Oletteko huomanneet, että Jenni-nimiset tytöt ja naiset ovat usein tavanomaista nätimpiä?
Huomattavasti useammin näkee nätin Jennin kuin vaikka Ritvan tai Heidin.
Kommentit (35)
Tunnen vain miehekkäitä ja isopeppuisia Jenni ja Jenny -nimisiä, ronskeja naisia. Nätti ei ole ensimmäinen adjektiivi joka heitä kuvaa parhaiten.
Kyllä mun tuntemat Heidit on Jennejä nätimpiä. Ritvoja en tunne. En kyllä voi sanoo yhestäkään nimestä, että se ois sidoksissa ulkonäköön.
Jenneillä on myös yleensä ihanat rinnat. Joko isot ja mehvät tai söpöt törötissit.
Vierailija kirjoitti:
Öö ei. Tunnen kolme Jenniä. Yksi näyttää mieheltä, yhdellä sikana pisamia ja oranssi luonnonkihara tukka ja kolmas ns normaali, mutta liian isot silmät päähän nähden :D
Haluaisin niin nähdä kuvan tästä miss Suomesta. Tai koulukiusaajasta.
Nyt kun sanoit, niin pitää kyllä paikkaansa
Jenni Haukio on kyllä upea ilmestys!
Hulluja ovat kyllä ainakin olleet kaikki tuntemani Jennit. Todella tasapainottomia yksilöitä parisuhdeasioissa.
Mä tunnen vaan taviksen näköisiä ylipainoisia Jennejä. Eiköhän jokaisen nimen kantajien joukkoon mahdu tasaisesti kaikennäköisiä.
Tiina taas on usein isorintaisen naisen nimi :)
Vierailija kirjoitti:
Mun tietämät Jennit on kyllä ihan nättejä. Yleensä pienikokoisia, siis lyhyitä/lyhyehköjä ja hoikkia.
Mä olen Jenni, pienikokoinen, lyhyt, ja hoikka. :D kauniista en tiedä, ehkä jonkun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietämät Jennit on kyllä ihan nättejä. Yleensä pienikokoisia, siis lyhyitä/lyhyehköjä ja hoikkia.
Mä olen Jenni, pienikokoinen, lyhyt, ja hoikka. :D kauniista en tiedä, ehkä jonkun mielestä.
😍😍😍
Ehkä jos saan joskus lapsen niin nimeen sen jenniksi ja toivon että siitä tulee nätti sitten.
Näin äkkiä ajateltuna en tunne ketään tavanoimaista nätimpää Jenniä.
Yhtä tuntemaani voisin kuvailla jopa hieman rumaksi.
Totta! Kuumia kissoja.