Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotkin täällä pekonia aamupalaksi, jotta lihoisin eikä minua epäiltäisi enää anorektikoksi!

Vierailija
08.05.2017 |

Taistelen ehkä tuulimyllyjä vastaan, olisin jos lihonut jos rasvainen ruoka lihottaisi mutta.. pakko yrittää! Olen kyllästynyt minitisseihin, rimppakinttuihin jotka saavat minut näyttämään sortsit jalassa pikkutytöltä, luisevaan naamaan, olemattomaan perseeseen.. Ja ennenkaikkea anorektikko-epäilyihin !

Olen 166cm pitkä ja painan 55kg. Raskausaikana sain painoa sen verran ylös, että tytön syntyessä painoin 58 kg mutta sitten paino taas lupsahti alas. Koko aikuisikäni paino on sahannut siinä viidenkymmenen ja viidenkymmenenviiden välillä! Vaatekoko on Xs ja joskus ostan jopa lastenosastolta !

Joten tässä nyt vedän pekonia ja suklaamuroja sekä kahvia kermalla siinä toivossa, että rasvainen sokerinen ruoka ja istumatyö pistäisivät persuksen leviämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen.

Vierailija
2/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö houkutella Colettea kommentoimaan "läskidenialismiasi"? Ei se yleensä ole täällä näin aikaisin.

Vierailija
4/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pekoni ja kerma pois, ja jatka niillä suklaamuroilla. Vehnäleipä margariinillä ja 5% juustolla on myös hyvä tapa herätellä ahmimishimoa.

Vierailija
5/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä rasvaa syömällä liho.

Vierailija
6/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, olet täysin normaalipainoinen! Itse olen 174 cm pitkä ja painan saman verran – vasta tällä pituudella keikutaan alipainon rajoilla 55-kiloisena.

Vierailija
7/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole paino, vaan huono itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan