Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kukaan ostaisi maikkarin kallista kanavapaketti mm kisoihin kun pelit näkee suorana ilmaiseksi netistä?

Vierailija
05.05.2017 |

30 euroa yrittävät saada.En maksa ihan periaatteesta urheilum pitäisi näkyä ilmaiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan maksa tuosta enkä kyllä elokuvista tai musiikistakaan :D

Vierailija
2/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ostaisi kallista kanavapakettia kun ne kisat voi jättää katsomattakin. Kyllä sen sitten ennen juhannusta huomaa jos Suomi sattuisi voittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi kenenkään pitäisi saada korvausta mitään tekemästään työstä? Kun kaikki voi kuitenkin varastaa jostain muualta. 

Miksi minun pitäisi maksaa polkupyörästä, kun niitä saa ihan ilmaiseksi taloyhtiön katoksesta?

Vierailija
4/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin maksulliset! Nytkin tulee jotain hiton lätkää eikä Emmerdalea :(

Vierailija
5/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi kenenkään pitäisi saada korvausta mitään tekemästään työstä? Kun kaikki voi kuitenkin varastaa jostain muualta. 

Miksi minun pitäisi maksaa polkupyörästä, kun niitä saa ihan ilmaiseksi taloyhtiön katoksesta?

Jopa ttvk on todennut että kisojen katsominen netistä ilmaiseksi ei ole varastamista.Et taida olla kovinkaan viisas...

ap

Vierailija
6/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään järkeä. Jos halusi liigaa nähdä, niin on otettava Ruutu-urheilupaketti ja sitten samaan syssyyn mm-lätkää varten toinen paketti. Eli jääkiekonystävä maksaa 60e kuukaudessa, jotta voi omalla sohvalla katsoa lätkää. :D

Vierailija
7/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatella, miten se maailma pyöri silloin kun matsit näytettiin kaikki ilmaiseksi. Sitä en ymmärrä, että jos YLE saa niin hitosti niitä verovaroja, niin miksi eivät voi näyttää lätkää ilmaiseksi?! Sitä suomalaiset haluaisivat katsoa...

Vierailija
8/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maksa lätkästä (ei maksukanavaa eikä pääsylippua) --> liigaseurat ei saa rahaa --> eivät voi palkata pelaajia --> ammattikiekko loppuu Suomesta. Vähän liioteltu, mutta periaatteessa näin. Ihan sama mulle.

Vierailija
9/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 euroa yrittävät saada.En maksa ihan periaatteesta urheilum pitäisi näkyä ilmaiseksi.

Mistä ne ilmaiseksi näkyy?

Vierailija
10/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa viritellä mitään johtohässäköitä telkkarin ja tietokoneen välille.

Vierailija
11/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et maksa lätkästä (ei maksukanavaa eikä pääsylippua) --> liigaseurat ei saa rahaa --> eivät voi palkata pelaajia --> ammattikiekko loppuu Suomesta. Vähän liioteltu, mutta periaatteessa näin. Ihan sama mulle.

Höpö höpö. Toisekseen ei ne näistä muutenkaan mitään saa. Aloittaja puhui MM-kisoista.

Vierailija
12/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä vastaan: kaikki eivät ole a) köyhiä, jotta moisesta tarvitsisi pihistellä ja b) toisilla ei riitä tekninen taito katsoa ilmaiseksi.

Vierailija
13/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli uli uli!!!!!!!

"Ihan niinku periaatteesta juurikin sen mistä MINÄ pidän pitäisi olla ilmaista!"

Olkaa köyhät ilman sitten -minä kuuntelen Mertarantaa.

Ja pliiz: EI kannata kirjoittaa että hän on ihanpaskaselostajaenmaksaikinäsiitäettävoisin....... joo joo!

Vierailija
14/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän nää maikkariltakin ilmaiseksi.

Vierailija
15/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. kunpa vaan pysyiskin maksullisilla kanavilla tai nettikanavilla.

Vierailija
16/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin juuri minä teinkin.Täksi kesäksi olisi pitänyt ostaa fillari niin varastin sellaisen ja säästin ainakin 200 euroa.Sinä tyhmä tietysti maksat kaikesta mistä pyydetään :D

Vierailija
17/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli uli!!!!!!!

"Ihan niinku periaatteesta juurikin sen mistä MINÄ pidän pitäisi olla ilmaista!"

Olkaa köyhät ilman sitten -minä kuuntelen Mertarantaa.

Ja pliiz: EI kannata kirjoittaa että hän on ihanpaskaselostajaenmaksaikinäsiitäettävoisin....... joo joo!

Kuka id1ootti jotain mertarantaa jaksaa kuunnella?

Vierailija
18/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä vastaan: kaikki eivät ole a) köyhiä, jotta moisesta tarvitsisi pihistellä ja b) toisilla ei riitä tekninen taito katsoa ilmaiseksi.

Kukaan ei voi olla niin typerä ettei osaa youtubesta proxyn kautta katsoa striiminä

Vierailija
19/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne ilmaiseksi näkyy?

80-luku soitti haluavat sinut takaisin

Vierailija
20/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi olla niin typerä ettei osaa youtubesta proxyn kautta katsoa striiminä

Kysypä faijaltasi, mutsiltasi tai vaariltasi, osaavatko. Ainoa typerä tässä ketjussa olet sinä kapeakatseinen tolvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä