Hermot menee miespuolisen kaverini kanssa - on niin vaikea sopia asioista
Näemme harvakseltaan, mutta pidämme yhteyttä viestitse melko usein. On ollut pidemmän aikaa puheissa, että nähtäisiin tässä toukokuussa. Kysyin asiasta perjantaina, johon tämä kaveri vastasi, että hänkin aikoi juuri ehdottaa tapaamista, mutta on ollut tosi kiireinen. Mutta kirjoitti, että "nähdään ehdottomasti ensi viikolla, ja mikä päivä sinulle sopisi". Kerroin aikaehdotukseni (usempi vaihtoehto), jonka jälkeen ei enää mitään vastausta.
Mitäs tässä nyt pitäisi tehdä, odotanko vaan vai rupeanko kyselemään perään? Minusta tuo on ärsyttävää pitää toinen "hollilla", lisäksi kun itse on ensin sanonut kovasti haluavansa nähdä.
Kommentit (24)
Siis tarkoitat, etten kysele ehdottamieni ajankohtien perään?
Vähän sama homma ja ratkaisin asian niin että näen silloin kun mulle käy. Jos on pieni varoaika ja olen sopinut tekeväni muuta niin sanon että sori olen sopinut tekeväni muuta, käykö päivä x. Jos ei sitä pysty sopimaan niin sanon että ilmoitelepa sitten kun sopii. Sitten jatkan elämääni normaalisti. Jos varoaika on pieni ja mulle käy, sanon että sattuipa sopivasti ja näen henkilöä. Itse en pysty kovi spontaanisti tapaamista ehdottamaan, koska hän asuu eri paikkakunnalla. On yleensä mulle ilmoittanut lyhyellä varoajalla/samana päivänä että nähdäänkö, nyt olen täällä. Eikä esim. viikkoa tai muutamaa päivää aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää sopia päiviä etukäteen mitään, koska suunnitelmat muuttuvat usein täysin itsestään riippumattomosta syistä. Tällaisia syitä voi hyvin olla oma sairastuminen, äkillinen asianhoito tms. Tai joskus ei vaan teekään mieli tavata ketään, ja senkin pitäisi olla ihan fine.
En myöskään sovi sellaisten ihmisten kanssa juuri mitään, jotka haluavat sopia tarkan ajan.
Ja sinun kaltaistesi kanssa voi tavata vain, jos se toinen osapuoli alistuu odottelemaan kotona puhelin kädessä, milloin arvon prinsessa haluaa tavata puolen tunnin varoajalla. Kannattaa tottua siihen, että toisille on pian hyvinkin "fine", ettette tapaa ollenkaan, enää ikinä.
Kerro turhautumisesta hänelle sitten, kun näette.
Jätä nyt hätyyttelemättä.