En halua että mieheni opettaa lukiossa ja tässä syy miksi:
Mies on ollut työtön yli vuoden ja nyt sai koulutustaan vastaavan paikan vuodeksi ja kolmeksi kuukaudeksi. Opettaa siis lukiossa.
En tykkää että hän on kaikki päivät siellä nuorten tyttöjen kanssa. Ja mitä olen kysynyt, niin opettajatkin on nuoria naisia.
Suututtaa aina kun hän kertoo, miten päivä on mennyt. Tykkää ihan liikaa työstään.
Ja tätä kestää vielä yli vuosi.
Kommentit (78)
Hakeudu terapiaan, jos olet noin mustasukkainen.
Jos miehesi olisi yläkoulussa töissä, niin pian hän olisi henkisesti lopussa, kun suuri osa työajasta menee kaikkeen muuhun kuin opettamiseen. Pitäisi olla opettajan lisäksi äiti, sosiaalitantta, poliisi, kurikomppania jne.
Vierailija kirjoitti:
Mites mä olen ymmärtänyt että näillä asioilla ei oikeastaan ole naisille väliä, päin vastoin on imartelevaa kun muutkin typyt tykkäävät miehestä?
Kyllä mä ainakin olen mustasukkainen enkä tykkää jos joku näyttää tykkäävänsä mun kumppanista.
En tosin ulospäin näitä tunteita näytä.
Kyllä meillä oli todella hotti terveystiedon opettaja lukiossa.. kaikki kuolas. Minulla oli jopa pientä sutinaa hänen kanssa. Hänellä oli myös vaimo.. ei se kyllä sillon ollut mikään este.
Vierailija kirjoitti:
Eihän lukiossa oikeasti kukaan oppilas haluaisi edes olla opettajan kanssa, ei niitä edes ajatella muuta kuin opettajina. Niistä kollegoista olisin enemmän huolissaan, miesopettajat menevät naisvaltaisissa opettajanhuoneissa kuumille kiville.
Kaljuuntuva huonohampainen ~35v vähän rassukka matematiikanopettaja alkoi seurustelemaan erään abin kanssa. Abityttö oli tehnyt peliliikkeensä abiristeilyllä, jolla tämä opettaja oli ollut valvojana. Koko homma oli yleistä tietoa, he lähtivät yhdessä koulun jälkeen jne. Olin siis itsekin oppilaana luokkaa alempana tuolloin.
Ehkä tämä oli sitten poikkeus joka vahvistaa säännön? :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän lukiossa oikeasti kukaan oppilas haluaisi edes olla opettajan kanssa, ei niitä edes ajatella muuta kuin opettajina. Niistä kollegoista olisin enemmän huolissaan, miesopettajat menevät naisvaltaisissa opettajanhuoneissa kuumille kiville.
Voi kuule tietäisitpä vain :D
- lukio-ope
Yleensä työpaikoilla on muitakin ihmisiä. Mietipä, että ehkäpä miehellesi voisi olla mahdottoman vaikea valita ihanin niistä nuorista pimuista, öh ja nauttiikin vain silmänruoasta. Itsekin taidat olla opiskelijana nuori. Elämässä on aina riskejä. Itsekin voit ihastua toiseen, mutta mitä sitten teet, sen päätät itse.
Onkohan parisuhde nyt ihan kunnossa, jos pitää koko ajan pelätä, ottaako mies hatkat toisen naisen kanssa? Senhän pitäisi vain olla mukavaa, että mies viihtyy töissään, niin hän ei ole aina pahalla tuulella töistä kotiin tullessaan. Ja vaikka oppilaina onkin nuoria tyttöjä, ei opettajan ammattiin kuulu näiden oppilaiden vikittely, joten turha kantaa siitä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se kauheaa.
Miehesi kiertää varmaaan luokassa ja hänen katseensa porautuu timmien tyttöjen peppuihin, joita verhoavat läpikuultavat jumppatrikoot. Tai sitten hän kumartuu auttanaan tehtävässä ja pääsee tuijottamaan syvälle teinin tissivakoon.
Tämä. Ja varmaankin jää usein vielä varsinaisten oppituntien jälkeen antamaan tytöille "tukiopetusta". :D
Vierailija kirjoitti:
No kaikkea sitä saakin lukea !?!
Älä muuta viserrä. Tämä on jotain sairaan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No jossain yläasteella saatettiin komeaa miesopettajaa kuolatakin, mutta ikäero oli sellainen, että opettajan näkökulmasta oppilaat on ihan lapsia. Lukiossa taas oltiin jo sen verran vanhempia että sellaiset teini-ihastukset opettajiin oli mennyttä, joku opettaja saattoi olla reilu ja kiva (ja komeakin) mutta vaan opettaja. Ne kiinnostavat kumppaniehdokkaat bongattiin muualta, vaikka esim. itse lukiossa seurustelin nuorta opettajaani vanhemman miehen kanssa, niin ei joku opettaja olisi tullut mieleenkään flirttailukaverina tai muuna sellaisena.
Provoksi tosin tätä aloitusta luulen..
Ap:n pointti oli varmaan se, ettei hän tykkää siitä, että hänen miehensä viettää aikaa kulli katossa näiden aikuistumisen kynnyksellä olevien pystypyllyjen kanssa. Opettajahan saa potkut heti, jos oikeasti alkaa jotain säätää, joten siitä tuskin on mitään pelkoa.
Ei kai miesopettajilla ole nykyään varaa pahemmin katsella tyttöjen peppuja jos haluaa säilyttää työpaikkansa. Varsinkaan määräaikaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu terapiaan, jos olet noin mustasukkainen.
Jos miehesi olisi yläkoulussa töissä, niin pian hän olisi henkisesti lopussa, kun suuri osa työajasta menee kaikkeen muuhun kuin opettamiseen. Pitäisi olla opettajan lisäksi äiti, sosiaalitantta, poliisi, kurikomppania jne.
Voi kuule, ei se yläaste ketään lopeta, kun vaan osaa asennoitua. Itse olen viiskymppinen tätiope ja paras puoli työssäni on ne komeat poikaoppilaat. Osa toki varsinaisia häiriköitä, mutta heille on ihan kiva pitää niitä puhutteluja ja tukiopetuksia sitten kahden kesken. En meinaa että kehenkään oppilaaseeni koskisin ikinä, niin tyhmä en ole, mutta olen aistillinen henkilö ja nautin siitä jännitteestä, mikä siinä väistämättä syntyy. Yläkoulussakin löytyy paljon miehen kokoisia poikia joilla on "miehen ajatukset". Toki lukiossa on vielä kattavampi valikoima, mutta lukiossa on se paha puoli, että siellä täytyy oikeasti tehdä töitä. Yläkoulussa ei tarvi vaivautua esim. aineenhallintaan, kun voi olla äiti, sosiaalitantta, poliisi, uhkaus-kiristys-lahjonta -henkilö. Nautin myös siitä vallantunteesta, mikä syntyy jos saan häirikkölaumat toimimaan :D Täysin pitelemättömät tapaukset ovat toki ikäviä, mutta olen taitava valittamaan heistä kunnes pääsevät erityisryhmiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ajattele asiaa siltä kannalta että miehesi tulot kasvavat ja hän voi antaa sinulle enemmän rahaa.
Se on kyllä hyvä pointti, koska olen opiskelija. Koitan ajatella esim jotain kivaa matkaa, jonka voimme tehdä yhdessä. Ehkä se auttaa :)
Ap
Mitä alaa opiskelet? Onnistutko tulevassa työssäsi välttelemään nuoria miehiä?
Varmaan jättää jonkun nätin yksilön jälkkään ja siellä opastaa kokematonta nuorta erotiikan saloihin.. Elämä on kohta kuin elokuvassa Villit kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun lukioaikoinani oli aika monta kuumaa miesopettajaa, eikä vain minun mielestäni.
Kyllä on vielä nykyäänkin! Yksi suosituimmista puheenaiheista tyttöjen kanssa on, että kenen opettajan kanssa menisi mieluiten sänkyyn. Ja ihan karu totuus on, että osa miesopettajista päästää kursseista läpi vähän paremmilla arvosanoilla jos osaa heittää pientä flirttiä.
Ja vielä se, että meidän lukiossa on ihan oppilaiden yleisessä tiedossa erään opettajan sänkyseikkailut vaihto-oppilaiden kanssa. Eivät ilmeisesti ole ikinä kiirineet opettajien korviin (tai sitten ovat mutta on vain sivuutettu) kun kyseinen opettaja on jo aika pitkään kuitenkin meillä toiminut opettajana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihastuin lukiossa opettajiini. En toki mihinkään vanhoihin, mutta sellaisiin alle 40-vuotiaisiin helposti. Jos opettaja sattui olemaan fiksu, ok näköinen ja karismaattinen tyyppi, niin 18-vuotiaan sinkkutytön mielikuvitus laukkasi todella helposti.
Kollegat ovat kuitenkin todellisempi uhka, sillä eivät opettajat oppilaitaan siinä mielessä ns. tosissaan ajattele.
Ihmisen seksuaalisuus alkaa jo vauvaiässä. Joillain on täällä kyllä erittäin taantumuksellinen ja naiivi käsitys seksuaalisuudesta (että puuttuu lapsilta ja nuorilta). Ei ole taidettu paljon asiaa pohtia tai tutkia - lieneekö Raamatusta tullut päähän pohtijalle :D