Prkele soi päässä tuo Vartiaisen Monologi (Jäkä jäkä)...
Kommentit (25)
Kuulostaa pahalta. Toisaalta jos tämä julkaistaan niin se typerä Turvasana voitaisiin ehkä jo unohtaa ja lopettaa sen soittaminen. Vihaan sitä biisiä ja joka kerta kun radiosta alkaa kuulua se alun ärsyttävä hhhei hhhei hhhei huokailu, vaihdan kiireesti kanavaa.
Minusta tässä on potentiaalia. Typerää tehdä toki negatiivisia johtopäätöksiä vain livetaltioinnin perusteella, pitää kuulla biisi studioversiona. Ainakin sanoissa on enemmän järkeä kuin monessa nykyisessä teknobiisissä.
Olen jo luopunut toivosta, että joku tekisi Jennille hyvän biisin edes kerran. Miksi se suostuu esittämään tuollaista roskaa? Potentiaalia olisi paljon parempaankin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo luopunut toivosta, että joku tekisi Jennille hyvän biisin edes kerran. Miksi se suostuu esittämään tuollaista roskaa? Potentiaalia olisi paljon parempaankin.
Minusta tää biisi ei ole mitenkään huono. Sitäpaitsi 2013 Terrassa 2 ekaa sinkkua olivat levyn huonoimmat, ja vasta kolmannella potti räjähti. Saattaa käydä niin tälläkin kertaa. Ja pitää tajuta ettei Immonen ole enää mukana eikä Mariska, joten Jenni kantaa itse koko vastuun sävellys-sanoitustyöstä, Jurek tekee vain teknotaustat.
Toivottavasti ei milloinkaan.