Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joku yksittäinen tilanne, josta jäi sinulle erityisen hyvä mieli tai tapa hoitaa jokin asia paremmin kuin "olisi pakko" silloinkin kun kukaan ei ole näkemässä.
Tuli vain mieleen tuosta toisesta keskustelusta, jossa avattu toista puolta eri työpaikoilta.😊

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Liisa-Maija

Työni on perushoitoa, pesen puunaan potilaita, en jaa lääkkeitä  enkä tee hoitotoimenpiteitä. Olen lähihoitaja ja pesen ihopoimut huolella, en luista mistään. Tekohampaatkin kehtaan pestä. Olen ylpeä työstäni

Vierailija

Laskutin ja huomasin laskussa virheen. Ei ollut iso virhe, ehkä kympin luokkaa meidän firman eduksi parin tonnin laskussa, ja korjaamiseksi olisi pitänyt aloittaa alusta (työlästä). Mietin, että tuskin kukaan huomaisi virhettä. Aloitin silti alusta, kun ei omatunto antanut periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tänään juuri jäin ylitöihin sen vuoksi että sain tulostettua asiakkaalle hänen maanantaiaamuna tarvitsemansa asiakirjat. Minulle jäi itsellekin hyvä mieli asiasta, uskoisin että hänellekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään juuri jäin ylitöihin sen vuoksi että sain tulostettua asiakkaalle hänen maanantaiaamuna tarvitsemansa asiakirjat. Minulle jäi itsellekin hyvä mieli asiasta, uskoisin että hänellekin.
Niin ja siis virallisesti tuo ei kuulu toimenkuvaani vaan nämä pyynnöt ohjataan muualle (josta tuskin olisi ketään edes saanut kiinni perjantai-iltapäivällä saati saanut asiakirjojaan seuraavaksi päiväksi).