Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli ihastuksesta? Olen suhteessa

Vierailija
06.05.2017 |

Nyt on miehen kanssa mennyt jo jonkin aikaa huonommin, mutta ei niin huonosti että heittäisin hyvän suhteen mäkeen. Riitelemme raha-asioista, kotitöistä (mies ei oikein suostuisi mitään tekemään), miehen alkoholin käytöstä (vapaalla saattaa ryypiskellä koko viikon) ja seksielämäkin on vähän kuivahtanutta. Mies on kuitenkin hellä, ystävällinen ja kohtelee minua hyvin.

Ennen kuin tapasin mieheni, olin lievästi ihastunut erääseen ystävääni. Tämä ystäväni heitti aina silloin tällöin jotain flirttiä, johon en vastannut koska hän oli tuolloin parisuhteessa.
Sitten tapasin mieheni, aloimme seurustelemaan ja miehestäni ja tästä kaveristani tuli hyviä kavereita.

Nyt mooonen vuoden jälkeen tämä kaverini erosi pitkästä suhteestaan ja huomasin, että hemmetti vieköön minullahan on tunteita häntä kohtaan. :( Meidän välillämme on jotenkin aina ollut jotenkin kipinöivää, en ymmärrä mistä tuo johtuu.

Tämä ihastus on vain naurettavaa, koska vaikka en olisikaan parisuhteessa, tiedostan ettei tämä ystäväni ole sellainen ihminen, jonka kanssa voisin koskaan harkita parisuhdetta. Suurin syy nyt ainakin tuo, että flirttaili muille ollessaan parisuhteessa. On lisäksi myös aika pinnallinen, vaikka ei itsekään mikään hirvittävän komea ole, sellainen perusnörttimies.

Lisäksi en usko että hän on enää edes kiinnostunut minusta, olen lihonut aika huomattavasti oman suhteeni aikana ja tämä kaverini on tehnyt monta kertaa selväksi, ettei tykkää ylipainoisista naisista. On ihan minunkin kuulteni kommentoinut esim. Tinderissä jotain naista "vähän turhan tukevaksi" ja tämä kommentoitu nainen on ollut minua paljon kevyempi.

Pläääh, järkyttävintä tässä tilanteessa on se, että olen saanut motivaation laihduttaa. Miksi hemmetissä minä olen ihastunut tälläiseen ihmiseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen charmia ei voi vastustaa.

Vierailija
2/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Oletteko naimisissa? Nuo ongelmat kyllä kuulostavat siltä että ei ihme jos oma suhde kyllästyttää.

Joidenkin ihmisten välillä on sellaista tietynlaista kemiaa. Itse neuvoisin katkaisemaan välit tuohon ystävään, jos tunteita on ollut noin kauan, niin ne tulevat koskaan tuskin haalenemaan, varsinkin jos olette usein tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ällöttävä, ap

Vierailija
4/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Oletteko naimisissa? Nuo ongelmat kyllä kuulostavat siltä että ei ihme jos oma suhde kyllästyttää.

Joidenkin ihmisten välillä on sellaista tietynlaista kemiaa. Itse neuvoisin katkaisemaan välit tuohon ystävään, jos tunteita on ollut noin kauan, niin ne tulevat koskaan tuskin haalenemaan, varsinkin jos olette usein tekemisissä.

Olen 24-vuotias, emme ole naimisissa, mutta asumme yhdessä.

AP

Vierailija
5/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on täysin ymmärrettävä, kun oma suhde on päässyt väljähtymään. Ja joidenkin ihmisten välillä on sitä "kemiaa" todellakin.

T. Been there, done that

Vierailija
6/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisivatkohan suhteenne ongelmat läskeydestäsi? Kokeilepa laihduttaa.

Vierailija
7/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, paranna itsetuntoasi, kato miltä sitten tuntuu ja tee päätös sen mukaan.

Minä en jäisi noin nuorena tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
8/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tuntuu ikävältä lukea näitä keskusteluja... Vaikka kuinka kiltti olisit, niin joku jännämies kiihottaa enemmän.

Vierailija
9/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon painat?

Vierailija
10/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse miestäsi

Vierailija
11/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu molemmista miehistä niin kauas kuin pippuri kasvaa, et tarvitse kumpaakaan.

Vierailija
12/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuviossa on paha se, että olit ihastunut tuohon kaveriin jo ennen kuin aloit seurustelemaan miehesi kanssa. Jos kaverisi ei olisi ollut suhteessa, olisit päätynyt yhteen hänen kanssaan. Olet siis tyytynyt mieheesi kun et saanut tuota toista.

Vierailija
13/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tuntuu ikävältä lukea näitä keskusteluja... Vaikka kuinka kiltti olisit, niin joku jännämies kiihottaa enemmän.

Hmm. AP:han sanoi että kaverinsa on "perusnörttimies" ja että oma mies ryyppää viikojakin putkeen. En se taida ihan tasan niin olla kuin kirjoitat. Mutta aina tästä samasta asiasta pitää päästä jankkamaan.

Vierailija
14/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä pariauhteessa on melko normaalia, että sellaisia pikaisia ihastumisia toisiin tulee. Olen itsekin ollut muutaman kerran ihastunut toiseen vaikka avioliitossa olenkin. Suhteessa ollaan oltu 15 vuotta. Mitään en kuitenkaan koskaan tälläisen ihastuksen eteen ole tehnyt vaan se on laantunut ajan kanssa.

Itse en ainakaan panikoisi tilannetta.

Vierailija
15/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on paksumpi lompakko?

Vierailija
16/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki ihastustasi. Jos olet ihastunut, et voi nähdä tätä kaveria.

Koita liioitella mielessäsi sitä miten vastenmielisenä kaverisi sinua luultavasti pitää. Kuulostaa typerältä, mutta minulla auttaa se, kun oikein dramaattisesti mietin pääni puhki, miten se ei missään tapauksessa voisi pitää minusta. :D

Vierailija
17/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät nyt välit poikki kaveriin. Itseäsi vaan satutat kun joudut kuuntelemaan tuollaisia juttuja.

Vierailija
18/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on moraalitonta ihastua toiseen suhteessa ja vielä ruokkia tätä ihastusta. Onko sun ap aivan pakko hengailla tämän kaverin kanssa?

Vierailija
20/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutuisin eroon molemmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi