Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lapseton noin 40-v mies ja haluaisin lapsettoman naisen. Ainoat yhteydenotot nettideittipalstalla tulevat yli 55-v naisilta

Vierailija
08.05.2017 |

Nuoremmista naisista kun ei voi koskaan tietää, heidän kanssaan voi olla varma. Oman ikähaarukkani naisista kukaan ei ole laittanut viestin viestiä, niin voihan se olla tottakin. Tai muuten vain naiset eivät vastaa viesteihin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sun ikähaarukka on? Itse en ainakaan noin vanhasta miehestä olisi kiinnostunut pätkääkään.

N26

Vierailija
2/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sinun "oma ikähaarukkasi" on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laske ikähaarukkaa tarkalleen omanikäiseksesi.

Olet ilmeisesti erittäin tarkka ja joustamaton kaikissa asioissa?

Etsi samankaltainen nainen.

Mites ne aikuiset lapset sinua sitten enää häiritsevät?

Yli 55 on hyvä ikä, lapset ovat yleensä silloin jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan.

Vierailija
4/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittelet sinne samaan tyyliin kuin aloituksessa, eiväthän he edes tiedä, mitä yrität sanoa.

Vierailija
5/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-45-v.

Vierailija
6/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sun ikähaarukka on? Itse en ainakaan noin vanhasta miehestä olisi kiinnostunut pätkääkään.

N26

Voitko mennä muualle provoilemaan sama N26 joka ketjussa rääpimässä päätään. Ei se varmaan ole tollasesta lapsesta kiinnostunutkaan.

Vierailija
7/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa ystävällisiä, yrittäkää edes.

hei aloittaja, olen lapseton nelikymppinen nainen. mitä kuuluu?

Vierailija
8/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40v mies ja oma ikähaarukka on 30-40v. Vanhempaa en huolisi ja alle 30v on aika kakaroita.

Vierailija
9/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne aikuiset lapset sinua sitten enää häiritsevät?

Yli 55 on hyvä ikä, lapset ovat yleensä silloin jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan.

Tosi monille veloille on tullut ongelmia tuossa tilanteessa lastenlasten kanssa.

Ne lapset hoidattaa lapsenlapset sillä vanhemmalla, yrittää muuttaa lapsineen sen luo, kuppaa rahaa jne.

Tuota ei ikinä suositella velapalstoilla, juuri noiden ongelmien takia, ymmärrän ap kannan ihan hyvin.

Yksikin tapaus oli sellainen, joka yritti pakottaa äitinsä velamiehen antamaan sille perintönsä.

Vierailija
10/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki 30-40v naiset on jo joku tai jotkut jännämiehet paukuttaneet paksuiksi ja vain harva sen ikäinen lapseton nainen on vapaaehtoisesti lapseton, toki niitäkin on mutta vähän.

Paikkakunta vaikuttaa ja myös se miten kiinnostava sinä itse olet juuri sellaisten naisten silmissä mitä etsit. Mikäli et ole sellaisten lapsettomien naisten mielestä kovin Hot tai edes tavoittelemisen arvoinen, voisiko näin olla ?

Vierailija
11/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45-v.

Tunnen useitakin tuonikäisiä lapsettomia naisia. Harmi, ettet ole saanut vastauksia.

Millainen profiilisi on? Kuinka paljon kerrot siinä sekä itsestäsi että hakusi kohteesta?

Vierailija
12/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40v mies ja oma ikähaarukka on 30-40v. Vanhempaa en huolisi ja alle 30v on aika kakaroita.

kuulostat silti vielä aika nuorelta ja ehdottomalta. mutta hyvä on

Vierailija
13/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Ei taas tätä!

En lähde tähän mukaan. ARGH.

Vierailija
14/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias velanainen. Oma kokemus on se, että jos haen nettideiteissä miestä, jolla ei ole lapsia eikä halua lapsia, tulee ehkä kaksi hakutulosta. Toivoisin, että useampi rohkeasti kertoisi tämän, että lapsia ei ole eikä tule. Tosi moni jättää tämän kohdan ruksitta kokonaan, heitä en halua lähestyä.

Vierailija
15/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45-v.

Tunnen useitakin tuonikäisiä lapsettomia naisia. Harmi, ettet ole saanut vastauksia.

Millainen profiilisi on? Kuinka paljon kerrot siinä sekä itsestäsi että hakusi kohteesta?

Ensimmäinen profiilini joten piti vähän ottaa mallia muista. Duuni, harrastukset, muut kiinnostuksen kohteet eli mihin aikani käytän sekä asiat mitä arvostan itsessäni ja kanssaihmisissä.

Vierailija
16/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45-v.

Ensimmäinen profiilini joten piti vähän ottaa mallia muista. Duuni, harrastukset, muut kiinnostuksen kohteet eli mihin aikani käytän sekä asiat mitä arvostan itsessäni ja kanssaihmisissä.

Noilla itseesi liittyvillä asioilla profiilisi ainakin vaikuttaa sellaiselta, että se olisi ok. Entä miten kuvailit naista, jonka haluat tavata?

Vierailija
17/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininki. Itse päälle 35 vuotias mies ja deittipalstoille en viitsi laittaa profiilia, koska en saa yhtään viestiä, vaikka olen fiksu ja kivannäköinen kuulemma (jopa mallimainen eli pitkä ja kaunis). Sitten joku vielä mainitsee, että netistä niitä naisia löytyy, jolloin itsellä nousee savu korvista suunnilleen. Jos lähetän viestin noin kymmenelle 30+ naispuoliselle henkilölle, jotka ovat ulkonäöllisesti jotenkin samaa luokkaa, ei lapsia, korkeasti koulutettuja tai fiksuja ainakin, saan 0 vastausta tai ehkä yhden epämääräisen haista p sutaisun. Välillä mietin luulevatko, että olen joku naisten mies tai muuten vaan epämääräinen tapaus kuten ei pysty vakiintumaan.

Livenä kiinnostuneita löytyy myös hyvin nuorista naisista (syytä en tiedä tosin...), sillä tykkään vaatteista ja näytän tyylikkäälle kuulemma. Ex-tyttökaveri laittaa profiilin nettiin ja sen jälkeen voi valkata aina useista kymmenistä ehdokkaista, kenen kanssa lähteä treffeille. Itse käynyt treffeillä viimeksi useita vuosia sitten, toki livenä juttelen ihmisten kanssa ja saan monet hymyilemään sekä hyvälle mielelle, koska kaipa olen niin mukava ja ihan hauskakin henkilö kai sitten. Mutta mitäs yhteistä minulla on jonkun 25 vuotiaan tytön kanssa, joka tykkää juhlia ja viettää aikaa kavereidensa kanssa.

Vierailija
18/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla aika lähellä kohderyhmää, en vaan oo millään deittipalstoilla.

Vierailija
19/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45-v.

Noilla itseesi liittyvillä asioilla profiilisi ainakin vaikuttaa sellaiselta, että se olisi ok. Entä miten kuvailit naista, jonka haluat tavata?

No, lähinnä toivomuksia, ei mitään kohtuuttomuuksia todellakaan. Mutta kuitenkin pitäisi olla sellainen vakaa ihminen, joka miettii asiat ensin eli lapsettomuuden tulee olla ollut oma tietoinen valinta ettei tunne eläneensä hukkaan heitettyä elämää ilman lasta, siis että elää ihan ilman katkeruutta asian suhteen.

Vierailija
20/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmista naisista kun ei voi koskaan tietää, heidän kanssaan voi olla varma. Oman ikähaarukkani naisista kukaan ei ole laittanut viestin viestiä, niin voihan se olla tottakin. Tai muuten vain naiset eivät vastaa viesteihin.

Täysin ilman mitään tietoa arvaisin että sulla on huono profiili! Miehiä jotka hakee netistä seuraa on paljon joten sun täytyy erottautua eduksesi. Pari hyvää (ajankohtaista ja rehellistä) kuvaa joissa olet eduksesi + teksti mikä saa mielenkiinnon syttymään oikeanlaiselle ihmiselle.