Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi auto 3-4 vuoden välein. Typerää?

Vierailija
09.05.2017 |

Vaihdoin auton reilut 3 vuotta sitten. Edellisellä autolla ajoin 13 vuotta ja kun sitä ei enää kannattanut korjata, ostin ihan vain omaksi ilokseni aivan uuden auton. Ei mikään öky, vaan ihan tavallinen keskiluokan skodatoyotafordopelkiahyundai.

Nyt autokuume vaivaa ja haluaisin uuden auton. Mietin tässä jos alkaisin vaihtaa auton uuteen 3-4 vuoden välein. Väliraha pysyisi kohtuullisena, saisi aina uuden auton ja huoletonta ajoa. Minulla olisi tähän varaa, sillä olen lapseton, hyväpalkkainen sinkku, minulla on velaton asunto eikä kalliita harrastuksia. Olenko ihan idiootti jos tällaiseen ryhdyn?

Ja kyllä, tiedän, että auto on surkea sijoitus. Tämä olisikin vain arjen luksusta, sijoituksille on muut kohteet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Ok jos varaa on, muuten ei.

Meillä 2 teiniä ja ei voi vaihtaa.

Auto 9 vuotta vanha ja ajetaan vielä 5 vuotta sillä.

Vaihdetaan kun kuopus on 18 vuotta.

Kilometrejä vähän takana tolla autolla.

Kunhan katsos että jää muuhunkin rahaa kuin autoon.

Vierailija
2/3 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä ettet jää työttömäksi. Meille kävi noin, kun oli uusi auto.

Auto myytiin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se vielä ettet jää työttömäksi. Meille kävi noin, kun oli uusi auto.

Auto myytiin pois.

Miten tämä liittyy uuteen autoon? Siis olettaen, että väliraha on joku 10 000 - 15 000 johon tuskin tarvitsee rahoitusta jos tilanne on tuo mikä ap:lla.

Jos mielesi tekee vaihtaa autoa niin vaihda! Mulla on lapseton täti, nyt jo seitsemänkymppinen, ja hän on viimeiset 30 vuotta vaihtanut auton uuteen 3-5 vuoden välein. Vaihtoväli on riippunut fiiliksestä, kilometreistä ja mahdollisista uusista malleista. Hän sanoo että haluaa ajaa kivalla, uudella autolla koska haluaa ja se on ihan hyvä syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi