Eksä se sitten sekosi taas
: D Aivan puskista, ties kuinka pitkän hiljaiselon jälkeen ex laittoi vihaisen sävyistä viestiä aiheesta x, käski minua jättämään hänet rauhaan (en ole ollut yhteydessä pitkään aikaan) ja vannotti, kuinka en tule hänestä kuulemaan enää. Ikinä. IKINÄ.
Eksä olisi voinut vain jatkaa hiljaiseloaan aivan normaalisti, mutta jostain kumman syystä hänelle tuli tarve viestitellä aivan absurdia settiä keskellä yötä : D
Voi eksää...
Kommentit (28)
Ap vaikuttaa todella ärsyttävältä ja itsekeskeiseltä henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aiheesta keskustelun ja miksi uppaat sitä? Mitä tähän pitäisi kommentoida, jotain "siis ei vittuuh sun eksäs on iha sekasin xDD" ?
Vai voisiko olla että exälle tekstailu keksitystä syystä mahdollisesti päihtyneenä on jopa aika yleistä käytöstä ja sinä kaipaat vain huomiota?
Voi kateellista naikkosta : D Eksä ei juo.
Mistä pitää olla kateellinen? t: ihmettelevä ohis
Siitä että eksä ikävöi : D On se harmi jos teitä muita ei ikävöidä ;)
Mistä ihmeestä sä sen tiedät? Oma eksäni juuri viikolla soitti mulle ja erosta on 20v. Olen siitä lähtien nimittäin ollut yhden ja saman kanssa onnellisesti naimisissa ja kolme yhteistä lasta. Mutta sulla ei taida olla ikää edes tuota 20v, sen verran lapsellista saissee nyt.
Hahah : D
Vierailija kirjoitti:
: D Elin elämääni ja eksä alkoi avautumaan. Minkä minä sille voin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on varmaan soitellut tai tekstaillut tuntemattomasta numerosta ja exä on päätellyt sen olevan ap.
Hohhoijaa : D
En edes tiedä eksän uutta numeroa ;) Ja viesti koski meidän välisiämme asioita ;D Mutta jatkakaa vain! Kateus pukee teitä : D
Täytyy olla tylsä palstapäivä, kun tälläiset on olleet tänään kovaa huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
: D Elin elämääni ja eksä alkoi avautumaan. Minkä minä sille voin ;)
Ja päätit alkaa avautumaan meille.
Kasva ensin aikuiseksi, jatketaan sitten juttua.
Hohhoijaa : D