuukauden kaunista, minun kauneusihanteitani vastaavaa naista. Mutta juttu ei lennä, emme naura ja pidä hauskaa niin paljon kuin entisen juttuni kanssa.

Miten tyhmä voi ihminen olla. Tämä entinen nainen on minut estänyt, kun tottakai loukkaantui, kun hänet jätin "ilman syytä".

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta rikkaampana ja toivottavasti jatkossa viisaampana.

Vierailija
2/2 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi, ole avoin ja rehellinen, uskollinen ja kysy uudelleen.

Voitko antaa anteeksi? Mokasin. En tiennyt, mitä oikein hain ja sitten mitä menetin. Nyt tiedän, mitä menetin. Sinut

Haluaisin saada sinut takaisin. Olet kaikkein tärkeintä ja arvokkainta, mitä minulla on koskaan ollutkaan. Haluan olla kanssasi. Tulkoon rakkaus, tulkoon mitä vaan.

Kaikki ihmiset eivät kaikkia ihmisiä maapallolla tunne, joten aina ei voi tietää, mikä olisi hyväksi itselle tai toisillekaan. Joskus täytyy kokeilla ja vasta niistä virheistä oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä