Hiton ex! Sori, pitka viesti
Ollaan asuttu erillaan jo monta vuotta, mutta vasta hiljattain han muutti isompaan kamppaan, kun pisti hynttyyt yhteen uuden naisen kanssa. Valitettavasti exan isa myos kuoli hiljattain ja hautajaiset tulossa eli kaksi isoa ja stressaavaa asiaa hanella samaan aikaan. KUITENKIN kavi taalla vanhassa kodissaan hakemassa kamoja (joita olen pitanyt varastossa koska hanen kamppa on ollut liian pieni) useaan ottesseen kuluneen viikon aikana. Vei joitakin tauluja ja muuta kamaa siina samalla. Ihan ok mulle. Vahan tuli fiilis, etta poimi joitain parhaita paalta ja toisaalta yritti jattaa jotain kamalia mummoilta saatuja kippoja ja vaaseja jalkeensa, vaikka ne on olleet jo muutaman vuoden laatikoissa pakattuna hanta varten. Otti kuitenkin kun pistin ovelle odottamaan. Sitten kun paastiin niihin kaikista kamaliin hanen kamoihin joita en todellakaan halua tanne enaa sanoi narkastyneena 'no anna etta saatan edes isan hautaan ensin' . Haloo? Sanoi taman kahdesti. Joo, ymmarran, etta on vaikea tilanne, mutta aanensavynsa oli aivan sopimaton. Olen tukenut ja tukenut ja auttanut enemman kuin ex vaimon kuuluu. Yritti syyllistaa paskiainen, vaikka kaikki muu kama kelpasi ja ei ollut mitaan ongelmaa tehda montaa reissua niita hakemaan. Onneks on ex. Ja naurattaa se uusi naisystava kun silla on ne kaikki kaameat mummoilta saadut kipot ja vaasit.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat. ..
Eiks ookkin?
On sulla ongelmat. ..