Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v, naimisissa, vakituisessa työpaikassa. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta, 2 vuotta naimisissa. Olen raskaana ja kun kerroin tästä työkaverille, niin

Vierailija
05.05.2017 |

..työkaveri kysyi aionko pitää sen (siis vauvan)? Ja kun kerroin, että tottakai, tätähän olen toivonut jo pitkään, niin työkaveri kysyi, onko miehenikin samaa mieltä. Siis siitä, että me pidetään tämä vauva.

Työkaveri tasan tarkkaan tietää minkä ikäinen olen, kuinka pitkä parisuhde on taustalla, on tavannut puolisoni, on niin sanotusti kartalla elämäntilanteestani.

HÄH!?! Kuinka tyhmä ja ajattelematon voi ihminen olla!?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en muutama vuosi sitten tiennyt että sitä ruukataan onnitella jos henkilö kertoo olevansa raskaana. Tämä tuli ilmi kun olin poikaystäväni kanssa ulkomailla ja samassa hotellissa ollut suomalaispariskunta kertoi odottavansa esikoistaan. Vastasin siihen jotai "okei kiva" tms. Myöhemmin poikaystävä kysyi minulta et eikö sitä ole tapana onnitella.. no mistäs minä olisin sitä voinut tietää kun lähipiirissä kenelläkään ole 20 vuoteen ollut vauvoja tai missään muuallakaan asia ole tullut vastaan. Että voi niitä olla muitakin joille ei ole kukaan koskaan sanonut tai tullu ilmi että on kohteliasta onnitella kun joku kertoo olevansa raskaana 🙄😅

N23

Mulla sama, ei jotenkin ole tullut mieleen, että kuuluisi onnitella. Se on vaan elämää.

Vierailija
42/42 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI työkaverille kannata avata omaa yksityiselämää, ihan sama kuin huutaisi keskusradioon: kaikki tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä