Kuolaan Robinia
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hyi.. Mä en pystyisi. Ehkä tilanne ei olisi paha, jos hän olisi vasta tullut julkisuuteen, mutta kun muistaa millainen kakara hän vasta oli, niin yök.
Mä pystyn oikeen hyvin. Voisin hyvin ottaa rakastajaksi jonkun 18-20v.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen yli nelikymppinen nainen.
Syvänalyysin mukaan kuolaat oikeasti Reetun perää, mutta projisoit kaipuusi mukaisesti nuoruusvuosiasi ja sen mukaan Robinia! Toki ymmärrän hyvin käytöstäsi, sillä et halua/voi/kehtaa/ymmärrä sanoa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvänalyysin mukaan kuolaat oikeasti Reetun perää, mutta projisoit kaipuusi mukaisesti nuoruusvuosiasi ja sen mukaan Robinia! Toki ymmärrän hyvin käytöstäsi, sillä et halua/voi/kehtaa/ymmärrä sanoa totuutta.
Inhoan Reetua. Mitä pahaa siinä on jos tykkää nuorista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan Reetua. Mitä pahaa siinä on jos tykkää nuorista miehistä?
Tismalleen, pintatunteittesi mukaan inhoat, mutta syvällä sisimmässäsi hekumoit Reetun perään.
Hyi.. Mä en pystyisi. Ehkä tilanne ei olisi paha, jos hän olisi vasta tullut julkisuuteen, mutta kun muistaa millainen kakara hän vasta oli, niin yök.