Millaista työtä teet kun pystyt työajalla vieraileen tällä palstalla?
Kommentit (59)
Istun tietsikkamonitoreiden äärellä valvomassa tilannetta. Muutaman kerran tunnissa lasken jalat pöydältä ja näppäilen hiirellä hetken. Taas jalat pöydälle ja välillä vilkaisu ruutujen suuntaan. Tätä jatkuu 12 tuntia. Kyllä ehtii.
Myyjän hommia. Vika vuoro alkaa klo 19.
Rakennustöitä. Työ kuin työ - kai sitä nyt tauoilla saa netissä pyöriä.
Sh, nyt vapaalla :) Harvemmin töissä ollessa palstailen ja silloinkin vain tauolla sekä omalla kännykällä.
Työkokeilija pakollisella puolen vuoden pestillä. Katoan aina toimittamaan muka sitä ja tätä. Ei jaksa kiinnostaa..
Toimistohommia, tekstinkäsittelyä pääasiassa. Ei jaksa naputtaa kahdeksaa tuntia päivässä, pakko aina välillä vähän huilata niin selailen tätä palstaa.
Tää kolmosruudun vitskana: daytrader!
Olen ollut kymmenen vuotta työttömänä. Heräsin juuri.
Aikaa riittää.
Suunnittelua ja 3d-mallinnusta. Välillä pitää saada ajatukset nollattua.
Mistä päättelit että ihmiset ovat täällä työajalla? Oletko kuullut vuorotyöstä, työttömistä, sairaslomista, lomista, eläkkeistä... jne.
Työaikoja on vähän muitakin kuin virka-aika 8-16. Itse saan aamuisin nukkua pitkään ja rauhassa olla aamulla, vuoro on 18-02.
Työtä? Olen joskus kuullut tuon sanan...
Vierailija kirjoitti:
Toimistohommia, tekstinkäsittelyä pääasiassa. Ei jaksa naputtaa kahdeksaa tuntia päivässä, pakko aina välillä vähän huilata niin selailen tätä palstaa.
Millaisia tekstejä käsittelet?
Toimistohommia