Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä kaipaan sinkkuaikoja

Vierailija
05.05.2017 |

Rakastan miestäni enemmän kuin mitään, mutta nyt olen välillä haikaillut sinkkuaikojen perään. Olenko aivan paha ihminen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali ihminen. Miten suhde rajoittaa elämää?

Vierailija
2/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä huumaa saa enää ikinä kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinkkuna sain säätää keiden kanssa tahdoin ilman sen suurempaa, niin sitä aikaa on välillä ikävä. Todellakaan en aio pettää miestäni, mutta välillä tulee haaveiltua että saisi esimerkiksi suudella jotain toista ihmistä.

Vierailija
4/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pohjimmiltasi irstailijaluonne.

Vierailija
5/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinkkuna sain säätää keiden kanssa tahdoin ilman sen suurempaa, niin sitä aikaa on välillä ikävä. Todellakaan en aio pettää miestäni, mutta välillä tulee haaveiltua että saisi esimerkiksi suudella jotain toista ihmistä.

Just näin :/

Vasta oli tilanne missä suutelemaan olisin päässyt jos vain olisin halunnut mutta en sitten kuitenkaan siihen ryhtynyt. Pelkkään tanssiin jäi enkä sitäkään uskalla kertoa miehelleni. Ei ollut mikään viaton tanssi se.

Vierailija
6/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks mä edes haaveilen kenenkään suutelemisesta koska oman miehen kanssa en taas tykkää pussailla ollenkaan. Tuntuu vaan ärsyttävälle.

T.5

Vierailija
7/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miks mä edes haaveilen kenenkään suutelemisesta koska oman miehen kanssa en taas tykkää pussailla ollenkaan. Tuntuu vaan ärsyttävälle.

T.5

Samma här, men gäller en kvinna!

Vierailija
8/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jopa mietin avointa suhdetta mutta ei musta olis siihenkään ja pelkkä ehdottaminenkin johtaisi eroon.

Vierailija
9/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni kaivannut sinkkuelämää. Ei tässä ole mitään hyvää verrattuna siihen, että olisi rakastavassa suhteessa. Toki tilanne voi olla eri naiselle, joka voi kuitenkin mennä yökerhoon pussailemaan ja hakemaan seksiä, koska haluaa.

Vierailija
10/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. Suhteessa siihen miten pitkään ihminen on ollut tällä planeetalla, emme ole olleet yksiavioisia tarpeeksi kauan jotta evoluutio olisi tehnyt tehtävänsä. Olemme murrosvaiheessa; joillekin se on luonnollista, toiset vielä silloin tällöin kokevat pientä "vapaudenkaipuuta" joka menee ohi, jotkut eivät vielä edes pysty yksiavioisuuteen. Yksiavioisuus on ollut "juttu" vasta niin vähän aikaa, tosiaan suhteessa siihen miten hitaasti evoluutio yleensä toimii. Jos nyt ylipäätään olemme edes kehittymässä kokonaan yksiavioisiksi, siitäkään ei voi olla varma.

Aika näyttää mihin suuntaan kehitymme tästä ja millainen lisääntymiskäytös jää toistaiseksi suosioon, mutta jos se yhtään lohduttaa niin olet tosiaan normaali. Ihminen on siitä jännä olento.

Vierailija
11/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pohjimmiltasi irstailijaluonne.

Ho-ratsu.

Vierailija
12/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläessäni kaivannut sinkkuelämää. Ei tässä ole mitään hyvää verrattuna siihen, että olisi rakastavassa suhteessa. Toki tilanne voi olla eri naiselle, joka voi kuitenkin mennä yökerhoon pussailemaan ja hakemaan seksiä, koska haluaa.

En mä myöskään sinkkuna haluaisi elää. Mutta kun ei voi saada molempien hyviä puolia.

Vierailija
13/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä myöskään sinkkuna haluaisi elää. Mutta kun ei voi saada molempien hyviä puolia.

Juurikin tää. Mulla on myös yks miespuolinen kaveri, jonka kanssa on jatkuvasti pientä sähköä ilmassa, mutta koska olemme molemmat suhteessa, pysymme vain kavereina, emmekä tee mitään normaalista kaverisuhteesta poikkeavaa.

Vierailija
14/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tää. Mulla on myös yks miespuolinen kaveri, jonka kanssa on jatkuvasti pientä sähköä ilmassa, mutta koska olemme molemmat suhteessa, pysymme vain kavereina, emmekä tee mitään normaalista kaverisuhteesta poikkeavaa.

Mulla samoin. Ei ainakaan helpota yhtään.

T.5

Vierailija
15/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta nkoska olet nainen, sinkkuna olemisessa ylipäätään on hyviä puolia verrattuna parhaimpaan, rakastavimpaan suhteeseen. Minä en ole omasta miessinkkuudestani sellaisia löytänyt.

Vierailija
16/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma olis että kotona olis mies kenen kanssa nukkua yhdessä ja viettää iltaa. Kumpikaan ei olisi rakastunut toisiinsa ja molemmilla olisi muita suhteita mutta niistä ei puhuttaisi ja niitä ei tuotaisi kotiin.

Vierailija
17/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoin. Ei ainakaan helpota yhtään.

T.5

Mun onni on, että näemme hyvin harvoin, sillä asumme eri puolilla suomea.

Vierailija
18/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet ollut suhteessa?

Vierailija
19/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet ollut suhteessa?

6 vuotta

Vierailija
20/33 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin :/

Vasta oli tilanne missä suutelemaan olisin päässyt jos vain olisin halunnut mutta en sitten kuitenkaan siihen ryhtynyt. Pelkkään tanssiin jäi enkä sitäkään uskalla kertoa miehelleni. Ei ollut mikään viaton tanssi se.

Teitä on kyllä tullut nähtyä tämän ensimmäisen sinkkuvuoteni aikana. Muutenkin ärsyttävää olla lähes aina lähestyvä osapuoli ja sitten kun homma etenee, niin nainen sanookin yhtäkkiä olevansa varattu. Siinä sitten ihmetellä, että yritänkö viedä kämpille siitä huolimatta vai toivotanko hyvät illanjatkot.