Seksineuvoja: nainen makaa paikallaan yhdynnän aikana
Miten saisi eloa naiseen? Kysyin edellisen kerran jälkee ja vastaukseksi tuli että miehen tehtävä on hoitaa naisen tyydyttäminen. Ei oikeen seksi maistu, jos kumppani tuijottaa tyytymättömänä ja sanomatta mitään. Nainen myös ei suostu muihin seksiasentoihin kuin edestä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä alla voi paljon muuta tehdä kuin maata. Jos alkaa liikkumaan niin oma orgasmi jää saavuttamatta. Toisaalta mies sanonu että hyvä näin. Tyyny pepun alle on paras lisä ja jalkojen nostaminen miehen lanteille. Eikä mitään aktiivista liikkumista itse aktin aikana naisen puolelta paitsi jalkojen nosto. Muistakaa: Tukeva periksi antamaton tyyny alle niin hyvä lopputulos. Pitkä kokemus.
Niin, tuossa asennossa, mutta yleensä jossain vaiheessa sessiota vaihdetaan ratsastus-asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda naista. Kuolleet kalat on perseestä.
Kannattaa katsoa peiliin, jos nainen on "kuollut kala sängyssä". Jos mies ei tee muuta kuin yhdyntää, niin ei se mikään ihme ole.
Miksi kannattaa miehen katsoa peiliin, jos nainen kieltäytyy muista asennoista ja haluaa olla passiivinen?
Onko esileikkiä? Oletko ottanut hänen toiveensa huomioon tai oletteko edes jutelleet mitä haluatte seksiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä alla voi paljon muuta tehdä kuin maata. Jos alkaa liikkumaan niin oma orgasmi jää saavuttamatta. Toisaalta mies sanonu että hyvä näin. Tyyny pepun alle on paras lisä ja jalkojen nostaminen miehen lanteille. Eikä mitään aktiivista liikkumista itse aktin aikana naisen puolelta paitsi jalkojen nosto. Muistakaa: Tukeva periksi antamaton tyyny alle niin hyvä lopputulos. Pitkä kokemus.
Niin, tuossa asennossa, mutta yleensä jossain vaiheessa sessiota vaihdetaan ratsastus-asentoon.
Minä naisena en tunne yhtään mitään ratsastusasennossa. Siis nautintoa. Kaikki muut asennot on jees, mutta minulla katoaa fiilis tuosta, koska se ei vain tunnu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa peiliin, jos nainen on "kuollut kala sängyssä". Jos mies ei tee muuta kuin yhdyntää, niin ei se mikään ihme ole.
Ei ole miehen vika. Joko nainen on täysin haluton ilmestys tai jos mies muka niin kauhea niin miksi ei eroa? Miehet inhoaa noin epäseksuaalista naista. Olkoot yksin
Tai sitten AP ja hänen kumppaninsa ovat vääriä seksipartnereita toisilleen. Ns. sen oikean kanssa seksi voi naisella luistaa ihan toisella tavalla, mutta AP ei valitettavasti taida olla tämä henkilö.
Voit luovuttaa vaikka 100 kertaa, mutta ei se välttämättä tuota mitään ratkaisua. Suosittelisin pureutumaan ongelmaan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en tunne yhtään mitään ratsastusasennossa. Siis nautintoa. Kaikki muut asennot on jees, mutta minulla katoaa fiilis tuosta, koska se ei vain tunnu..
Sinä olet löysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet löysä.
:D . Ei, en ole löysä. Vaan siinä asennossa mies ei osu g-pisteeseeni. Anatomiani on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet löysä.
Oletkos sinä kommentoija mies vai nainen? Jos olet mies, et tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannattaa miehen katsoa peiliin, jos nainen kieltäytyy muista asennoista ja haluaa olla passiivinen?
Haluatko ratkaista ongelman vai et?
Olen nainen, joten kuuntele jos oikeasti haluat ratkaista asian. Jos haluat vain provoilla, niin jatka toki. Jos nainen on passiivinen, hän ei luultavasti saa yhdynnästä irti mitään. Se että nainen kieltäytyy eri asennoista voi liittyä siihen, että yhdyntä sattuu, ja yhdessä asennossa se saattaa sattua vähemmän kuin muissa. Voi myös olla, että nainen ei tiedä, miten hänen pitäisi teknisesti liikkua. Yhdyntä voi olla ikävän tuntuista, varsinkin kiihottumattomana. Näin naisena suosittelisin tuottamaan naiselle orgasmin ennen yhdyntää, ihan esim. sormilla tai suulla. Kiihottuminen vähentää yhdyntäkipuja. Vaikka tuo orgasmin tuottaminen ei heti onnistuisi, se kertoo naiselle, että edes yrität ja välität myös hänestä etkä käytä tätä pelkästään yhdyntäalustana. Jos sinä olet aktiivinen, sinun on helpompi toivoa aktiivisuutta myös toiselta osapuolelta. Kuvittele kuin ikävää olisi itsellesi, jos nainen haluaisi sinun tekevän kaikenlaista, mutta et itse ikinä saisi orgasmia. Naisella ei välttämättä ole motivaatiota olla aktiivinen, jos seksi on hänen näkökulmastaan lähinnä tuskaista. Sinä voit itse päättää asennoitumisesi: haluatko lievittää sitä tuskaisuutta ja saada myös hänet nauttimaan vai haluatko vain maksimoida oman nautintosi välittämättä hänestä. Jälkimmäinen tuskin tulee onnistumaan.
No voi ei ! Mulla g piste niskassa! 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ratkaista ongelman vai et?
Olen nainen, joten kuuntele jos oikeasti haluat ratkaista asian. Jos haluat vain provoilla, niin jatka toki. Jos nainen on passiivinen, hän ei luultavasti saa yhdynnästä irti mitään. Se että nainen kieltäytyy eri asennoista voi liittyä siihen, että yhdyntä sattuu, ja yhdessä asennossa se saattaa sattua vähemmän kuin muissa. Voi myös olla, että nainen ei tiedä, miten hänen pitäisi teknisesti liikkua. Yhdyntä voi olla ikävän tuntuista, varsinkin kiihottumattomana. Näin naisena suosittelisin tuottamaan naiselle orgasmin ennen yhdyntää, ihan esim. sormilla tai suulla. Kiihottuminen vähentää yhdyntäkipuja. Vaikka tuo orgasmin tuottaminen ei heti onnistuisi, se kertoo naiselle, että edes yrität ja välität myös hänestä etkä käytä tätä pelkästään yhdyntäalustana. Jos sinä olet aktiivinen, sinun on helpompi toivoa aktiivisuutta myös toiselta osapuolelta. Kuvittele kuin ikävää olisi itsellesi, jos nainen haluaisi sinun tekevän kaikenlaista, mutta et itse ikinä saisi orgasmia. Naisella ei välttämättä ole motivaatiota olla aktiivinen, jos seksi on hänen näkökulmastaan lähinnä tuskaista. Sinä voit itse päättää asennoitumisesi: haluatko lievittää sitä tuskaisuutta ja saada myös hänet nauttimaan vai haluatko vain maksimoida oman nautintosi välittämättä hänestä. Jälkimmäinen tuskin tulee onnistumaan.
Noniin saa triggeröityä, mutta kannattaa varmistaa, että kommentoija on varmasti ap
AP
Avainkysymys on se, mitä olet yrittänyt tehdä tuottaaksesi naiselle orgasmin. Tämä saattaa järkyttää, mutta monelle naiselle yhdyntä tuntuu samalta kuin korvan kaivaminen, pahimmassa tapauksessa kivulla höystettynä. Ihan siksi seksin olisi hyvä olla monimuotoista.