olin treffeillä erään naisen kanssa ja tämä nainen tilasi alkoholia
A. En voi sietää juopottelevia naisia
B. Oli arkipäivä
Eikö raittiita naisia enää löydy mistään?Tämä nainen myös tupakoi seurassani..
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onko yhden tilaaminen jo juopottelua?
En ole absolutisti, mutta harvoin kyllä juonkaan.
En ole minäkään absolutisti mutta naisten ei tulisi juoda alkoholia ollenkaan.Poikkeuksena ehkä joulu,uusivuosi jne. tällöinkin vain korkeintaan yksi lasi viiniä etteivät humallu.
Ap
Et vaikuta kovin vetoavalta. Naisen alkoholinkäyttöä ei saa koskaan kommentoida eikä varsinkaan röökaamista. Sun olis pitänyt ostaa lisää juotavaa ja röökiaski naiselle. Olisit tehny scoren..mutta minkäs sille voi kun ei tilannetajua löydy.
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta kovin vetoavalta. Naisen alkoholinkäyttöä ei saa koskaan kommentoida eikä varsinkaan röökaamista. Sun olis pitänyt ostaa lisää juotavaa ja röökiaski naiselle. Olisit tehny scoren..mutta minkäs sille voi kun ei tilannetajua löydy.
Kyllä saa ja minä en halua mitään tupakoivaa juoppoa.
Ap
Se nainen tuskin menettää mitään kun häviät hänen elämästään niuhottamasta.
Täällähän oli aiemmin naisen aloittama ketju, jossa kertoi deittinsä suuttuneen, kun oli tilannut alkoholia treffeillä. Nyt löytyi se ketjun mieskin :D
Nainen on varmasti hyvin pahoillaan, ettei kelvannut sinulle.
Hyvä asenne.
Minäkin pidän tiukan linjan. Todellakin vain äänestyspäivinä mies saa juoda ja silloin runsaanlaisesti.
Kerran kuukaudessa aterian kanssa viiniä on sallittu.
Sikari juhlapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa ja minä en halua mitään tupakoivaa juoppoa.
Ap
Voi onko joku nainen antanut turpaan sulle kännissä kun se alkoholinkäyttö on niin suuri turnoff?
Olet sitten ilman sitä reikää. Sen puutettahan sä täällä märiset päivästä toiseen.
Kyseessä on provo, mutta eipä joku yksi lasi viiniä tms. ole juopottelua ja vaikkei ap itse siihen kykenekään, jotkut pystyvät jättämään siihen yhteen. Itse olisin iloinen, jos deitti joisi yhden juoman - siitähän juuri näkisi onko toinen alkoholisti vai ei.
Tilasitko itse alkoholia? Paljonko nainen sitten joi?
Sen kyllä ymmärrän, että tupakointi on turn-off. Mulla tosin lukee jo profiilissa, että haluan tupakoimattoman miehen, joten siltä puolelta yllätyksiä ei ole tullut.
Onko yhden tilaaminen jo juopottelua?
En ole absolutisti, mutta harvoin kyllä juonkaan.