Fitfarmin superdieetti vs superdieetti simple?
Huomenna alkaa fitfarmin nettivalmennus. Pohdin tässä, että valitsisinko perus superdieetin vai simplen. Tykkään ryhmäliikunnasta ja aion jatkossakin käydä lähinnä siellä vaikka superdieetissä onkin omat treeniohjelmansa. Onko teillä millaisia kokemuksia näistä fitfarmin valmennuksista ja mistä ootte tykänneet ja kuinka onnistuneet? :)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin helmikuussa Superdieetillä.
- eka viikko oli ihan parasta. Kevyt olo ja liikunta sujui.
- tokalla viikolla alkoi tulla nälkä, mut pysyin tiukkana.
- kolmannella viikolla oli tosi nälkä. Niin nälkä, että vatsa kurisi koko ajan, salilla painojen määrä romahti, hölkkälenkit muuttuivat kävelyksi. Kaikki vapaa-aika meni maatessa, kun energiaa ei ollut yhtään. Aloin syömään kasviksia enemmän, kuin oli sallittua.
- neljs viikko. Kuukautisia ei alkanut kuulumaan. Ekaa kertaa lipsuin ruokavaliosta kunnolla. Menkka-asiaan sain vastaukseksi, että on täysin normaalia.
- viidennen viikon alussa lopetin kokonaan. Menkat tulivat muutama päivä sen jälkeen, ovat edelleen epäsäännölliset.Entäs paino?
Ekalla viikolla +-0.
Tokalla viikolla -700g.
Kolmannella viikolla +300g.
Neljännellä viikolla +-0.Ei enää ikinä.
Pyytäkää hyvät ihmiset rahanne takaisin niin alkaa loppumaan tuollainen rahastus. Todellisen ammattilaisen laatimassa yksilöllisessä ruokavaliossa ei kävisi tuollain niin kuin tuossa kävi. Jos menkat loppuu niin silloin on jo todella huonosti laadittu dieetti kyseessä.
neljs viikko. Kuukautisia ei alkanut kuulumaan. Ekaa kertaa lipsuin ruokavaliosta kunnolla. Menkka-asiaan sain vastaukseksi, että on täysin normaalia.
Minusta ei kyllä kuulosta laisinkaan normaalilta!
Vierailija kirjoitti:
neljs viikko. Kuukautisia ei alkanut kuulumaan. Ekaa kertaa lipsuin ruokavaliosta kunnolla. Menkka-asiaan sain vastaukseksi, että on täysin normaalia.
Minusta ei kyllä kuulosta laisinkaan normaalilta!
Ei todellakaan ole normaalia. Laita sähköpostia ja pyydä rahat takaisin.
Eikö tuosta pitäisi johonkin kuluttajaviranomaiseen tai terveysviranomaiseen ilmoittaa, jos kuukautisten poisjääminen on täysin normaalia ?!
Miten tuonlaista dieettiä voi kukaan tehdä omalle elimistölleen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuosta pitäisi johonkin kuluttajaviranomaiseen tai terveysviranomaiseen ilmoittaa, jos kuukautisten poisjääminen on täysin normaalia ?!
Miten tuonlaista dieettiä voi kukaan tehdä omalle elimistölleen?
Naiset on yleensä liian kilttejä ja nuolevat vain hiljaa haavansa vaikka heitä olisi kohdeltu väärin tai rahastettu liikaa. Joskus jopa saattavat itseään syyttää, että tekivät jotain väärin vaikka vika olisikin väärin laaditussa dieetissä.
Kyllä tosiaan minulle vastattiin, että uusi ruokavalio voi hetkellisesti sekoittaa hormomitoimintaa, mutta se kuuluu asiaan ja varmasti tasoittuu ajan kanssa.
Ei tullut mieleenkään, että kehtaisin valittaa tai vaatia rahojani takaisin. Lähinnä siksi, koska hävetti, että olin tuollaiseen huijaukseen edes haksahtanut. :( Pitäisi kyllä joku viesti lähettää, koko homma oli muutenkin tosi epämääräistä ja jos vaikka kysyin että miksei kasviksia saa syödä enempää, niin vastaus oli tyyliin "olethan seurannut edistystä mittanauhasta?".
Mutta joo, skeptinen olin aloittaessa ja nyt vielä skeptisempi.
- 1
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tosiaan minulle vastattiin, että uusi ruokavalio voi hetkellisesti sekoittaa hormomitoimintaa, mutta se kuuluu asiaan ja varmasti tasoittuu ajan kanssa.
Ei tullut mieleenkään, että kehtaisin valittaa tai vaatia rahojani takaisin. Lähinnä siksi, koska hävetti, että olin tuollaiseen huijaukseen edes haksahtanut. :( Pitäisi kyllä joku viesti lähettää, koko homma oli muutenkin tosi epämääräistä ja jos vaikka kysyin että miksei kasviksia saa syödä enempää, niin vastaus oli tyyliin "olethan seurannut edistystä mittanauhasta?".
Mutta joo, skeptinen olin aloittaessa ja nyt vielä skeptisempi.
- 1
Sujuvasti sulle Fitfarm valehteli. Kunnon ammattilaisen tekemä ruokavalio ei todellakaan lopeta menkkoja.
Mä olin helmikuussa Superdieetillä.
- eka viikko oli ihan parasta. Kevyt olo ja liikunta sujui.
- tokalla viikolla alkoi tulla nälkä, mut pysyin tiukkana.
- kolmannella viikolla oli tosi nälkä. Niin nälkä, että vatsa kurisi koko ajan, salilla painojen määrä romahti, hölkkälenkit muuttuivat kävelyksi. Kaikki vapaa-aika meni maatessa, kun energiaa ei ollut yhtään. Aloin syömään kasviksia enemmän, kuin oli sallittua.
- neljs viikko. Kuukautisia ei alkanut kuulumaan. Ekaa kertaa lipsuin ruokavaliosta kunnolla. Menkka-asiaan sain vastaukseksi, että on täysin normaalia.
- viidennen viikon alussa lopetin kokonaan. Menkat tulivat muutama päivä sen jälkeen, ovat edelleen epäsäännölliset.
Entäs paino?
Ekalla viikolla +-0.
Tokalla viikolla -700g.
Kolmannella viikolla +300g.
Neljännellä viikolla +-0.
Ei enää ikinä.