Ostin YO-lakin. Olenko nyt ylioppilas?
Kommentit (27)
Ostettiin poikkiksen kaa sormukset nimettömiin -> ollaa kihloissa.
Mut ei me naimisiin mennä ku ei jaxa järkätä häitä. Hirvee härdelli ja rahaa menee. Eikä vieraitakaa tulis nii montaa. Erotaa kuitenki sit ku nii moni hääpari eroo. Jo juhlissa.
Miks et ostanu tohtorin lakkia? Olis paljo coolimpaa olla tohtori.
Kalkkikoppa sai kannen - kippis sille!!
Vierailija kirjoitti:
Nii! Ja tohtoreilla on miekkakin!
Ap, asutko Turussa? Täällä on yksi tapaus, joka on ostanut jo kaksikin yo-lakkia ilman yo-kirjoituksia. Taitaa sillä olla merkonomilakkikin aivan samoin perustein, tai siis perusteettomasti. Eihän liikkeissä koskaan kysytä, oletko ihan oikeasti lakin ansainnut, kunhan pankkikortti viuhuu tai setelipino kahisee kaupan suuntaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UUUUuuuu!!! Mistä niitä saa ostaa?
Seuraavaksi kannattaa ostaa opiskelijahaalarit. Kukaan ei paheksu, jos rymyää keskellä viikkoa kännissä pitkin kaupunkia, kun sen tekee sonnustautuneena haalareihin.
Ei voi mennä naimisiin, jos ei käy rippikoulua. Se on naimalupa sitten hankittu!
Ensin sun pitää osata laittaa se oikein päin päähän. Sitä kutsutaan yo-kokeeksi.
Käy kysymässä rautakaupasta hitsarinhattuja niiden oikealla monikossa ja seuraa ihmisten ilmeitä...
Juu toki...netistä voi tilata vaikka jonkun uniformunkin...mites olisi poliisi, lentäjä tai kentsu. Fiiliksen mukaan.
Gaudeamus igitur vaan ja työnhakuun lakki päässä! Upea juttu!
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin poikkiksen kaa sormukset nimettömiin -> ollaa kihloissa.
Mut ei me naimisiin mennä ku ei jaxa järkätä häitä. Hirvee härdelli ja rahaa menee. Eikä vieraitakaa tulis nii montaa. Erotaa kuitenki sit ku nii moni hääpari eroo. Jo juhlissa.
Ai. No me ollaa avopari, asutaa yhessä. Ollaa vakkarimmassa suhteessa. Sehä on niinq avioliitto. Et jos vaik toinen delaa ni toinen saa sen kamat ja sillee. Ja tietty jos on lapsii, ni viel parempi.
Joo onnea vaan ja seuraavaksi menet yliopistoon.
Minäkin käyn siinä aulassa joka päivä istumassa pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, pitää ostaa seuraavax sellaset. Aika uniikit ku ei niit kovinkaa monella vappuna nää.
Jess, mä oon sit tohtori. Eli lääkäri?
Jaa minä taas asun hienossa osoitteessa vuokralla. Eli olen rikas.
Ja tämäkö on se toisen ketjun ap, kypsä aikuinen, joka on menossa kesällä naimisiin? Toivottavasti ei toisen autistin kanssa, koska toisen pitäisi osata joustaa. :D
I talk english. I am an english woman?
Meidän Terttuli sai kasteessa nimen. Jos ei olisi pappi kastanut, niin se olisi jäänyt nimettömäksi, eikä me sellaista haluttu.