Olen 12 vuotta ja haluan todella kovasti oman vauvan.
Mitä teen, että ihmiset uskoisivat, että haluan vauvan, olen tarpeeksi kypsä hoitamaan sitä ja haluan löytää 12-15v pojan laittamaan sen alulle kanssani?
Olen kyllästynyt nukkeihini, koska ne ovat niin muovisia, tylsiä ja elottomia, mutta vanhemmat eivät anna heittää niitä roskiin koska ne pitää muka säästää minun pikkusiskolle, jota äiti odottaa mutta en halua, että se kakara syntyy tänne rikkomaan minun nuket.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Katoit sitte sen Solondzin leffan?
Yks kehnoimpia provoja, -10/5
Melko armelias arvio tuo -10/5. Mikä siinä on kun ei nää enää edes yritä...
Mäkin halusin vauvan 12-vuotiaana ja leikittelin ajatuksella, että olisin raskaana, jos vatsani vähän pullotti. Mutta se oli pelkkää ajatusleikkiä. Ekan kerran harrastin seksiä sitten vasta 23-vuotiaana ja esikoinen syntyi ollessani 34-vuotias.
Irtoaako tuon ikäisillä edes sukusoluja? :O
Jos tietäisit edes promillen, mitä vauvanhoito on, niin et todellakaan haluaisi nyt vauvaa. Vauva-arki ei ole missään määrin verrattavissa nukkeleikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit edes promillen, mitä vauvanhoito on, niin et todellakaan haluaisi nyt vauvaa. Vauva-arki ei ole missään määrin verrattavissa nukkeleikkeihin.
Kyllä minä tiedän, että minkälaista on hoitaa vauvaa. Minä olen hoitanut minun 3-vuotiasta veljeä varmasti yhtä paljon kuin äiti ja isä.
12-vuotias ja laitat pilkun "jota", "että" ja "mutta" sanojen eteen, sekä ennen sivulausetta. Sori "Ella 12 vuotta", ei ihan mene tää alotus läpi.
P.s. Trollia varten kannattaa opetella lapsen kieli, mikäli sellaisena esiintyy.
☭ 7217 ☭
Sairas mieli tälläkin aloituksen tehneellä aikuisella.
AngelWithAShotgun kirjoitti:
12-vuotias ja laitat pilkun "jota", "että" ja "mutta" sanojen eteen, sekä ennen sivulausetta. Sori "Ella 12 vuotta", ei ihan mene tää alotus läpi.
P.s. Trollia varten kannattaa opetella lapsen kieli, mikäli sellaisena esiintyy.
Hah. Itse osasin 12-vuotiaana pilkuttaa ja yhdyssanat sun muut olivat hallussa paremmin kuin monella aikuisella ihmisellä tällä palstalla. Kyllä osa kuudesluokkalaisista yleensä jo halutessaan osaa kirjoittaa oikein.
Kyllä sinun ikäiselle sopii joku lemmikki tai nukke. ❤
AngelWithAShotgun kirjoitti:
Kyllä meille opetettiin koulussa pilkkusäännöt 3-luokalla :DD En tiedä missä junttilassa sinä olet elänyt, jos 12-vuotiaan ei pitäisi osata pilkkuja.
Katoit sitte sen Solondzin leffan?
Yks kehnoimpia provoja, -10/5