Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan mun miestä niin paljon, että en tiennyt tällaista rakkautta olevan olemassakaan.

Vierailija
06.05.2017 |

Tiedän, etten koskaan löytäisi parempaa jos tulisi ero tai hän kuolisi. Mikään ei tuntuisi enää miltään tämän jälkeen. Hän on ainutlaatuinen ja meidän rakkaus on ainutlaatuista. Eikä ole ensimmäinen suhde, on useita suhteita takana ennen tätä ja yksi avioero.

Muita saman kokeneita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän miltä tuntuu :) Mieheni tavatessa en voinut uskoa että tällainen persoona ja yhteys voi olla olemassa. Vuosien jälkeenkin liikutun jopa kyyneliin siitä miten ihana hän on ja miten onnelliseksi mut tekee. Jos hän kuolee tai ero tulee, en tule koskaan löytämään ketään hänen vertaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja takana elämää ja avioero. Rakastan häntä nyt vuosienkin jälkeen yhtä paljon, ehkä enemmän.

Vierailija
4/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin samaa, sitten tuli ero. 

Vierailija
5/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ajatukset ovat suoraan sanottuna aivan sairaita. Onko teillä omat asiat ja itsetunto millä mallilla?

Vierailija
6/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on parhainta mitä tiedän maailmassa. Toiset naiset ovat kateellisia minulle miehestäni. Olen onnellinen saadessani tällaisen miehen itselleni ja voin vielä vuosien jälkeen ihastua häneen uudelleen. <3

Vierailija
7/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä - menimme juuri naimisiin enkä ikinä olisi voinut kuvitellakaan saavani niin hyvää miestä! Kemiat ja kaikki toimivat kuin tanssi <3

Vierailija
8/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ajatukset ovat suoraan sanottuna aivan sairaita. Onko teillä omat asiat ja itsetunto millä mallilla?

Entä omasi? 😂

Vierailija
9/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Moni kokee noin suhteen symbioosivaiheessa joka kestää 1-3v. Mutta jos useampi vuosi takana ja tuntuu tuolta niin upeaa! Rakastuminen on muuttunut rakastamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi