"Erotaan ystävinä" -hehkutukset
Mistä tämä tapa tulee? Ei draamaa ja hyvällä mielellä erotaan. Menee aika seuraavaan seiskaan niin jo on selvillä pettämiset, uudet suhteet, kaikki likaisuus. Selvää on, että draamaa on ollut. Ystävyyskin ehkä kysymysmerkki.
Mihin tää aika on mennyt?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tapa tulee? Ei draamaa ja hyvällä mielellä erotaan. Menee aika seuraavaan seiskaan niin jo on selvillä pettämiset, uudet suhteet, kaikki likaisuus. Selvää on, että draamaa on ollut. Ystävyyskin ehkä kysymysmerkki.
Noloja keissejä nämä. Samoin," enempää emme kommentoi" ja joka lehdelle haastattelut ja instat jne.
Seiska on roskalehti. Julkisuuden henkilöilläkin on yksityisyys ja perheet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään, joka olisi eronnut oikeasti ystävinä.
Minä ja ex erottiin. 15 vuotta avioliittoa muuttunut platoniseksi ystävyydeksi. Ei lapsia, haluttiin tulevaisuudelta eri asioita. Päätettiin ihan sulassa sovussa erota. Jaettiin omaisuus niin kuin reiluksi katsottiin, ja jatkettiin molemmat omaa elämäämme. Ollaan hyviä ystäviä edelleen neljän vuoden jälkeen, käydään joskus yhdessä ulkona ja viestitellään ja soitellaan. Ei mitään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ystäväsi koskaan olleetkaan ystäviä puolisonsa kanssa?
Lehtijutut kannattaa jättää omaan arvoonsa. Silkkaa roskaa. Muutenkin ystävinä eroaminen on hankalaa ku se vaatisi kaksi fiksua ja tasapainoista ihmistä ja sellaisia on aika vähän. Ja usein tuollaiset vielä pysyvät yhdessä.
Joo, ois oikeasti kiva tietää kuinka moni on jatkanut ystävinä.
Minullekin yksi heila aikanaan lausui noin, sen jälkeen 10 vuoden aikana ei olla nähty tai edes sanaa vaihdettu yhden yhtä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Seiska on roskalehti. Julkisuuden henkilöilläkin on yksityisyys ja perheet.
Itse ovat haastatteluja antaneet. Itse ovat instassa päivittäneet tietoja. Joten 100 % oma moka.
Moni kuvittelee pystyvänsä eroamaan ystävinä, mutta sitten huomataan, ettei onnistukaan. Ei ihminen ole kone. Itsekin eksäni kanssa yritettiin sovussa ja ystävinä elää eron jälkeen, mutta ensimmäiset pari vuotta olivat tosi likaisia ja riitaisia. Nykyään olemme toistemme parhaat ystävät :)
Lähetin eksälle juuri onnittelukortin kun hän meni naimisiin, olen onnellinen hänen puolestaan.
Eroaminen kesti aikansa, mutta siihen ei liittynyt mitään draamaa tai tappelua.
Tapaamme ja viestittelemme usein, olemme hyvissä väleissä ja mulla on myös uusi puoliso. Erosta aikaa 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja ex erottiin. 15 vuotta avioliittoa muuttunut platoniseksi ystävyydeksi. Ei lapsia, haluttiin tulevaisuudelta eri asioita. Päätettiin ihan sulassa sovussa erota. Jaettiin omaisuus niin kuin reiluksi katsottiin, ja jatkettiin molemmat omaa elämäämme. Ollaan hyviä ystäviä edelleen neljän vuoden jälkeen, käydään joskus yhdessä ulkona ja viestitellään ja soitellaan. Ei mitään draamaa.
Se draama alkaakin siitä, kun jompi kumpi alkaa seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi erota ystävinä vaikka taustalla draamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se draama alkaakin siitä, kun jompi kumpi alkaa seurustelemaan.
Minunkin pitkä suhteeni päättyi siihen, että todettiin olevamme ystäviä, ei rakastavaisia. Kumpikaan ei halunnut toista seksuaalisesti, ei enää vuosiin. Puhuttiin kaikki läpi ja tulevat kuviotkin. Olemme olleet vilpittömästi onnellisia toisen onnesta. Uusille kumppaneille on ollut vaikeampaa käsittää, miksi eksä kulkee ystävänä elämässä mukana. Kuitenkin ovat tottuneet tilanteeseen.
Silti en suosittele varsinaisesti tavoittelemaan ystävyyttä eksän kanssa. Meidän tilanne oli erilainen, koska olimme puhuneet alusta asti kaikki raadollisenkin rehellisesti toisillemme ja kummankin itsetunto kesti sen, ettei ole toisen silmissä enää kumppaniainesta. Sen sijaan syvä kunnioitus ja luottamus oli tallella. Emme riidelleet mistään ja omaisuus jaettiin sen mukaan kumpi tarvitsee enemmän. Jokainen ihmissuhde on erilainen ja minunkaan kohdalle ei ole osunut toista vastaavaa ihmissuhdetta.
Tottakai voi, mutta se näyttää näillä julkkupareilla olevan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia ystävyyttä kannattaa tavoitella että lapsilla on jatkossakin isä ja äiti. Meillä vasta draamaa olikin ja tuntuu että uusi naikkonen halusi oikein lietsoa vihaa mustasukkaisuudessaan. Tavoitteena on että isä hylkää lapset. No mepäs ollaan ihan ystäviä vieläkin ja sekös eukkoa harmittaa niin vietävästi. Ei ole saanut taloakaan kokonaan itselleen vaan joutuu jakamaa junnujen kanssa olemaan sisäkkö lapsille jotka vaan pakosta häntä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi, mutta se näyttää näillä julkkupareilla olevan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisparien erojen taustoja ei paparazzi tyyliin riivitä juorulehdissä, jotka saavat aina draamaa aikaan.
Lehdet tekevät rahaa, koska näyttää olevan paljon juoruista pitäviä ihmisiä.
Lapsiperheen isä erosi ja aloitti suhteen lapsensa harrastustusjoukkueen vanhempiin kuuluvan yh äidin kanssa.... miltäs kuulostaa?
Mä sovin just ex-poikaystävän kanssa yhtesen shoppailureissun :'D mikäs siinä. :)
No johtuisiko nämä "hehkutukset" siitä, että puhutaan julkisuuden henkilöistä, jotka haluavat itse antaa jonkin lausunnon, ettei heti oltaisi pyytämässä haastatteluja ja rääpimässä koko lähipiiriä? Halutaan olla askeleen edellä ja ilmaistaan tavallaan toive, että ei kyseltäisi enempää. Sinulleko ei tullut tällainen mieleen ollenkaan? Minusta ihan päivänselvää.