Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos miehellä on pieni vehje?

Vierailija
05.05.2017 |

Ei tunnu miltään?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä onko semmoinen löysä lerppureva vai vähän tiukempi paketti.

Vierailija
22/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen voimakkaat seksihalut omaava nainen ja en voi elää ihan kunnon seksiä. Minua ei voi tyydyttää nysällä! Yritetty on monta kertaa. Ei kiitos enää minulle pientä kalua. 

n39

Olet selkeästi äidinkielen tunneiltakin ollut poissa, kun on panettanut liikaa :D

Kirjoitin hyvin. Omassa ymmärryskyvyssäsi taitaa olla vikaa. 

Nautin seksistä ja sanon sen ääneen!

n39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ihan niinkuin miehiä haittaa se jos naisella on mikroskooppisen pienet rinnat. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Kyllä mua haittaa enemmän miesten pieni muna, ku naisten pienet tissit.

T bi

Vierailija
24/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, koska en pidä yhdyntäkeskeisestä seksistä.

Vierailija
25/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen voimakkaat seksihalut omaava nainen ja en voi elää ihan kunnon seksiä. Minua ei voi tyydyttää nysällä! Yritetty on monta kertaa. Ei kiitos enää minulle pientä kalua. 

n39

Olet selkeästi äidinkielen tunneiltakin ollut poissa, kun on panettanut liikaa :D

Ai ketä on ollut?

Vierailija
26/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt lähdetä tälle linjalle.

Miksi? Onko sinulla pieni? Et kestä kuulla totuutta?

Vierailija
27/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ihan niinkuin miehiä haittaa se jos naisella on mikroskooppisen pienet rinnat. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Kyllä mua haittaa enemmän miesten pieni muna, ku naisten pienet tissit.

T bi

Sama täällä.

Vierailija
28/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, monelle! olen sanonut ettei haittaa, koska en ole halunnut loukata.

Vierailija
29/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut naisen rakastumaan itseesi ei varustuksen koolla ole oikastaan mitään väliä.

Mutta yhden illan jutun yhteydessä housuista löytynyt prinssinakki lopahduttaa kyllä valitettavasti kaiken kiinnostuksen.

Vierailija
30/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n39

Kirjoitin hyvin. Omassa ymmärryskyvyssäsi taitaa olla vikaa. 

Nautin seksistä ja sanon sen ääneen!

n39[/

"En voi elää ihan kunnon seksiä"

Hyvin kirjoitettu.

Vierailija
31/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisten vaginoissakin on yhtä

Lailla kokoeroja. Ikävää tosin jos suuritoosainen tapaa pienikikkelisen.

Vierailija
32/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain että noita nysiä on paljon enemmän kuin isoja kaluja. Pitää koeajaa monta miestä ennen kuin löytää edes yhden helmen. Sellainen mies kannattaa sitten säilyttää pitkään jos osuu kohdalle. ;) 

n39 - kaunis, rietas, onnellinen ;)

Vierailija
33/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n39

Minullakin on voimakkaat seksihalut mutta olen tavannut vain yhden miehen jolla oli liian pieni muna. Eikä sekään olisi ollut liian pieni mutta kun oli iso maha edessä niin ei yltänyt kunnolla sisään vaan lipsui ulos.

Vierailija
34/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat (ämpärivitut) täällä taas öyhöttää :D

Vierailija
35/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun itsellä on katkarapu lepotilassa, mutta kasvaa sitten seisokissa sinne 17-18cm tienoille. Ei ole sellanen mitä voi esitellä lepotilassa? Onko mitään keinoa suurentaa lepotila kokoa? Penispumppu?

Miksi sitä pitäisi esitellä lepotilassa  naiselle? Eiköhän siinä vaiheessa kun on puusailtu ja riisutaan jo housut, ole kalukin jo turvonnut?

Vierailija
36/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa se sen verran että ei etenis ees seksiin saakka. Normaalikokoinen riittää, prinssinnakilla ei valitettavasti tee mitään.

Vierailija
37/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kohdalle osui nainen jota oli tarkoitus nussia, mutta kun hän otti paidan pois, niin näky oli liian oksettava. Hyttysenpuremat siellä missä tissien olisi kuulunut olla.

Ei jatkoon.

Vierailija
38/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vähän haittaa koska tykkään yhdynnästä eikä se pienellä tunnu miltään vaikka mitä tekisi. Pienen ajattelen ainakin itse tyyliin jonain 10cm pitkänä tai jotain sinnepäin, vähän vaikea kyllä mitään tarkkoja mittoja arvioida. Joku suht keskikokoinen noin 13cm taas on ihan riittävä kooltaan.

Ja on siitä koosta haittaa toisessakin päässä, liian iso sattuu helposti eikä ole kivaa.

Vierailija
39/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten kohdalle osui nainen jota oli tarkoitus nussia, mutta kun hän otti paidan pois, niin näky oli liian oksettava. Hyttysenpuremat siellä missä tissien olisi kuulunut olla.

Ei jatkoon.

Todellinen naistenmies osaa jo kättelyvaiheessa päätellä naisen ulkomuodosta onko Kakkosnelonen vai Pamela Anderson tarjolla. Kyl säkin vielä opi kun kasvat sen verran että ikä riittää baariin asti.

Vierailija
40/47 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Todellinen naistenmies osaa jo kättelyvaiheessa päätellä naisen ulkomuodosta onko Kakkosnelonen vai Pamela Anderson tarjolla. Kyl säkin vielä opi kun kasvat sen verran että ikä riittää baariin asti.

Juu, pitää jatkossa olla tarkempi ettei tollanen kakkosnelonen pääse enää yllättämään. Sen verran puistattava (hehe) kokemus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi