Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää pitävänsä suuseksin antamisesta, mutta ei kuitenkaan tee sitä

Vierailija
08.05.2017 |

Anteeksi väärä osio, jos seksijutut ei kiinnosta suosittelen lopettamaan lukemisen tähän!

Ärsyttää, kun mies suhteen alussa hehkutti miten tykkää suuseksin antamisesta. Todellisuudessa hän ei kuitenkaan ole tehnyt sitä kuin muutaman kerran, ja silloinkin max puoli minuuttia (!!!) kerrallaan eli en oikeasti ehdi nauttimaan siitä yhtään. Lähinnä petyn joka kerta kun ehdin aluksi innostumaan kosketuksesta ja hän lopettaa homman samantien pariin lipaisuun koska "ei vain malta odottaa enempää". Olen kertonut miten paljon siitä pitäisin ja että se toimisi itselleni täydellisenä esileikkinä, koska yhdynnässä mies tulee usein ennen minua, eli käytännössä jos en ole ehtinyt tulla ensin, jään kokonaan ilman. Oman orgasminsa jälkeen miestä ei varsinkaan nuoleminen enää kiinnosta.

Viimeksi kun harrastettiin seksiä pyysin sitten kauniisti ihan suoraan, että voisiko hän nuolla minulle orgasmin kun kerran siitä pitää. Mies teki sen mutta vaikutti jotenkin vastahakoiselta, eikä selvästi pitänyt siitä että pyysin häntä tekemään niin... Minun pitäisi siis vain alistua ja nauttia siitä vain silloin kun se on miehen, ei minun tahtoni. Kuitenkaan jos en suoraan pyydä, silloin suuseksiä ei ainakaan tapahdu. Otin vielä myöhemmin asian puheeksi (ärsyttää kuulostaa näin vaativalta) ja ihmettelin tuota ristiriitaa miehen sanojen ja käytöksen välillä, mutta mies sanoi selitykseksi vain ettei halua tehdä sitä liian usein ettei vain itse kyllästy!! Ihan suoraan sanottuna v*tuttaa, kun itse kuitenkin jatkuvasti suostun kokeilemaan sängyssä kaikenlaista miehen nautinnon vuoksi. Olen myös sanonut tästä miehelle, eli kertonut etten varsinaisesti itse pidä kaikesta mitä hän haluaa (alistaminen ja peppujutut ym) mutta haluan opetella pitämään (tai ainakin kokeilla) miehen lempijutuista koska se että mies nauttii lisää omaakin nautintoa. Mies sanoo arvostavansa tätä, mutta ei silti tee samaa takaisin... En minä halua ketään pakottaa mihinkään, enkä edes halua että hän koskee minua tavalla johon hän voi "kyllästyä", mutta onhan tämä nyt epäreilua!

Onko muilla tällaista? Oletteko tyytyneet olemaan ilman vai keksineet jonkun ratkaisun? En haluaisi alkaa "kiristämäänkään", mutta oikeasti ei tee kohta itsekään mieli tehdä uhrauksia miehen nautinnon eteen jos totuus on että miehen halut ovat tärkeämmät. Sillä ei ilmeisesti ole väliä jos itse kyllästyn kokeilemaan miehen ehdotuksia... Ja kyllä, antaisin itsekin vastineeksi suuseksiä vaikka joka päivä mutta mies ei kuulemma ole ikinä pitänyt sen vastaanottamisesta. Onko mitään tehtävissä? Seksi on itselleni erittäin tärkeä asia suhteessa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hygienia kunnossa?

Oletko siis peseytynyt ennen suuseksiä?

Enkä yhtään ihmettele jos seksin jälkeen ei halua nuolla. Varsinkaan jos et peseytynyt siinä välissä.

Vierailija
2/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi olla miehen kanssa jolta ei saa suuseksiä. Jos sulla on hygienia kunnossa ja silti et saa suuseksiä ei se mies siitä selvästi pidä, on valehdellut. Ikävä ja vaikea tilanne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille tuo tekstisi

Vierailija
4/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tykkää siitä naapurin Pirkon kanssa.

No enpä usko, muuten olisi varmaan pitänyt siitä minunkin kanssani alussa. Ei ole siis kyse siitä etteikö pitäisi alapäätäni viehättävänä jne, hän ei vaan "jaksa"... Mietin ennen sinkkuaikoina aina että haluaisin miehen joka nimenomaan innostuu suuseksistä yhtä paljon kuin minäkin koska mielestäni sitä voi harrastaa ihan yhtä lailla aktina kuin muutakin, mutta ei parisuhdetta voi valita vain tuollaisen yhden mieltymyksen perusteella kun muuten kaikki toimii ja rakkautta on. :( Harmittaa silti ihan vietävästi luopua jostain mikä olisi ihan paras juttu seksissä. Olenko ihan kusipää jos sanon miehelle ettei itseänikään tee mieli harrastaa hänen rajuja suosikkeja kun kyllästyttää? Suuseksi nyt ei sentään edes voi sattua ketään, esim peppuseksi taas on mielestäni jo aika iso uhraus jos ei siitä suuremmin pidä.... Ap

Vierailija
5/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistut pahalle tai olet liian karvainen?

Nuo (ensimmäinen paljon enemmän kuin toinen) ainakin omaa nuolemishalukkuutta vähentää.

t:M36

Vierailija
6/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se mieshän on valehdellut sulle. Väittänyt, että pitää suuseksistä, jotta saisi sinut itselleen.

Vierailija
7/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies ole mies ellei nuole naista!

Vierailija
8/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hygienia kunnossa?

Oletko siis peseytynyt ennen suuseksiä?

Enkä yhtään ihmettele jos seksin jälkeen ei halua nuolla. Varsinkaan jos et peseytynyt siinä välissä.

Todellakin on kunnossa, mistään tuollaisesta ei ole kyse. Olen myös täysin posliini ja mies kehuu kaikin puolin. Tarkoitin tuolla esimerkillä vain sitä että miestä ei kiinnosta tyydyttää minua jälkeenpäinkään, kun ei ole malttanut keskittyä esileikkiin. Mielestäni olisi fiksu järjestys hoidella ensin (itsestäänselvästi pesiytynyt) nainen ja vasta sitten siirtyä kunnolla panemiseen, jos tietää ettei kestä itse kauan... Ap

Vierailija
9/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se mieshän on valehdellut sulle. Väittänyt, että pitää suuseksistä, jotta saisi sinut itselleen.

Tältä minustakin tuntuu. Kuulostaa varmaan tosi pinnallisilta mutta kyllä tämä tieto olisi vaikuttanut kiinnostukseeni aloittaa suhde. Siis jos hän olisi alussa suoraan sanonut että halumme eroavat näin paljon toisistaan, eikä esittänyt muuta... Ap

Vierailija
10/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kulta, miksi harrastat peppujuttuja jos et niistä pidä? Seksissä ei pidä tehdä noin isoja myönnytyksiä. Toista voi miellyttää ja tehdä hänen mielikseen tiettyjä asioita tiettyjen rajojen puitteissa, mutta sinä petät jo itseäsikin.

Ole itsellesi hyvä.

Vierailija
11/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pidä siitä. Ei ole muuta selitystä.

Vierailija
12/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä minustakin tuntuu. Kuulostaa varmaan tosi pinnallisilta mutta kyllä tämä tieto olisi vaikuttanut kiinnostukseeni aloittaa suhde. Siis jos hän olisi alussa suoraan sanonut että halumme eroavat näin paljon toisistaan, eikä esittänyt muuta... Ap

Mutta sehän on aika yleistä että miehet valheellisesti kehuvat naiselle seksitaitojaan ja seksihalujaan suhteen alussa! Siis juuri ne miehet, jotka eivät ole kovin taitavia eikä kovin halukkaita. Tiedäthän kuvion: tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Jos mies kehuu jotain itseensä liittyvää seksijuttua, niin hälytyskellojen pitää soida heti. 

Ja ainoa mikä merkitsee, on se miten mies todellisuudessa käyttäytyy. 

Vierailija
13/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kysymyksesi tuohon unelmavaimomateriaaliketjuun.

Itse kyllä päättelisin miehen olevan itsekäs ja haluavan vain ottaa eikä antaa, vaikka aluksi teeskenteli olevansa toisen huomioiva ihminen.

Vierailija
14/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla miehen kanssa jolta ei saa suuseksiä. Jos sulla on hygienia kunnossa ja silti et saa suuseksiä ei se mies siitä selvästi pidä, on valehdellut. Ikävä ja vaikea tilanne..

En minäkään, mutta olen ehtinyt jo rakastua. Elättelen toiveita siitä että mies alkaa pitämään siitä enemmän, mutta huonolta näyttää. Aluksi mies myös kyseli jatkuvasti että mitä hän voisi tehdä paremmin, onko minulla parannusehdotuksia tai vinkkejä omiin mieltymyksiin jne mutta kun kerron nämä ei hän todellisuudessa toteuta mitään jos kyseessä ei ole hänenkin suosikkinsa. Tai sitten hän ajattelee että tekee noista suosikeista jonkun spesiaalijutun harvinaisuuksia varten... Ei mielestäni arkiseksinkään tarvitse olla tylsää, jos on mahdollista harrastaa aina niitä juttuja mistä molemmat tykkää eniten?! Ja sille joka ihmettelit persepanoja, olen siis vasta suostunut kokeilemaan mutta en tod aio niitä jatkaa jos en saa vastineeksi jotain mistä pidän itse yhtä paljon...

Vierailija
15/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta olen ehtinyt jo rakastua. Elättelen toiveita siitä että mies alkaa pitämään siitä enemmän, mutta huonolta näyttää. Aluksi mies myös kyseli jatkuvasti että mitä hän voisi tehdä paremmin, onko minulla parannusehdotuksia tai vinkkejä omiin mieltymyksiin jne mutta kun kerron nämä ei hän todellisuudessa toteuta mitään jos kyseessä ei ole hänenkin suosikkinsa. Tai sitten hän ajattelee että tekee noista suosikeista jonkun spesiaalijutun harvinaisuuksia varten... Ei mielestäni arkiseksinkään tarvitse olla tylsää, jos on mahdollista harrastaa aina niitä juttuja mistä molemmat tykkää eniten?! Ja sille joka ihmettelit persepanoja, olen siis vasta suostunut kokeilemaan mutta en tod aio niitä jatkaa jos en saa vastineeksi jotain mistä pidän itse yhtä paljon...

Äh. Se mies on osaamaton ja epävarma sängyssä. Ja tekee "muka taidoistaan" ison numeron, jotta et huomaisi miten huono se on sängyssä.

Vierailija
16/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän pitää suuseksistä, mutta ei pidä siitä sinun kanssasi. Suuseksissä on tärkeää hyvät alapään hajut, alapään kaunis ulkonäkö ja ylipäänsä se, että nainen näyttää hyvältä. Jos haarovälistä naista katsoessa näkee rasvaisen kropan ja kaksoisleuan, niin eipä se mitään mieltä ylentävää ole. Yhdynnässä kuvakulma on parempi ja siinä rumempikin nainen voi näyttää kohtalaiselta. Etenkin jos on kasvoista kaunis. 

Vierailija
17/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä että paskaa on puhunut. oma mies sanoi tykkäävänsä nuolla, ja sitä myös tekee, pyytämättä ja ihan omasta aloitteestaan.

Vierailija
18/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kulta, miksi harrastat peppujuttuja jos et niistä pidä? Seksissä ei pidä tehdä noin isoja myönnytyksiä. Toista voi miellyttää ja tehdä hänen mielikseen tiettyjä asioita tiettyjen rajojen puitteissa, mutta sinä petät jo itseäsikin.

Ole itsellesi hyvä.

Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että haluaisin toteuttaa miehen fantasioita ja antaa hänelle nautintoa. Siitä samasta syystä olen kuvitellut, että mieskin haluaisi miellyttää minua ja että hänkin pitäisi ihan jo yksinään siitä että näkee minun nauttivan... Mutta jos näin ei ole, en tietenkään jatka uhrautumista miehen halujen eteen. Kyllä sen täytyy toteutua molemmin puolin. Peppujutuissa itseäni kiihottaa siis kyllä nähdä mieheni kiihottuneena, mutta en suostu jatkamaan jos sattuu jne. Olen ajatellut että suhteessa kuuluu tehdä kompromisseja, mutta jos niitä tekee vain toinen on toki silloin on kyse jostain ihan muusta... :( Ap

Vierailija
19/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mietitääs. Kerrot, että

-Mies nuolee sinua max puoli minuuttia ja sekin hyvin harvoin, ja vain jos vaadit sitä.

-Mies ei oma-aloitteisesti koskaan yritä antaa sinulle orgasmia.

-Mies laukeaa liian nopeasti yhdynnässä, joten et ehdi mukaan.

-Lauettuaan mies ei enää koskaan halua antaa sinulle mitään.

-Mies kyselee sinulta vinkkejä, mutta ei ikinä toteuta niitä.

-Mies ei malta harrastaa esileikkejä.

-Mies vaatii sinulta asioita, joista et itse erityisemmin välitä. 

Ompa taitava rakastaja.

Vierailija
20/52 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole itsellesi hyvä.

Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että haluaisin toteuttaa miehen fantasioita ja antaa hänelle nautintoa. Siitä samasta syystä olen kuvitellut, että mieskin haluaisi miellyttää minua ja että hänkin pitäisi ihan jo yksinään siitä että näkee minun nauttivan... Mutta jos näin ei ole, en tietenkään jatka uhrautumista miehen halujen eteen. Kyllä sen täytyy toteutua molemmin puolin. Peppujutuissa itseäni kiihottaa siis kyllä nähdä mieheni kiihottuneena, mutta en suostu jatkamaan jos sattuu jne. Olen ajatellut että suhteessa kuuluu tehdä kompromisseja, mutta jos niitä tekee vain toinen on toki silloin on kyse jostain ihan muusta... :( Ap

Näin juuri. Hyvä AP ja tsemppiä vahvana olemiseen ensi kerralla. Muista sanoa miehelle suoraan ja diplomaattisesti miksi teet näin, älä siis lähde kostamaan vaan ole rehellinen ja realistinen. Älä kosta, uhriudu tai martyroi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi