Muita jotka tykkäävät ajaa autolla?
Itse olen työtön ja päivät menee ihan mukavasti rällätessä autolla.
Käyn naapuri kaupingeissa ja ajelemassa maaseututeitä ymss
Pysähtelen kauppoihin.
Vaikka työtön olenkin niin kyllä mulla sen verta rahaa on, että saan bensat maksettua ja pidettyä autoa jolla pääsee eteenpäin :D
Ei nyt tietenkään mikään hienoin ja uusin ole. Mutta kyllä 90 luvun auto kelpaa mulle hyvin kunhan vain kulkee.
T. Mies33
Kommentit (14)
Mina tukkaa ajaa scaania! Allahu akhbaaarr!
Onhan tuo ajaminen mukavaa. Ja kun ammatin vaihtaminen on nyt joka tapauksessa ajankohtaista, niin olen pyrkimässä bussikuskiksi. Se on tarpeellinen työ, ei mitään välistävetohommaa.
No itse olen N18 enkä kyllä vielä autolla ajamisesta tykkää xd mut ehkäpä se sit ku kokemusta karttuu niin alan siitä nauttimaankin. Koska nyt huomio menee kaikkiin pikkujuttuihin, jotka automatisoituvat ajan myötä (kytkin-kaasu, auton pysyminen oikealla kaistalla..) lista on pitkä.
Mutta uskon ja toivon, että sitten kun vain ajan ja ajan ja ajan niin alan siitä tykkäämäänkin ja voin vaikka joskus ihan vaan huvikseni lähtä käymään jossakin ajelemassa.
Mä olen aina tykännyt ajella autolla ajamisesta, vaikka nainen olenkin. Hyvin harvoin istun apukuskin paikalla, vaikka ajojortillinen mieskin löytyy.
Bemarillani ajaisin vaikka jokapäivä lappiin ja takas. Silkkaa nautintoa on sillä ajaa.
Minä tykkään. Joskus miettinytkin, että olis pitänyt hommautua rekkakuskiksi. Nyt jos ammatinvaihto vielä tulis eteen, niin pyrkisin liikenneopettajaksi. Opetin pojan viime kesänä kevarikortille ja oli ihan kivaa.
t: Suhina-Sussu vm.69
Suorastaan rakastan autolla ajamista! :D Olkoon keli mikä hyvänsä, ajan kyllä mielelläni. Ajokokemusta takana 20 vuotta. :) N38
Minä! Hankin kortin vasta kolmekymppisenä - ja valaistuin. Ajaminen on hirveän kivaa ☺️
N 35v
Tykkään erittäin kovasti ajamisesta, siitä lähtien kun kortin sain vuonna kivi ja kirves :)
N46v
Tykkään myös. Voisin ajaa, vaikka ihan Lappiin asti autolla täältä Etelä-Suomesta. :-)
Vierailija kirjoitti:
No itse olen N18 enkä kyllä vielä autolla ajamisesta tykkää xd mut ehkäpä se sit ku kokemusta karttuu niin alan siitä nauttimaankin. Koska nyt huomio menee kaikkiin pikkujuttuihin, jotka automatisoituvat ajan myötä (kytkin-kaasu, auton pysyminen oikealla kaistalla..) lista on pitkä.
Mutta uskon ja toivon, että sitten kun vain ajan ja ajan ja ajan niin alan siitä tykkäämäänkin ja voin vaikka joskus ihan vaan huvikseni lähtä käymään jossakin ajelemassa.
Hanki automaattivaihteinen auto. Ja vielä tehokkaalla moottorilla ja nelivedolla niin mikäs on kurvaillessa.
Mäkin olen työtön eikä olisi edes varaa tankata autoa koko ajan. Kauppareissutkin suunniteltava tarkkaan. Ajelisihan sitä muuten vaikka päivittäin monta tuntia.
Millä autolla kulet?