Lue keskustelun säännöt.
Loton päävoitto meni Tampereelle
25.03.2006 |
Huomenna luette lehdestä!
T. Onnellinen voittaja
Kommentit (10)
Voitto meni siis Tampereelle, huomenna luette sen lehdestä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä vielä unelmoidaan isommasta voitosta
En minä viitsi kenellekään soittaa, kun en tiedä miten suhtautuvat. Pitää nyt ensin miettiä mitä rahoilla tekee. Tilasin kyllä jo pizzan itselleni.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
No, ihanhan ne on vierekkäin...
Sinnehän se voitto MENEE!
ap