Kumpi on mielestäsi kauniimpi: Petra Gargano vai Jenni Vartiainen?
Kommentit (20)
Ehdottomasti Jenni. Hän on kaunis, todella kaunis. Petra on nätti, mutta ei kaunotar. Jennillä on erittäin kaunis kasvojen luusto. Klassista kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Miks näitä vertaillaan kokoajan?
Vaikea sanoa, miksi ihmisillä on usein halu vertailla kauniita ihmisiä toisiinsa.
Ei kai siinä mitään pahaa ole? Minusta on kiva nähdä, miten oma maku eroaa toisen mausta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, miksi ihmisillä on usein halu vertailla kauniita ihmisiä toisiinsa.
Ei kai siinä mitään pahaa ole? Minusta on kiva nähdä, miten oma maku eroaa toisen mausta :)
Joo lähinnä mietin vaan kun on ollu mitakin keskusteluja näistä kahesta
Petrassa ja Li Anderssonissa on vähän samaa. Molemmat ovat mielestäni jotenkin hyvin viehättäviä naisia.
http://img.yle.fi/ylex/kuva-arkisto/article7567459.ece/ALTERNATES/w960/….
http://static.iltalehti.fi/uutiset/andersson_etu060616STL_uu.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo lähinnä mietin vaan kun on ollu mitakin keskusteluja näistä kahesta
Ok, mä en ole nähnyt tällaista aiemmin. Mutta luulen että ihmiset vertaavat heitä keskenään, kun ovat aloittaneet tyttöbändeissä (Jenni Gimmelissä ja Petra TikTakissa) ja koska heillä on molemmilla suunnilleen samanlainen hiustyyli? Eli heissä on yhteneviä ominaisuuksia. Tällaisia ihmisiä usein verrataan keskenään.
Vähän niin kuin Donald Trumpia ja Vladimir Putinia verrataan useammin toisiinsa kuin vaikkapa Donald Trumpia ja Elastista.
petra <3 hänessä on sitä jotain + kauniit silmät
Jenni vastaa enenmmän mun kauneusihannetta, mutta petralla on kyllä kaunis hymy ja näyttää niin hyvältä vain elämää ohjelmassa. :)
Kenen kanssa Petra on naimisissa?
Kyllähän heitä molempia katselee ennemmin kuin turpiinsa ottaa.
Tämä Petra on itselleni ihan tuntemattomuus.
Jennin kanssa voisi valaita taputella pitempäänkin...
M
Petra! Ehdottomasti!
Isot nätit tummanvihreet silmät, ihana hymy, kauniit naiselliset kasvot ♥ + oranssit hiukset nykyään, sopii hyvin Petralle! Petrassa on sitä jotain niin nättiä.
Joku jo kysyki et miks just Petraa ja Jenniä vertaillaan kokoajan.
Joo, mä kans luulen et just siks et ne on alottanu tyttöbändissä molemmat. Ja välillä oli aika sama hiustyyli. Mut eikös Suomessa oo ollu muitaki tyttöbändejä? En oo ihan varma onko PMMP TYTTÖbändi mut siinä on Paula ja Mira, nii miks niitä ei vertailla muihin? Tai Ultra Bra(Terhi)? Tai Nylon Beat (Jonna ja Erin)? (Tai en oo siis nähny mitään niiden vertailusta).
Petran fani 4ever kirjoitti:
Petra! Ehdottomasti!
Isot nätit tummanvihreet silmät, ihana hymy, kauniit naiselliset kasvot ♥ + oranssit hiukset nykyään, sopii hyvin Petralle! Petrassa on sitä jotain niin nättiä.Joku jo kysyki et miks just Petraa ja Jenniä vertaillaan kokoajan.
Joo, mä kans luulen et just siks et ne on alottanu tyttöbändissä molemmat. Ja välillä oli aika sama hiustyyli. Mut eikös Suomessa oo ollu muitaki tyttöbändejä? En oo ihan varma onko PMMP TYTTÖbändi mut siinä on Paula ja Mira, nii miks niitä ei vertailla muihin? Tai Ultra Bra(Terhi)? Tai Nylon Beat (Jonna ja Erin)? (Tai en oo siis nähny mitään niiden vertailusta).
Nii joo, ja ne huulet! Ja Petra on muutenki timmissä kunnossa.
Petra! Ehdottomasti!
Isot nätit tummanvihreet silmät, ihana hymy, kauniit naiselliset kasvot ♥ + oranssit hiukset nykyään, sopii hyvin Petralle! Petrassa on sitä jotain niin nättiä.Joku jo kysyki et miks just Petraa ja Jenniä vertaillaan kokoajan.
Joo, mä kans luulen et just siks et ne on alottanu tyttöbändissä molemmat. Ja välillä oli aika sama hiustyyli. Mut eikös Suomessa oo ollu muitaki tyttöbändejä? En oo ihan varma onko PMMP TYTTÖbändi mut siinä on Paula ja Mira, nii miks niitä ei vertailla muihin? Tai Ultra Bra(Terhi)? Tai Nylon Beat (Jonna ja Erin)? (Tai en oo siis nähny mitään niiden vertailusta).Nii joo, ja ne huulet! Ja Petra on muutenki timmissä kunnossa.
Niin on Jennikin mutta hänen ei tarvitse sitä jatkuvasti todistella esiintymällä puolipukeissa tosi-tv:ssä.
Petra on kauniimpi. Jennillä on jotenki jäätävä ja persoonaton katse. Petra on vaan kauniimpi
Petra miellyttää enemmän.
Isot silmät ja naisellisemmat pyöreähköt kasvot. Jennillä on kovemmat piirteet. Jennikin on toki kaunis, mutta Petran kasvot miellyttävät henkilökohtaisesti enemmän.