Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palaute työnhaussa

lakinainen
05.05.2017 |

Olen nuori ja eka kesää hakemassa omaa korkeaa koulutusta vaativaa työtä. Kaksi kertaa olen ollut haastattelussa jo minua ei valittu. Voinko opin kannalta kuitenkin pyytää palautetta haastattelusta? Näin oppisin mihin kiinnittää huomio vai onko se tökeröä? Vain asiallisia vastauksia pliis

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakinainen kirjoitti:

Olen nuori ja eka kesää hakemassa omaa korkeaa koulutusta vaativaa työtä. Kaksi kertaa olen ollut haastattelussa jo minua ei valittu. Voinko opin kannalta kuitenkin pyytää palautetta haastattelusta? Näin oppisin mihin kiinnittää huomio vai onko se tökeröä? Vain asiallisia vastauksia pliis

Tottakai voit pyytää palautetta. Urpo.

Vierailija
2/3 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lakinainen kirjoitti:

Tottakai voit pyytää palautetta. Urpo.

Tämän asiallisen vastauksen antaja on siis nimeltään Urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Askartele pahvista erilaisia hymiöitä ja jaa ne haastattelijoille ja pyydä heitä arvioimaan jokainen vastauksesi erikseen niiden avulla. Lisäksi voisit tarjota heille Haribon makeisia, niin he muuttuvat hauskoiksi ja tunnelma kevenee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi