Tiedättekö sen fiiliksen, kun hakijoita on yli 100 ja 4 palkataan, itse yksi niistä!
Toi aika pirun hyvän itsevarmuuden. Duuni myös aika unelmatyö, joka sopii teknisen alan amk-opintoihin kuin nenä päähän. Ei moni opiskelutovereistakaan ole saanut yhtä vaativaa työtä ekaksi kesäduuniksi.
Kommentit (24)
En todellakaan.
T. Ikuinen luuseri
Onnea! Voin kuvitella tunteen olevan sukua sille, kun hakijoita on 40, yksi palkataan ja se olet sinä.
En. 10 vuotta samassa työpaikassa, hakijoita noin 40 ja palkattiin 8.
Olen joskus päässyt tuollaiseen työpaikkaan, mutta ei siinä mitään hehkutusfiiliksiä ollut. Koen, että osa niistä ominaisuuksista, jonka vuoksi tulin valituksi, ei ollut omaa ansiotani. Esim optimaalinen ikäni ja silloinen lapsettomuus ei ollut omaa ansiotani.
Onnea :) Minut valittiin ainoana 72:sta aikoinaan.
En tiedä. Tutumpi on tunne, kun 100 hakee yhtä paikkaa ja itse en pääse haastatteluunkaan.
Onneksi olkoon! :) Itselläni ei ole onnistunut edes haastatteluun pääsy. Saanko udella millaisen hakemuksen kirjoitit? Siis CV:n lisäksi se vapaamuotoinen. Oliko jotain aiempaa kokemusta jonka uskot vaikuttaneen siihen että pääsit haastatteluun?
Vierailija kirjoitti:
Mies olen. T: AP
luuletko ettei mies voi edetä urallaan ulkonäöllä tai muilla sopivialla palveluksilla?
AP jatkaa vielä. En edes hakenut tuonne. Erään toisen duunin kautta tuttu soitti ja pyys käymään siel jutteleen. Hyvän tyypin mainetta kannattaa kyllä vaalia...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! :) Itselläni ei ole onnistunut edes haastatteluun pääsy. Saanko udella millaisen hakemuksen kirjoitit? Siis CV:n lisäksi se vapaamuotoinen. Oliko jotain aiempaa kokemusta jonka uskot vaikuttaneen siihen että pääsit haastatteluun?
joo ja homma olisi jotain johon on sekä koulutus että kokemusta ja sitten tulee vastauskirje että "teitä ei valittu jatkoon, jatkoon valittiin niitä jotka soveltuvat parhaiten hommaan..."
Tiedän miltä tuntuu, kun on 42 hakijaa joista yksi palkataan ja se olen minä. Mutta sekin on koettu, että 87 hakijasta jää ekaksi varalle..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tutumpi on tunne, kun 100 hakee yhtä paikkaa ja itse en pääse haastatteluunkaan.
Totta, tuo on kyllä enemmän kuin tuttua tässä keski-iässä. Nelikymppisenä sain vielä työpaikan vaikka hakijoita oli paljon, mutta se johtui siitä että olin vakityössä toisella enkä työtön. Työttömänä en taatusti olisi saanut sitä työtä ja moni minua pätevämpi mutta työtön "jäi rannalle ruikuttamaan".
Minut valittiin 200:sta hakijasta 4 vuotta sitten nykyiseen työhöni, oli ihan huikea fiolis.
tervemenoa tekemään hakemuksia 1 per viikko. 12 kolmessa kuukaudessa, vai miten se meni...