Mistä tietää olevansa hyvä työntekijä?
Olen vasta aloittelija alalla ja työtehtäviäni on muuteltu vähän väliä.
Olen oppinut jatkuvasti uusia asioita mutta tavallaan myös pelkään, vaihdetaanko työtehtäviä siksi etten pärjää edellisessä.
Saan tehdä paljon töitä onneksi ja näen uusia paikkoja.
Minusta sanotaan vain, että olen reipas. Muuten en tiedä.
Ja tietenkin kehutaan välillä työnjälkeä ja nopeutta.
Olen niin nuori enkä tiedä nähdäänkö minussa ehkä jotain ja halutaan opettaa ja katsoa kuinka paljon kehityn.
Sen verran kauan olen kuitenkin ollut, että pyysin pientä palkankorotusta ja koska työtehtäväni ovat laajentuneet ja muuttunut niin paljon alkuun katsoen.
Sain sen vähän nihkeästi mutta kuitenkin sillä perusteella, että olen niin ahkera.
Tuli kuitenkin vähän huono omatunto. En tiedä millä tavalla minut kuitenkaan nähdään. Kun ei palaute aina myöskään herkkua ole ollut ja virheitä - vaikkakin pieniä on sattunut.
Mitenköhän voisin olla parempi tai saada parempia työtehtäviä..
Kommentit (5)
Tiedän, että olen hyvä työntekijä kun pomo pyytää siivouskomeroon panolle vain minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta aloittelija alalla ja työtehtäviäni on muuteltu vähän väliä.
Olen oppinut jatkuvasti uusia asioita mutta tavallaan myös pelkään, vaihdetaanko työtehtäviä siksi etten pärjää edellisessä.
Saan tehdä paljon töitä onneksi ja näen uusia paikkoja.
Minusta sanotaan vain, että olen reipas. Muuten en tiedä.
Ja tietenkin kehutaan välillä työnjälkeä ja nopeutta.
Olen niin nuori enkä tiedä nähdäänkö minussa ehkä jotain ja halutaan opettaa ja katsoa kuinka paljon kehityn.
Sen verran kauan olen kuitenkin ollut, että pyysin pientä palkankorotusta ja koska työtehtäväni ovat laajentuneet ja muuttunut niin paljon alkuun katsoen.
Sain sen vähän nihkeästi mutta kuitenkin sillä perusteella, että olen niin ahkera.