Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten psykologille?

epätoivohuipussa
08.05.2017 |

Hei!
Oon jo useamman vuoden pohtinut että olis tarvetta käydä jonkun luona vähän juttelemassa. Mulla on ollu pitkäkestoista vähän aallottain tulevaa masennusta. En usko että pääsen tästä ikinä eroon jos en käy ammattilaisen luona. Mitä pikemmin sen paremmin.
Nyt kun oon lähteny googlettelemaan asiaa oon huomannu että kyseisiä palveluita on lähes mahdotonta löytää!! Oon myös valmis käyttämään rahaa (niin epätoivonen että ei ees kiinnosta meneekö tilit miinukselle.) ja ei siis oo pakko mennä julkiselle puolelle. Kuitenkin kun yksityisten lääkäreitten (esim. Aava, mehiläinen jne) sivuja kun selailen niin vastaan tulee lähinnä työterveyspsykologeja(??what) enkä tiedä onko tää ihan se mikä ois mulle sopiva. Tiedän että parhaat paikat todnäk ois niillä psykologeilla jotka pitää omaa yksityistä vastaanottoa mutta en tiedä miten/mistä/kuinka löydän sopivan. Psykologiliiton sivutkaan ei auta, tukee vaan iso lista nimiä enkä tiedä miten niitä vois alkaa karsia... Äh.
Tilannetta ei auta se että tosiaan asun tällä hetkellä ensi syksyyn asti ulkomailla. Toivoisin että voisin varata ajan mahdollisimman pian kotiin saapumisen jälkeen. Kävisin muuten täällä mutta koen että nämä keskustelut haluisin käydä omalla äidinkielellä. Tämä tosiaan tarkoittaa myös sitä että en voi soittaa mihinkään(esim. terveyskeskus, yksityiset lääkärit) ja tiedustella palveluiden saatavuudesta. Suomesssa asuvilta tutuilta en voi saada apua(yritetty on).
Tähän vielä se että etsin psykologin palveluita Helsingistä ja oon parikymppinen nainen.
Kiitos etukäteen jos kukaan osaa mitään hyödyllistä kertoa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi