Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höpsö kysymys naisille

Kummallinen
05.05.2017 |

Tämmöinen hölmö kysymys. Miten suhtautuisit, jos istuisit itseksesi kirjastossa tai kahvilassa ja käydessäsi jossain (vaikka vessassa) olisi paikallesi ilmestynyt paperilappunen. Lappusessa lukisi jotain sellaista kuin "halusin vaan sanoo et oot ihan valtavan kaunis, ihanaa päivänjatkoo:)". Ja sitten olisi ehkä jätetty muutama kääreessä oleva konvehi tms. kanssa siihen paikalle.

Kysyn tätä siksi, kun en ole varma voinko loukata toista näin tekemällä tai aiheuttaa jotain muuta harmia. Koska mitään pahaa en missään nimessä haluaisi kenellekään (etenkään tälle kohteena olevalle naiselle) aiheuttaa. Olen siis mies (sinkku tietenkin) ja ehkä vähän ihastunutkin. En kuitenkaan halua että nainen saa koskaan tietää keneltä ele on peräisin, kunhan vain tahtoisin piristää hänen päiväänsä.

Kiitos kaikista vastauksista, etenkin asiallisista!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan söisi niitä konvehteja, koska mistä sen tietäisi mitä tyrmäystippoja niihin on ujutettu. Erittäin kiusalliselta tuntuisi muutenkin ja poistuisin varmaan aika nopeasti ja vähin äänin. Sen jälkeen pelkäisin jonkin aikaa omaa varjoanikin, kun odottaisin milloin stalkkeri hiipii kimppuuni.

Vierailija
2/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli 15-vee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin myrkytettyjä konvehteja ja sitä että viesti on tarkoitettu yleisesti kaikille ns. tsemppiviestiksi, jolloin sen sisältö muuttuu merkityksettömäksi. Kerro kasvotusten tai lähetä nimetön kirje mieluummin.

Vierailija
4/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no hyvä sitten että kysyin tätä ensin täällä. Kiitos:)

Vierailija
5/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan söisi niitä konvehteja, koska mistä sen tietäisi mitä tyrmäystippoja niihin on ujutettu. Erittäin kiusalliselta tuntuisi muutenkin ja poistuisin varmaan aika nopeasti ja vähin äänin. Sen jälkeen pelkäisin jonkin aikaa omaa varjoanikin, kun odottaisin milloin stalkkeri hiipii kimppuuni.

Säikähtäisin ensin. Luultavasti ottaisin lapun ja konvehdit talteen, jotta olisi näyttöä jos tarvitsee ottaa yhteyttä poliisiin stalkkerista. Poistuisin myös nopeasti paikalta, tarkkailisin ympäristöä seuraako joku ja tuntisin itseni vainoharhaiseksi.

Vierailija
6/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään konvehteja. Niissä voisi olla vaikka mitä.

Tälläinen olisi parempi tehdä niin, että jos sinulla on ollut silmäpeliä tytön kanssa niin sitten.

Sitten laitat siihen, ettet aio häiritä ( jos et aio).

Mutta kannataisi kyllä ilmaista kuka olet. Nimetön viesti kun voi olla häiriintyneeltä.

Toivottavasti sinä et ole sitä.

Vierailija
7/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi aika kiusallinen olo, vähän creepyltä tuntuis tommonen. Varsinkin niistä kohvehdeista. Että onko täällä joku stalkkeri kyttäämässä, kun koitan lueskella? Tollasessa lapussa vois olla pointtia, jos haluat tytön kanssa ulos, muussa tapauksessa tuntuu vähän hämärältä.

Vierailija
8/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö kysymys miehille:

Miten reagoisitte, jos ovikello soisi, ja avatessanne rappukäytävässä olisi vain avattu kaljapullo ja lappu "siä oot tosi komee, PS. mitään en tonne pulloon laittanu"?

Vierailija
9/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se sama tyyppi, joka oli menossa pyytämään treffeille oven takaa "nättiä, mutta vähän pyöreää" naista. 

Tunnistettava tyyli!

Vierailija
10/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Uskoisin että tuo "kohtelias" teko saisi jokaisessa terveen arvostelukyvyn omaavassa naisessa edellä mainitun reaktion aikaseksi! Älkää miehet olko hölmöjä! Jos haluaa olla kohtelias, sanokaa se sitten suoraan, kohteliaasti ja hienovaraisesti, ja poistukaa paikalta! Kannattaa kuitenkin miettiä sitäkin puolta että, sitä naista ei välttämättä kiinnosta se, onko hän jonkun hikisen hinkkaajan mielestä kaunis vai ei. Mies keskustelee ja on läsnä, ei missään tapauksessa imartele, eteenkään anonyymina. Häpeällistä käytöstä tuollainen.

Vierailija
11/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi konvehteja, mutta ottaisin lahjan talteen siltä varalta, että perässä on joku stalkkeri jonka sormenjälkiä ja/tai myrkkyjä on hyvä saada talteen. Tuon kahvilan/kirjaston lähiseudulle en menisi enää yksin.

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se sama tyyppi, joka oli menossa pyytämään treffeille oven takaa "nättiä, mutta vähän pyöreää" naista. 

Tunnistettava tyyli!

Jep, hyvin omaperäinen ja yksilöllinen tyyli. Mutta huvittaviahan nämä ketjut ovat, joten miksemme viihdyttäisi häntä samalla mitalla?

Vierailija
12/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään nimettömiä lappuja! Mulle joku jätti muutaman kerran kirjeitä mun pyörän tarakalle, niissä oli just tollasta että "olen katsellut sua kun jätät pyöräsi tähän, ja olet niin nätti" ym. Oli kamalaa tajuta, että joku kyttää mua. Jos haluaa sanoa jotain, pitää tulla ja sanoa ihan naamakkain.

Vierailija
13/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräni tarakalle oli laitettu tämän tapainen viesti oltuani yliopistolla  ja minustase oli lähinnä pelottava. Kyllä aikuisen miehen pitää pystyä lähestymään ihan kasvotusten. Kaikki muu tekee joko pelottavan tai kiusallisen olon, eikä ole  positiivista ja mukavaa.

Vierailija
14/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään nimettömiä lappuja! Mulle joku jätti muutaman kerran kirjeitä mun pyörän tarakalle, niissä oli just tollasta että "olen katsellut sua kun jätät pyöräsi tähän, ja olet niin nätti" ym. Oli kamalaa tajuta, että joku kyttää mua. Jos haluaa sanoa jotain, pitää tulla ja sanoa ihan naamakkain.

Kirjoitin juuri samanlaisen kommentin tähän ketjuun O_o

Vierailija
15/15 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu, mutta en söisi konvehteja.