Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Spiderman-näyttelijä räjäytti internetin: veti Rihannan Umbrellan drag-asussa

Vierailija
09.05.2017 |

Olen keski-ikää lähentelevä heteronainen, mutta silti tämä video on oudolla tavalla todella seksikäs. Mitä olette muut mieltä?

http://www.hs.fi/nyt/art-2000005203102.html

"Internet ei pääse yli tästä upeasta videosta, jossa Rihannan ”Umbrella” esitetään sukupuolella leikitellen – ja onhan se aivan uskomattoman kuuma

Lopettakaa kaikki ja katsokaa Tom Hollandin Umbrella-tanssiesitys. Ette kadu."

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli upeaa???

Huonosti vedetty

Vierailija
42/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kiinnosta, hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Wahlström oli jossain haastettelussa sitä mieltä, että naiset on feikkejä. Ja siitä sitten tykkäiltiin facessa. Että onpa kaikki naiset niin meikattuja ja feikkejä. Näin muistan lukeneeni.

Evahan ei mikään kaunis ole millään meikillä. Ruma. 

Vierailija
44/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Wahlström oli jossain haastettelussa sitä mieltä, että naiset on feikkejä. Ja siitä sitten tykkäiltiin facessa. Että onpa kaikki naiset niin meikattuja ja feikkejä. Näin muistan lukeneeni.

Evahan ei mikään kaunis ole millään meikillä. Ruma. 

Varmaan ollut tyttösenä nätimpi, sitten lihasharjoittelun yhteydessä tapahtuvien hormonaalisien muutosten aiheuttamana saanut maskuliinisia piirteitä. Vaikuttavat jopa luustoon ja leukaperiin, ja hampaisiin.

Vierailija
45/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hahmot ovat militaarikoodeja

Vierailija
46/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita imitaattoreita on maailman täynnä. mikä tässä oli erikoista

Vierailija
47/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Look at me, look at me, i'm so special, so special, like a snowflake!"

Joo, en alkujaan ollut mitään mieltä saati mitenkään vastustanut näitä genderbendereitä ja homoja/lesboja ym. mutta kun ei kerta kaikkiaan kiinnosta mutta siltä välttyäkseen täytyisi olla kokonaan avaamatta televisiota, radiota ja tietokonetta. Jossakin se saturaatiopiste saavuttuu, ja nykyään ei huvittaisi nähdä eikä kuulla yhtään mitään mistään mekkopojista, partatytöistä tai autonnussijoista tai eiffeltornin hinkkaajista tai paistinpannun kanssa naimisiin menijöistä.

Jos joku em. ryhmien edustaja haukkuu nyt ahdasmieliseksi niin oikea termi on kyllästyminen ja se on täysin omaa ansiotanne. Sori vaan.

Vierailija
48/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ollutkaan mitään ihmeellistä. Tuo video oli vain hyvä keppihevonen toimittajalle päästä paasaamaan omia mielipiteitään ja agendojaan. Rivien välistä voi lukea kaikki väsyneet kliseet ja ulkoa opitut mantrat sukupuolista jne, unohtamatta uusimpia Usasta kopioituja muotivillityksiä mitä mieltä pitää olla, mikä on kuuminta hottia vähemmistö/sukupuolirintamalla.

Vierailija
49/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten panettelua. Olen aina luullut kiinnostuvani vain fyysisesti rotevammista miehistä ja toki myös älyn jättiläisistä. Mutta mitä huomasinkaan, tuo Tom Hollandin katseen intensiivisyys ja kaikki fyysisyys löi ällikällä. Tuo itsellään leikittely, who cares. Panisin. Jätkähän ylittää kaikki rajat esityksellään. Ihana mies.

Vierailija
50/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo panisin jankutus, joku naisten virallinen papukaijamerkki, panisin. Hyi helvetti, että oksettaa oikeasti tuo panisin jankuttaminen. 

Vierailija
51/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin, eli antautuisin ilman muuta hyvällä tuulella tuolle asenteelle, tuolle miehelle. Tuota samaa sanaa käyttää miehet, hyvin tasavertainen ilmaisu, kaikki voi käyttää. Tiedäthän, että ihmisen suurin sukupuolielin on aivot. Moni mikkihiiri voisi nyt ottaa tästä vinkin, asenne ja äly ratkaisee.

Vierailija
52/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten panettelua. Olen aina luullut kiinnostuvani vain fyysisesti rotevammista miehistä ja toki myös älyn jättiläisistä. Mutta mitä huomasinkaan, tuo Tom Hollandin katseen intensiivisyys ja kaikki fyysisyys löi ällikällä. Tuo itsellään leikittely, who cares. Panisin. Jätkähän ylittää kaikki rajat esityksellään. Ihana mies.

Poika osaa esiintyä!

Vierailija
53/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet ei räjähtänyt.

Vierailija
54/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa...🔥🔥🔥 Mä olen aina tuntenut erityistä vetoa drag-miehiin..(olen nainen)

Vierailija
55/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan olla nainen enkä kovin helppo, yllätyin tuosta intensiteetistä. Miten se tehoaakaan. Sehän on seksikästä. Myös "en välitä mitä minusta ajattelet, olen itseni" on vaan niin. Viehätysvoima, on se jännä juttu. Ehkä olen heikkona itsevarmuuden ja leikkisyyden sekoitukseen. Kukaan ei voi kieltää etteikö tuo esitys ole saanut huomiota ;)

Vierailija
56/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä esitys! Ei tullut kyllä kertaakaan mieleen että "panisin" mutta nautin esityksestä.

Vierailija
57/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom ei ole homo.

Vierailija
58/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan olla nainen enkä kovin helppo, yllätyin tuosta intensiteetistä. Miten se tehoaakaan. Sehän on seksikästä. Myös "en välitä mitä minusta ajattelet, olen itseni" on vaan niin. Viehätysvoima, on se jännä juttu. Ehkä olen heikkona itsevarmuuden ja leikkisyyden sekoitukseen. Kukaan ei voi kieltää etteikö tuo esitys ole saanut huomiota ;)

Juuri näin. Ja jos on yhtään katsonut vaikka youtubesta Tomin hömppävideoita, joissa hän on omana itsenään, niin se kontrasti hämmästyttää ja viihdyttää.

Ilmeisen hyvä näyttelijä tämä nuori mies.

Vierailija
59/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä ettekä kukaan muukaan nainen minun miehisyyttäni määrittele, joten mitä jos pidätte huolta vain omista asioistanne. Kukaan mies ei kaipaa teidän hyväksyntäänne yhtään mihinkään.

Vierailija
60/80 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni keskustelun aiheeseen, olen samaa mieltä kuin ap, video on todella seksikäs.

Mikä ihmeen kekkeruusi siellä koittaa kääntää huomion omaan miehisyyteensä? Menehän aloittamaan aiheesta oma ketjusi, et ole kiinnostava aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän