Välillä kaipaan sinkkuaikoja
Rakastan miestäni enemmän kuin mitään, mutta nyt olen välillä haikaillut sinkkuaikojen perään. Olenko aivan paha ihminen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet normaali ihminen. Miten suhde rajoittaa elämää?
No sinkkuna sain säätää keiden kanssa tahdoin ilman sen suurempaa, niin sitä aikaa on välillä ikävä. Todellakaan en aio pettää miestäni, mutta välillä tulee haaveiltua että saisi esimerkiksi suudella jotain toista ihmistä.
Just näin :/
Vasta oli tilanne missä suutelemaan olisin päässyt jos vain olisin halunnut mutta en sitten kuitenkaan siihen ryhtynyt. Pelkkään tanssiin jäi enkä sitäkään uskalla kertoa miehelleni. Ei ollut mikään viaton tanssi se.Teitä on kyllä tullut nähtyä tämän ensimmäisen sinkkuvuoteni aikana. Muutenkin ärsyttävää olla lähes aina lähestyvä osapuoli ja sitten kun homma etenee, niin nainen sanookin yhtäkkiä olevansa varattu. Siinä sitten ihmetellä, että yritänkö viedä kämpille siitä huolimatta vai toivotanko hyvät illanjatkot.
Onhan se niinkin että ei se ole oikein sille sinkkumiehellekkään. On varmasti ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelma olis että kotona olis mies kenen kanssa nukkua yhdessä ja viettää iltaa. Kumpikaan ei olisi rakastunut toisiinsa ja molemmilla olisi muita suhteita mutta niistä ei puhuttaisi ja niitä ei tuotaisi kotiin.
Eli haluat kämppiksen, joka ei tuo panojaan asunnolle? Ei ehkä mikään mahdoton vaatimus.
Joka kuitenkin nukkuu mun kanssa ja viettää iltaa yhdessä arkena. Halailee, ottaa yöllä kainaloon ja pussailee. Toki seksiäkin.
Lisää tuohon vielä lapset ja todellakin kaipaat sinnkuelämää
Kauheen syyllinen olo näistä ajatuksista :(
Vierailija kirjoitti:
Lisää tuohon vielä lapset ja todellakin kaipaat sinnkuelämää
Onneks ei oo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheen syyllinen olo näistä ajatuksista :(
Minkäs sitä ajatuksilleen voi. Yöllä unissa toteutan omia ajatuksiani, miten säälittävää!
I told you not to come
My victim number 101
Eroa. Et ole kypsä suhteeseen tai et ole oikean kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Et ole kypsä suhteeseen tai et ole oikean kumppanin kanssa.
En tahdo erota, sillä rakastan miestäni enemmän kuin mitään. Joskus vain haikailen sinkkuaikojani.
Jos haikailet sinkkuaikojasi vain joskus, miksi sinulla on huono omatunto?
Olen itsekin ollut 6 vuotta suhteessa, enkä kaipaa sinkkuaikoja juuri koskaan. Mieheni kyllä varmaan kaipaa omiaan. Ihan normaalia minusta, ellei sitten mene överiksi. Numero 5:llä on selvästi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos haikailet sinkkuaikojasi vain joskus, miksi sinulla on huono omatunto?
Olen itsekin ollut 6 vuotta suhteessa, enkä kaipaa sinkkuaikoja juuri koskaan. Mieheni kyllä varmaan kaipaa omiaan. Ihan normaalia minusta, ellei sitten mene överiksi. Numero 5:llä on selvästi mennyt.
Jotenkin vain tuntuu väärältä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eläessäni kaivannut sinkkuelämää. Ei tässä ole mitään hyvää verrattuna siihen, että olisi rakastavassa suhteessa. Toki tilanne voi olla eri naiselle, joka voi kuitenkin mennä yökerhoon pussailemaan ja hakemaan seksiä, koska haluaa.
En mä myöskään sinkkuna haluaisi elää. Mutta kun ei voi saada molempien hyviä puolia.
Niin, mutta nkoska olet nainen, sinkkuna olemisessa ylipäätään on hyviä puolia verrattuna parhaimpaan, rakastavimpaan suhteeseen. Minä en ole omasta miessinkkuudestani sellaisia löytänyt.
Näinpä. Tavismiehelle sinkkuudessa on vain huonoja puolia, koska seksiä ei saa mistään ja yksinäisyys sattuu. Oletuksena siis, että nainen olisi ihan perusmukava eikä sekopää
Eli haluat kämppiksen, joka ei tuo panojaan asunnolle? Ei ehkä mikään mahdoton vaatimus.