Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kukaan ostaisi maikkarin kallista kanavapaketti mm kisoihin kun pelit näkee suorana ilmaiseksi netistä?

Vierailija
05.05.2017 |

30 euroa yrittävät saada.En maksa ihan periaatteesta urheilum pitäisi näkyä ilmaiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä vastaan: kaikki eivät ole a) köyhiä, jotta moisesta tarvitsisi pihistellä ja b) toisilla ei riitä tekninen taito katsoa ilmaiseksi.

Kukaan ei voi olla niin typerä ettei osaa youtubesta proxyn kautta katsoa striiminä

Kysypä faijaltasi, mutsiltasi tai vaariltasi, osaavatko. Ainoa typerä tässä ketjussa olet sinä kapeakatseinen tolvana.

Kaikki isovanhempani ovat jo kuolleet mutta isä ja äiti osaa kyllä.Kaikki ei ole sinunlaisia id1ootteja jotka eivät osaa yhtään mitään.

Vierailija
22/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä vastaan: kaikki eivät ole a) köyhiä, jotta moisesta tarvitsisi pihistellä ja b) toisilla ei riitä tekninen taito katsoa ilmaiseksi.

Kukaan ei voi olla niin typerä ettei osaa youtubesta proxyn kautta katsoa striiminä

Kysypä faijaltasi, mutsiltasi tai vaariltasi, osaavatko. Ainoa typerä tässä ketjussa olet sinä kapeakatseinen tolvana.

Kaikki isovanhempani ovat jo kuolleet mutta isä ja äiti osaa kyllä.Kaikki ei ole sinunlaisia id1ootteja jotka eivät osaa yhtään mitään.

Kyllä minä osaan, jonne. Älä sinä siitä huoli. Äitisi ja isäsi eivät varmasti osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 euroa yrittävät saada.En maksa ihan periaatteesta urheilum pitäisi näkyä ilmaiseksi.

Uli uli uli!!!!!!!

"Ihan niinku periaatteesta juurikin sen mistä MINÄ pidän pitäisi olla ilmaista!"

Olkaa köyhät ilman sitten -minä kuuntelen Mertarantaa.

Ja pliiz: EI kannata kirjoittaa että hän on ihanpaskaselostajaenmaksaikinäsiitäettävoisin....... joo joo!

Kuka id1ootti jotain mertarantaa jaksaa kuunnella?

Saatanan kusipää, opettele lukemaan.

Minä kuuntelen Mertarantaa -paras selostaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän