Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prkele soi päässä tuo Vartiaisen Monologi (Jäkä jäkä)...

Vierailija
05.05.2017 |

Korvamato josta en pääse eroon. Kääk.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin julkaistaan?

Toivottavasti ei milloinkaan.

Vierailija
22/25 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Toisaalta jos tämä julkaistaan niin se typerä Turvasana voitaisiin ehkä jo unohtaa ja lopettaa sen soittaminen. Vihaan sitä biisiä ja joka kerta kun radiosta alkaa kuulua se alun ärsyttävä hhhei hhhei hhhei huokailu, vaihdan kiireesti kanavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on potentiaalia. Typerää tehdä toki negatiivisia johtopäätöksiä vain livetaltioinnin perusteella, pitää kuulla biisi studioversiona. Ainakin sanoissa on enemmän järkeä kuin monessa nykyisessä teknobiisissä.

Vierailija
24/25 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luopunut toivosta, että joku tekisi Jennille hyvän biisin edes kerran. Miksi se suostuu esittämään tuollaista roskaa? Potentiaalia olisi paljon parempaankin.

Vierailija
25/25 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo luopunut toivosta, että joku tekisi Jennille hyvän biisin edes kerran. Miksi se suostuu esittämään tuollaista roskaa? Potentiaalia olisi paljon parempaankin.

Minusta tää biisi ei ole mitenkään huono. Sitäpaitsi 2013 Terrassa 2 ekaa sinkkua olivat levyn huonoimmat, ja vasta kolmannella potti räjähti. Saattaa käydä niin tälläkin kertaa. Ja pitää tajuta ettei Immonen ole enää mukana eikä Mariska, joten Jenni kantaa itse koko vastuun sävellys-sanoitustyöstä, Jurek tekee vain teknotaustat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän