Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies; mitä mieltä olisit, jos tyttäresi (18-v.) kaveri olisi ihastunut sinuun?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
2/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin avasin keskustelun niin tiesin että täällä on linkitettynä se demin keskustelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa. Seksihellyyttä ja vienoja pusuja peiton alla.

Vierailija
4/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että pitää mua hyvänä tyyppinä. Ei muuta.

Vierailija
5/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelisin jos ei olisi - olen kuitenkin niin hyvä tyyppi.

Vierailija
6/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hiukan imarreltu, mutta lähinnä vaivaantunut. Koittaisin välttää asian ruokkimista ja jos tuntuisi että eskaloituu sanoisin suoraan että not gonna happen. Nauhoittaisin keskustelun epärationaalisen teinin katkeraa kostoa peläten.

Vierailija
7/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kysymättä.

Vierailija
8/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilin ketjua, en jaksanut lukea loppuun. Jos äijä lähti leikkimään mukaan on aika luuseri.

Vierailija
9/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi-viestiketjun aloittaja taisi olla ko. pappa itse :D

Vierailija
10/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaat eivät lue Demiä

Vierailija
11/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäilin ketjua, en jaksanut lukea loppuun. Jos äijä lähti leikkimään mukaan on aika luuseri.

Tämän negaajat toivottavasti ei ole isiä. Minä olen ja suhteeni omaan lapseeni on 100x tärkeämpi kuin joku teinin kanssa muhinoimis -fantasia.

Vaikka itsekin kokisin ihastusta ja kutkutusta en haluaiso tuhota omaa parisuhdetta ja menettää tyttären arvostusta ja luottamusta, sekä samalla antaa paskaa mallia perheestä ja parisuhteista.

Mutta olenkin ihan oikeasti hyvä tyyppi.

Vierailija
12/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa saisi vielä kerran kokea teininaisen palavan ihastuksen ja kiinteän vartalon. Pitäisin niin hyvänä, että nuoret naiset eivät ymmärräkään.

Vierailija
13/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän negaajat toivottavasti ei ole isiä. Minä olen ja suhteeni omaan lapseeni on 100x tärkeämpi kuin joku teinin kanssa muhinoimis -fantasia.

Vaikka itsekin kokisin ihastusta ja kutkutusta en haluaiso tuhota omaa parisuhdetta ja menettää tyttären arvostusta ja luottamusta, sekä samalla antaa paskaa mallia perheestä ja parisuhteista.

Mutta olenkin ihan oikeasti hyvä tyyppi.

Onneksi olet, mun kaverin isä ei ollut...

Vierailija
14/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tapaiset jutut lämmittävät vanhan setämiehen sydäntä. Kun aikoinaan vaimo lähti toisen miehen matkaan, niin tyttären kaveri (19-v) antoi lohtua. tytöltä saamani  huomio nosti itsetuntoani ja tuntui mukavalta halailla ja suukotella.

Vierailija
15/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keski-ikäinen mies, vaan keski-ikäinen nainen, joten en voi miesten puolesta alkaa vastailemaan. Mutta tuota ketjua lukiessani, kiinnitin huomiota ilmeisesti iästä johtuviin eroihin ihastuneen tytön ja kaverinsa isän käytöksessä. Minusta tyttö etenee liian hyökkäävästi siihen nähden, miten esim minun tuttavamiehet omasta ikäluokastani tykkäävät. Hän tuntuu viestittelevän kovin ahkerasti siihen nähden, kuinka mies tuntuu selvästi kaipaavan enemmän rauhaa miettiä mahdollista seuraavaa siirtoa. Useimmille tuntemilleni keski-ikäisille miehille jo tuollainen viestipommittelu olisi kiinnostusta vähentävä tekijä. Ja se herukuvan laittaminen oli aivan älyttömän lapsellinen tempaus.

Oletan, että tämä viestipommittelu ja herukuvien lähettely on sitten nykyteinien tyyliä, koska koko Demin ketjussa harva vastaaja piti moista toimintaa typeränä ja nolona. Sen sijaan yllättävän moni kehotti tyttöä vaan olemaan vieläkin sinnikkäämpi ja jopa laittelevan jotain seksiviestejä miehelle. Tällä palstalla veikkaan, että vastaanotto olisi ollut varsin toisenlaista johtuen siitä, että täällä on aikuisempaa väkeä kuin Demissä.

Minulle tuli tuosta tytöstä aika itsekäs mielikuva. Hän on niin sen oman ihastuksensa vallassa, että kuittaa suunnilleen olankohautuksella kaikkien muiden asiaan liittyvien ihmisten tunteet ja tilanteen. Se, miten asia vaikuttaisi hänen kaveriinsa ilmitullessaan, ei tätä tyttöä tunnu liikuttavan juurikaan, koska "kaverin ei tarvitse koskaan tietää". Ehkä hänen on helppo luottaa siihen, että kaveri ei saisi tietääkään, koska hänellä on tässä kuviossa kaikkein vähiten menetettävää, vaikka se ilmi tulisikin. Tämä tyttöhän on ilmeisesti syksyllä muuttamassa toiselle paikkakunnalle, joten vaikka hän ystävänsä menettäisikin, hänen olisi helpompi siellä uudella paikkakunnalla unohtaa ja aloittaa oma elämänsä puhtaalta pöydältä.

Tälle miehelle sen sijaan riskit ovat huomattavasti suuremmat. Hän voisi menettää hyvän suhteen omaan tyttärensä ja sen yhteisen harrastuksen kautta paljon enemmänkin, jos juttu paljastuisi. Kyseisellä miehellä on oikeasti oma maine tässä pelissä, eikä tiedossa muuttoa uudelle paikkakunnalle ikäviä juoruja pakoon. Ei mikään ihme, että tuollaisessa tilanteessa ihminen haluaa harkita vähän tarkemmin. Mutta sitä tämä ihastunut 18 kesäinen neitokainen ei tunnu huomioivan yhtään. Päinvastoin, hän pommittaa viestejä toisensa perään, lähettelee herukuvia ja ihmettelee kun mies ei vuorokaudessa vastaa. Itselleni noin itsekeskeinen käytös olisi turn-off.

Vierailija
16/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin varmaankin söpönä. Toisaalta hieman kiusallisena.

Minuun ihastui töissä kesäharjoittelijamme muutama kesä sitten.

Se on vaikeahko paikka koittaa keksiä miten tehdä hellävaraisesti selväksi ettei vastakaikua ole luvassa. Nuoret ottavat flirtinkin kovin vakavasti, joten näissä pitää olla varovainen ettei anna olettaa mitään, vaikka ihastus hivelisikin omaa itsetuntoa.

Vierailija
17/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tällaisia oudokkeja nykyaika tuottaa.

Vierailija
18/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ihan varmasti aina jotkut ovat ihastuneet vanhempiin miehiin/naisiin. Kyseessä saattaa olla jopa jonkinlainen "kehitysvaihe"? Itsekin olin nuorena - kauan ennen nykyaikaa :D

Vierailija
19/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin teinejä, niin mun kaveri ihastui isääni ja puhuikin siitä mulle. Isä kyllä huomasi, muttei noteerannut mitenkään, oli vaan yhtä ystävällinen kun aina enenkin. Jonkin ajan kuluttua ystävänikin löysi uuden palvonnan kohteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä