Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksesi mukaan ns. hyvin varusteltu mies myös seksuaalisesti halukkain?

Vierailija
06.05.2017 |

Ne voisi vastata joilla enemmän ollut miehiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ei ole riittävästi kokemusta

Vierailija
2/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaisilla ei ole henkistä epävarmuutta, joten sellainen illuusio saattaa syntyä, että heillä on isoin libidokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole monesta kokemusta, vastaan silti. Yhdellä hyvin varustellulla oli taipumusta ihailla ja palvoa omaa vehjettään. Piti päästä esittelemään sitä joka käänteessä ja seksin aikana tuijotteli lumotuneena. Mutta normaalit seksihalut siis, mutta ihan sama olisinko siinä seksissä ollut mukana minä vai joku muu, kunhan hänen penis olisi ollut pääosassa.

Vierailija
4/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....ä joka käänteessä ja seksin aikana tuijotteli lumotuneena.

Omaa heppiään siis tuijotteli.

T. Sama

Vierailija
5/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kehuskelee koollaan tai taidoillaan on kaikkein huonoimpia. Kokemuksesta sanon.

Vierailija
6/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....ä joka käänteessä ja seksin aikana tuijotteli lumotuneena.

Omaa heppiään siis tuijotteli.

T. Sama

Mä kerran tanssin tämäntyyppisen kanssa: yritti iskeä minua mutta tanssi itsensä kanssa (peilistä). Jep.

Vierailija
7/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole monesta kokemusta, vastaan silti. Yhdellä hyvin varustellulla oli taipumusta ihailla ja palvoa omaa vehjettään. Piti päästä esittelemään sitä joka käänteessä ja seksin aikana tuijotteli lumotuneena. Mutta normaalit seksihalut siis, mutta ihan sama olisinko siinä seksissä ollut mukana minä vai joku muu, kunhan hänen penis olisi ollut pääosassa.

Falloksen palvonta toteutuu ihan täysillä, siis. Sillehän on tehty patsaitkin läpi historian ja paljon. (

Vierailija
8/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nykyisellä jopa päin vastoin. Varustus erinomaine mutta seksi ei kiinnosta.

Vierailija
9/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poikkeustapaus sitte näemmä. Sillä, jolla oli melko pitkä mutta paksuin koskaan näkemäni, oli minulle riittävä libido. Hänet oli leikattu, mahtoiko johtua siitä? Eikä laskenut minua ennen kuin olin saanut o:n, useitakin jos esileikkio:t huomioidaan. Ja joka ilta uusinta tunnin päästä. Se vei valtavasti aikaa, sillä en saa alle puolen tunnin edes ison avustuksella. Aamulla paikat olivat hellänä, mutta rauhoittuivat työpäivän aikana. Ja yksi hyvä puoli oli, ettei se mahtunut kakkoseen. Kerran yritimme, mutta luovuttava oli. Sitten tämän omistaja sai työpaikan pohjoisesta. Muutaman kerran kävi viikoloppuvieraiöulla mutta sitten olen joutunut tyytymään pienempään. Kaivaten N33