Nyt kaunistumisvinkit kehiin!
Keski-iän kriisi (33v)ja juonteet tuoneet ruman olon ja riipaisee kun peilistä katsoo ällöttävä mustasilmäinen löllykkä..😣 kertokaa teidän kauneusvinkit?? Miten näyttää hehkeämmältä? Nyt kokeiltu seuraavat; kampaajalla leikattu kerrostuksia pitkään tukkaan ja ainaiseen tumman ruskeaan värjätty vaaleampaa raitaa.. itseruskettavaa, ja ihonhoitoon panostettu; laadukkaat voiteet, seerumit, rutiinit.. yritän syödä enemmän kasviksia ja vähentää herkuttelua+liikunnan lisääminen ja mitähän vielä?? Ripsipidennykset tulen ottamaan tällä viikolla. Mitä muilla?
Kommentit (23)
Kuulosti ihan ok kunnes sanoit ripsipidennykset... älä nyt niitä ota. Ykkönen sanoi täyteaineista, älä lähde siihen.
Jos on tulossa joku tärkeä juhla, niin suosittelen paastoamista. Nälkä kaunistaa. Muutama päiväkin riittää: ihosta tulee kuulas, silmät kiiltävät ja turvotus lähtee.
Itsensä nälkiinnyttäminen ei tietysti toimi pitkällä aikavälillä, mutta pika-apuna kyllä.
Varovasti itseruskettavan ja ripsipidennysten kanssa. Saavat helposti aikaan entistä suttuisemman vaikutelman.
Ei 33 ole mikään keski-iän kriisi. Silloin on nuori vielä.
Naispuolinen Valtteri Filppula (=sama ikä 33)? Jos on hyvät geenit niin on omasta takaa pigmenttiä. Terveelliset elintavat ja paljon seksiä. Mitä muka muuta?
Vettä, hikiurheilua mieluiten ulkona ja paljon unta.
Nuku tarpeeksi. Ulkoile. Juo vettä. Kiinnitä huomiota ryhtiisi. Nauti iloisesta seurasta ja hymyile paljon. Naura. Laske leikkiä. Flirttaile, mutta hienovaraisesti. Sano ystävällisiä sanoja tutuille ja vieraille. Jos olet lopen uupunut, äkäinen ja pettynyt, sano piut paut kauneudelle ainakin jonkin aikaa. Naaman täytteet ja ehosteet ovat toissijaisia, lähinnä naistenvälistä kilpavarustelua.
Vierailija kirjoitti:
Varovasti itseruskettavan ja ripsipidennysten kanssa. Saavat helposti aikaan entistä suttuisemman vaikutelman.
Suttuinen on hyvä sana tuosta itseruskettavasta ja tietenkin irtoripsistä.
Älä tuli ihohuokosia liialla meilillä ja aineilla. Parasta "kasvohoitoa" on hikilenkkeily, runsas nesteytys ja säännöllinen saunominen 1-2x/viikko. 29v ja edelleen hehkeä iho ja virkeä olemus.
Vahva ei ripsienpidennyksille. Osta kunnon ripsiväri.
Syö kuukausi kasvispainoitteisesti ja kevyesti - vain kolmasosa siitä mitä haluaisit syödä. Juo vettä ja syö loppuajasta myös lohta. Kalan terveellinen rasva pullistaa ryppyjä ja on vanha klassinen Oscar-gaalan kikka.
Älä laita ripsenpidennyksiä, älä laita itseruskettavaa.. ne on kaameita.
Minulla aika miehiset, epäsymmetriset piirteet:/, iso ja vahva leuka, pienet silmät jne.. ja jotenkin näyttää naisellisemmalta tuuheammat ja kaarevat ripset.. mun mielestä.. tykkään luonnollisen näköisestä ripsistä ei mitkään överit.. omat sojottaa alaspäin vaikka kuinka ripsiä taivuttelen.. ja itseruskettavaa siksi koska olen kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni:/ monet luulee sairaaksi, ja kysyvätkin sitä.. ei kiva.. en uskalla olla ulospäinsuuntautunut? Flirttailla tms.. Kun koen olevani niin ruma..:( pitäs ensin saada itsensä tuntemaan nätiksi tai edes siedettäväksi.. nukun tosi huonosti siihen en keksi apua.. t. Ap
.
Nykyään on olemassa myös todella hyviä itseruskettavia, joilla saa aikaan pienen päivityksen ja terveen hehkun. Jos oikein ja maltillisesti käyttää, niin ei tarvitse pelätä tunkkaista oranssia lookkia. Esim. Acolla on ihan kivoja itseruskettavia. Apteekista löytyy.
Ripsipidennyksien sijaan yrittäisin ensin hoitaa ja kasvattaa omia ripsiä (esim. Mavalan ripsiseerumi) ja laittaisin niihin mustan kestovärin. Pituutta pidentävällä ripsarilla. Se tekee jo paljon. Ripsipidennyksetkin voi olla kivat, mutta ne on aina pienoinen riski silmien terveyden kannalta- voi ärsyttää silmää tai aiheuttaa tulehduksen ja ne myös vahingoittaa omia ripsiä sekä kerää bakteereja.
Muita vinkkejä: kulmien muotoilu ja värjäys ammattilaisella, hyvä oikeansävyinen meikkivoide tai BB -voide, valoa heijastava väritön puuteri, aurinkopuuteri, kylmään taittava poskipuna (maltillisesti, mutta tekee taikoja) ja yleinen elämästä nauttiminen :)
Älä helvetissä niitä ripsiä laita! Meillä alkoi töissä joku ihme buumi ja moni työkaveri on taas ottanut niitä ripsiä, poikkeuksetta rumannäköisiä. Juurikin jotenkin suttuisia.
Kriisi kirjoitti:
Minulla aika miehiset, epäsymmetriset piirteet:/, iso ja vahva leuka, pienet silmät jne.. ja jotenkin näyttää naisellisemmalta tuuheammat ja kaarevat ripset.. mun mielestä.. tykkään luonnollisen näköisestä ripsistä ei mitkään överit.. omat sojottaa alaspäin vaikka kuinka ripsiä taivuttelen.. ja itseruskettavaa siksi koska olen kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni:/ monet luulee sairaaksi, ja kysyvätkin sitä.. ei kiva.. en uskalla olla ulospäinsuuntautunut? Flirttailla tms.. Kun koen olevani niin ruma..:( pitäs ensin saada itsensä tuntemaan nätiksi tai edes siedettäväksi.. nukun tosi huonosti siihen en keksi apua.. t. Ap
.
Minulla on myös piikkisuorat ja vielä vaaleat ripset. Itse taivutan ne, puuteroin ihan kevyesti ja käytän Lancomen vedenkestävää ripsaria.
Taivutus kestää. Itse kaunistuin kilometrin tällä tavalla.
T. Keski-ikäinen
Saako sitä nuoruuden hehkua mitenkään takaisin..? Onko kukaan kokeillut täyteaineita? masentaa..😢