Eksä se sitten sekosi taas
: D Aivan puskista, ties kuinka pitkän hiljaiselon jälkeen ex laittoi vihaisen sävyistä viestiä aiheesta x, käski minua jättämään hänet rauhaan (en ole ollut yhteydessä pitkään aikaan) ja vannotti, kuinka en tule hänestä kuulemaan enää. Ikinä. IKINÄ.
Eksä olisi voinut vain jatkaa hiljaiseloaan aivan normaalisti, mutta jostain kumman syystä hänelle tuli tarve viestitellä aivan absurdia settiä keskellä yötä : D
Voi eksää...
Kommentit (28)
Miksi teit aiheesta keskustelun ja miksi uppaat sitä? Mitä tähän pitäisi kommentoida, jotain "siis ei vittuuh sun eksäs on iha sekasin xDD" ?
Vai voisiko olla että exälle tekstailu keksitystä syystä mahdollisesti päihtyneenä on jopa aika yleistä käytöstä ja sinä kaipaat vain huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aiheesta keskustelun ja miksi uppaat sitä? Mitä tähän pitäisi kommentoida, jotain "siis ei vittuuh sun eksäs on iha sekasin xDD" ?
Vai voisiko olla että exälle tekstailu keksitystä syystä mahdollisesti päihtyneenä on jopa aika yleistä käytöstä ja sinä kaipaat vain huomiota?
Voi kateellista naikkosta : D Eksä ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Ootko pitkään lukenut psykologiaa?
Sitä panetti. Amerikan tiedettä? Hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä panetti. Amerikan tiedettä? Hymiöitä.
Eksä ei ole myöskään sellainen : D Ei harrasta pelkkää seksiä ilman suhdetta. Raukalla on niin ikävä minua ja meitä, mutta ei millään kehtaa myöntää ;)
Kurja juttu! Mutta niitä puuskia tulee varmaan välillä, kun toinen tulee mieleen. Toivottavasti ei tuu tavaksi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitää olla kateellinen? t: ihmettelevä ohis
Vierailija kirjoitti:
Väärä numero.
Ei ollut tekstiviesti : D Keksikää vain lisää näitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Väärä numero.
Luulen kanssa. Piti mennä toiselle eksälle. Ja nyt tää on aivan otettu =D
Sitä paitsi viesti koski kyllä meidän kahden välisiä juttuja. Sisältö vain oli absurdi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä numero.
Hei pliis : D Kateellinen ihminen nolaa vain itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että eksä ikävöi : D On se harmi jos teitä muita ei ikävöidä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä numero.
Hei pliis : D Kateellinen ihminen nolaa vain itsensä.
Niin, juuri tätä pelkään. Älä nyt nolaa itseäsi tekemällä itsestäsi pelleä, jos tosiaan viesti oli tarkoitettu muualle.
Joku on varmaan soitellut tai tekstaillut tuntemattomasta numerosta ja exä on päätellyt sen olevan ap.
Niinkaisitten kirjoitti:
Kurja juttu! Mutta niitä puuskia tulee varmaan välillä, kun toinen tulee mieleen. Toivottavasti ei tuu tavaksi hänelle.
En häiriinny eksän viesteistä, kunhan huvittaa. Niin kovasti haluaisi sanoa i-sanan, mutta millään ei pysty... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että eksä ikävöi : D On se harmi jos teitä muita ei ikävöidä ;)
Mistä ihmeestä sä sen tiedät? Oma eksäni juuri viikolla soitti mulle ja erosta on 20v. Olen siitä lähtien nimittäin ollut yhden ja saman kanssa onnellisesti naimisissa ja kolme yhteistä lasta. Mutta sulla ei taida olla ikää edes tuota 20v, sen verran lapsellista saissee nyt.
Osaisiko joku laittaa aloittajalle olet nolo hymiön?
Up