Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen alipaino häiritsee !! (Miehen mitat 170cm/61 kg)

Vierailija
09.05.2017 |

Indeksin mukaan ehkä normaali, mutta tuntuu tikkulaihalta.

Kylkiluut kuuktavat nahan läpi, olkapäät törröttävät. Selässä kauhea kaari.

Kuinka mies voi saada lisää painoa ja tukevuutta.

On muutenkin siro.

Näkyviä lihaksia hyvin vähän, mutta kuitenkin voimaa löytyy saa penkissä tehtyä 70 kilolla ainakin 10 toistoa eli ei mitenkään voimaton.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka mies voi saada lisää painoa ja tukevuutta."

No varmaan sillä, että käy siellä salilla? Tuskin hän on lopettanut siellä kehittymistä?

Vierailija
22/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tärkein kysymys on että ketä se nyt häiritsee ja miksi, aloittajaa vai miestä itseään? Jos häiritsee liikaa aloittajaa niin ehkä ette ole sopiva pari?

Mun mies on samaa kaliiperia vaikka hieman pidempi. Ikää jo yli 40, että eiköhän olis jo hieman "jykevöitynyt" jos se olisi luonnostaan tapahtuakseen. :D Siroluinen ja lisäksi ikänsä ollut laiha. Hän urheilee kyllä ja on hyvässä kunnossa, mutta hänen kropasta huomaa että heti jos vaikka flunssan takia joutuu lepäämään muutaman viikon, niin "ylimääräiset" treenillä hankittu lihakset sulaa pois todella nopeasti. Se oma luontainen kroppatyyppi  joillakin vaan on tosi siro. Nuorempana hän on jonkin aikaa yrittänyt asiakseen kerryttää massaa, kun laihuus häiritsi, mutta vissiin siitä proteiinijauheiden syömisestä ja salilla käymisestä olisi pitänyt tehdä itselleen suunnilleen toinen päivätyö, että massaa olisi kunnolla tarttunut. Ei sitten pelkästään ulkonäköjuttujen takia kuulemma jaksanut lähteä sitä projektia tekemään. Ymmärrän tämän täysin, itsekin liikun, mutta en ole mikään bikinfitness-nainen, liikunnassa muut asiat ovat tärkeämpiä.

Itse pidän hänen vartalostaan sellaisena kun se on.

Älkää sirot miehet jääkö miettimään noita tympeitä kommentteja. Naiset kiusaa niillä toisiaankin, itsekin saan varsinkin sinkkukavereilta kuulla kaikenlaista typerää juttua "oikeista miehistä" ja pulkannaru- ja kukkakeppi- kommentteja loputtomiin asti. Mulle ihan sama - olen onnellinen ihanasta laihasta miehestäni. Mutta joku nainen saattaa kokea tän takia häpeää miehensä laihuudesta ja sen takia se voi varsinkin suhteen alkuvaiheessa häiritä.

Salilla kannattaa käydä ja lihaskuntoa kehittää, koska se ylläpitää hyvää vointia, mutta ei sen takia, että oma vartalotyyppi pitäisi muiden miellyttämiseksi muokata ihan toisenlaiseksi kuin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi lihas, sitä enemmän siihen sattuu.

Vierailija
24/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah itse olin enne n178cm ja 59kg nyt olen kumminkin lihonnut

Vierailija
25/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole voimaton, kun saa 10 toistoa penkkipunneruksessa 70 kilolla?

Hah no kyllä on.

Tuollaisia tuloksia saava lähtisi, kuin leppäkeihäs joutuessaan tappeluun oikean miehen kanssa.

Sori mutta kyllä ne hitaat lihaskimput jääkakkoseksi

26/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mies hirveän pienikokoinen. Parisuhdemarkkinoilla tämä on tietysti hankaloittava tekijä. Moni todella mukava ja fiksukin mies kärsii tästä ongelmasta. Lihava voi aina laihduttaa, ja pienikokoista naista pidetään vain viehättävänä. Mutta jos mies on hyttyssarjaa, asialle ei ole mitään tehtävissä. Ikävä kyllä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole voimaton, kun saa 10 toistoa penkkipunneruksessa 70 kilolla?
Hah no kyllä on.

Tuollaisia tuloksia saava lähtisi, kuin leppäkeihäs joutuessaan tappeluun oikean miehen kanssa.

Lihas ja älli hrvemmin viihtyy saman katon alla.

Vierailija
28/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi olla vain sirorakenteinen. Oma mieheni on 180 cm / 60 kg ja on hyvin solakka. Lihaksia kyllä löytyy, mutta erittäin matala rasvaprosentti. Jos miehellesi paino ei ole ongelma suosittelen sopeutumaan asiaan. 

Vierailija
29/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä 90kg mies ei kyllä ole läski. Kateelliset kukkakepit huutelee.

Kato kun toisilla vaan on MIEHEN ruumiinrakenne eli luusto ei ole siro...sirous kuuluu naisille.

On lihaksia, hartiat ja perse. Sellainen lihaton lautaperse miehelläkin on kamala. Ja kukkakeppijalat ja rimpulakädet on turn off.

Vierailija
30/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmiset on ihan vinksahtaneita nykyään. Miten mies voi olla siro!!!! Laiheliini se on.

Vierailija
31/31 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä pienempi kuin ap:n mies. Olen itseeni ihan tyytyväinen. Tappeluun meinasin joutua kerran, mutta juoksin sitä hullua karkuun. Edelleen olen sitä mieltä, että se oli siinä tilanteessa viisainta. Jos naista olisi pitänyt puolustaa, niin toki olisin ollut se hitaampi juoksija. Yleensä diplomatia on kuitenkin ratkaissut tilanteet niin, että ei ole tarvinnut esittää luolamiestä.

Jos ap:n miehen koko ei häiritse miestä itseään, niin mitään en ole tehtävissä. Normaalipainoinenhan tuo on. Ja muutenkin ihmiseksi ihan tavallisen kokoinen. Toivottavasti hänellä on hyvä itsetunto.