Miten tehdään lähtöselvitys norwegianilla?
Selittäkää todella tsrkkaan ja helposti. En oo koskaan lentänyt. Missä ne liput on? Mitä siihen lähtöselvitykseen tarvii? Mulla on tekstariviesti. Ihan suomen sisäinen lento kyseessä.
Kommentit (9)
Voit tehdä sen perinteisesti automaatilla jonka löydät lentokentältä. Siihen sit vaan näpyttelet varausnumeron ja siinä se.
Mä olen tehnyt aina netissä. Netin lähtöselvitys aukeaa 24 tuntia ennen lentoa. Mä olen aina lentänyt vain käsimatkatavaroilla, mutta lentokentällä on lähtöselvitysautomaatteja matkatavaroita varten ja siitä nostat laukut itse hihnalle.
Mistä tiedän että laukku menee oikeaan koneeseen? Eikö siellä voi vaan mennä tiskille tekemään sen selvityksen?
Katso norskin varausnumerosi, kävele automaatille kentällä ja seuraa ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän että laukku menee oikeaan koneeseen? Eikö siellä voi vaan mennä tiskille tekemään sen selvityksen?
Siihen liimataan kahvan tms. ympärille tarra, joka kertoo, mille lennolle laukku menee. Tarrassa on viivakoodi, jota lukemalla liukuhihnasysteemi kuljettaa sen oikean koneen ruumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ja moni niin tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Norwegianille? Finnairilla ei ole enää tavallista lähtöselvitystä. Vain bagdrop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norwegianilla ne tiskit on itsepalvelumallia. On itsepalvelulentoyhtiö. Mutta kun löydät norwegianin tiskit niin siellä on heidän henkilökuntaa auttamassa automaatin kanssa.
Älä stressaa, mutta kun selkeästi tarvitset apua niin menethän kentälle ajoissa niin ei mitään stressiä.
Norjan lippu ja hyvät huulirasvat riittää.